Gå till innehåll

denario livin' on the flypside


denario

Recommended Posts

Undrar detsamma, mötte han/henne på PLO nyss och personen verkade sjukt tight=)

 

jasså? på holdem så var personen inte tight i alla fall. BARA 67 HÄNDER men 33/29 3bet 14%.. säger väl iaf att han/hon inte är tight, det där är ju nabbesstats ~~

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

jasså? på holdem så var personen inte tight i alla fall. BARA 67 HÄNDER men 33/29 3bet 14%.. säger väl iaf att han/hon inte är tight, det där är ju nabbesstats ~~

 

Sjukt hur den spelstilen kan ändras från NL till PLO, spela trehandat mot han och honkistonkt och roligare har jag haft...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
inte hängt med här men vart äre du ska plugga och vad?

 

edit: hf för bra månad!

 

Det är inte så mycket o hänga med på .. skriver knappt på pf längre :P

 

jag bor i alla fall i los angeles, det var tänkt att jag skulle plugga till brandman här men jag kom hit för sent så alla klasser var fulla. så nu pluggar jag bara engelska, gym o fotboll.. blir jobbigt, det är i snitt 7h per dag o jag får inte komma för sent 2-3 till en klass, då blir jag utslängd ur klassen .. det är hårt här! Illa att jag inte kommer ha så mycket tid för poker längre, inte mycket för svs heller :(

 

Tack iaf :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är inte så mycket o hänga med på .. skriver knappt på pf längre :P

 

jag bor i alla fall i los angeles, det var tänkt att jag skulle plugga till brandman här men jag kom hit för sent så alla klasser var fulla. så nu pluggar jag bara engelska, gym o fotboll.. blir jobbigt, det är i snitt 7h per dag o jag får inte komma för sent 2-3 till en klass, då blir jag utslängd ur klassen .. det är hårt här! Illa att jag inte kommer ha så mycket tid för poker längre, inte mycket för svs heller :(

 

Tack iaf :)

 

fan va segt att bo i LA :(

 

Hehe ne men låter faktiskt sjukt nice.....har du nå polare där eller kör du från scratch osv? Fan jag vill också ha rutiner...livet som pokerspelare börjar suga hårdare å hårdare, speciellt när man knappt ens plussar längre....fml.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fan va segt att bo i LA :(

 

Hehe ne men låter faktiskt sjukt nice.....har du nå polare där eller kör du från scratch osv? Fan jag vill också ha rutiner...livet som pokerspelare börjar suga hårdare å hårdare, speciellt när man knappt ens plussar längre....fml.

 

 

Naa åkte hit på eget bevåg :) Det är ganska skoj faktiskt.. men blir nog inte här mer än ett år förmodligen. mmm börja högskolan i lund eller något, verkar sjukt nice! =) Ibland behöver man byta miljö för att få sug på pokern igen också .. för alla er som sitter på samma ställe o grindar jämt .. byt stad!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

indeed...jag flyttade nyss till göteborg, inte haft en plussmånad sen jag flytta hit hehe :)

 

hehe illa :/ .. det kommer! gbg är en nötstad annars

 

 

vill se 99an!

 

för din skull, smeeeeeekt

 

 

 

 

***** Hand History for Game 1372985123 ***** (Boss)

$10000.00 USD NL Texas Hold'em - Saturday, August 28, 11:30:38 ET 2010

Table Karin 8 (Real Money)

Seat 2 is the button

Seat 1: O7O74O4353 ( $20602.50 USD )

Seat 2: Florre ( $4298.75 USD )

Seat 4: denario ( $26612.50 USD )

Seat 5: gEeWhIZm8 ( $40937.24 USD )

gEeWhIZm8 posts big blind [$100.00 USD].

denario posts small blind [$50.00 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to denario [ 9s 9c ]

O7O74O4353 raises [$350.00 USD]

Florre folds

denario raises [$1350.00 USD]

gEeWhIZm8 folds

O7O74O4353 calls [$1050.00 USD]

** Dealing Flop ** [ Th, 4h, 6d ]

denario bets [$1600.00 USD]

O7O74O4353 raises [$4300.00 USD]

denario raises [$8450.00 USD]

O7O74O4353 raises [$14902.50 USD]

denario calls [$9152.50 USD]

** Dealing Turn ** [ 7s ]

** Dealing River ** [ 7c ]

O7O74O4353 shows [Ah, 2h ]

denario shows [9s, 9c ]

denario wins $41290.00 USD from main pot

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok ska förklara handen ... innan handen hade jag haft en aggressiv streak, 3bettat en del o bombat flera gator .. kände att han var sugen på att säga ifrån.

 

Med hans första raise på floppen säger han att han inte har set för den hade han slowspelat till turn eftersom brädan är relativt ofarlig o jag brukade bomba flera gator. två par är i princip omöjligt på den brädan, har han det, gratz! j,j ,a,10 hade han tänkt mer med o förmodligen synat min reraise, inte instapushat ... q,q+ mmm ganska onödigt o flatta dom med tanke på att jag får in det relativt lätt o jag hade fyrbetat ett par gånger.. kvar finns då färgdrag, a2h, a5h, ajh, aqh.. vilket jag har en flipp mot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok ska förklara handen ... innan handen hade jag haft en aggressiv streak, 3bettat en del o bombat flera gator .. kände att han var sugen på att säga ifrån.

 

Med hans första raise på floppen säger han att han inte har set för den hade han slowspelat till turn eftersom brädan är relativt ofarlig o jag brukade bomba flera gator. två par är i princip omöjligt på den brädan, har han det, gratz! j,j ,a,10 hade han tänkt mer med o förmodligen synat min reraise, inte instapushat ... q,q+ mmm ganska onödigt o flatta dom med tanke på att jag får in det relativt lätt o jag hade fyrbetat ett par gånger.. kvar finns då färgdrag, a2h, a5h, ajh, aqh.. vilket jag har en flipp mot.

 

Det fetstilta är mina guldkorn!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...