sulla Postad 15 Juni , 2011 Rapport Share Postad 15 Juni , 2011 Haha Helt ärligt så har jag aldrig försökt ... men jag kan också helt ärligt erkänna att tanken nog har slagit mig FÖRE Hanna, men efter Hanna finns inget behov. Herregud, jag klarar knappt av en. Vill du ha Charlotte kan du få henne. När kan hon flytta in? Jag har också redan en som tar all min tid o kraft... Kan bara tänka mig alla toppensituationer som kommer dyka upp när man har en inneboende. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 15 Juni , 2011 Rapport Share Postad 15 Juni , 2011 Bor i stort hus o lyckades fjäska till mig källaren till "herr-rum" im jelly Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 17 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2011 Har flyttat till större och billigare lägenhet, så jag gjorde om mitt kontor. Begagnat skrivbord 100kr på Blocket, kontorsstol 1900 kr Ikea, Sony Vaio 5000 kr (demo-ex). Annars samma prylar som gamla bilden. Från höger: MSI 15,6-tum. (3k) HP Hdx 18'1-tum. (17k) Packard Bell 10,1-tum. (2k) Sony Vaio 15,6-tum (den vita på böckerna) (5k) BenQ 24-tum skärm (kopplad till HP'n) (2k) som står på en HP PSC 750 (minst 11 år gammal) scanner/skrivare. Maxtor 500 gb extern hårddisk står mellan skrivaren och Sonyn. Till mitt bettingkontor har jag också en iPhone 4. Som router har jag en "D-link dir 855". Tele2 100/100. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tomivey Postad 17 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2011 ser bra ut sulla, soffan ser skön ut. Men varför inte slänga upp nån tavla eller nåt på väggarna så det inte ser ut som att Fritzl bor där och kommer våldta en när man kliver in? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iMinKjellare1 Postad 18 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2011 Sjukt bra att du kom på att installera kopphållare i skrivbordet. Riktig nöt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 18 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2011 Sulla bor i en grotta? Sulla = Björn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaskhink Postad 18 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nirwanda Postad 18 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2011 Har jag haft inneboende tjej som åtminstonde befann sig på den övre halvan av utseendehalvan hade jag nog velat knurra henne rätt ofta, GF or not. Fan vilken spec situation, alltså. lOl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 22 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2011 Sulla bor i en grotta? Sulla = Björn? Tycker du det ser ut som en grotta? Har du tips som gör att det ser bättre ut eller var grottan en komplimang? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 22 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2011 http://interfacelift.com/wallpaper_beta/details/1805/gone_clubbing.html Direktlänkning fungerar tydlingen inte på sidan, där har du en bättre länk. Blev sjukt nyfiken på vad det är för wallpaper, då den tydligen tagits bort eller något. Någon som vet? Edit: Är det den här kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BruceBoa Postad 22 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2011 hahahah LoLLA mig långsamt vad jag älskar dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Synabluffen Postad 23 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2011 hahahah LoLLA mig långsamt vad jag älskar dig! Killen som introducerade bumhunting i Europa. Kan man annat än att hata? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OsantVassSpelare Postad 23 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2011 2009: http://pokerforum.nu/forum/1302931-post7.html First! Kan väl ta o uppdatera min grindhörna. Så här ser det ut anno 2011. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 23 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2011 Awesome. Har man cylinderhatt går det bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaskhink Postad 23 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2011 Awesome. Har man cylinderhatt går det bra. precis som i Monopol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OsantVassSpelare Postad 25 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2011 Får väl ta o breajka character lite då o va seriös för en gångs skull. Här är några bilder från min grindhörna, dock är inte "huvudgrindhörnan" med på dessa bilder, kanske postar den senare, men tror det blir lite väl nördigt o visa den. Här är iaf andra platser från hemmet där jag grindar: Chillrummet, grindar här när jag har polare över samt använder datorn till allt icke poker-relaterat, typ surfa osv. Vardagsrumgrinden, kör inte ofta härifrån, men blir ibland att man bara har ett bord kvar, typ turre eller enstaka CG, så kan man flytta över hit o raila film samtidigt. --- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OsantVassSpelare Postad 25 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2011 Bonus, eftersom jag vet att nån kommer fråga: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AjmAllin Postad 25 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2011 --- OsantDammigtBord ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morgyleus Postad 25 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2011 OsantDammigtBord ^^ Skulle just skriva att det vore dags att torka damm i vardagsrummet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ett-alias Postad 25 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2011 N64 = nuts, vilka tv-spel grindas det? lite zelda Oot, mario 64 perhaps? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OsantVassSpelare Postad 25 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2011 Hahahaha, sorgliga är väl att det ser mindre dammigt ut på bilden än det egentligen är. N64 = nuts, vilka tv-spel grindas det? lite zelda Oot, mario 64 perhaps? =) Nja, inte så mycket single player spel nuförtiden, dem spelade man sönder när man var liten, då var det mycket Zelda, Mario och många av Rare:s 3d spel typ Banjo Kazooie. Nu kommer n64:at nästan bara fram när det är folk här, då blir det mest Mario Kart, Diddy Kong Racing, Smash Bros, Snowboard Racing, Goldeneye, m m. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 25 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2011 I just fell in love. Ska vi dejta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 25 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2011 Ny provisorisk grind+tenta-P setup. Fullständigt kaos, illa dolt av dålig bild. Jag satsar lite på den klassiska "grisigt som fan så man känner att man försöker ta sig ifrån något"-känslan. Har fungerat okey. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 25 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2011 Får väl poasta min setup i tråden då. Höj- och sänkbart skrivbord från IKEA. Två st 27" 2560x1440 DELL-skärmar. Även två stycken 24" på ett bord brevid för laptopfolk att komma och grinda. Bose nånting ljudsystem och en "Malmstolen"-stol. Många som postat bild på sin TV-hörna också. Min består av en 55" Samsung LED 3D-tv samt samtliga spelbara konsoler. Har N64 i en låda men har tappat bort ström-adaptern till den. Kommer aldrig förlåta mig själv för det. Även bose-system till TVn och den enda kanalen som används är såklart Viasat Golf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-samba- Postad 25 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2011 Får väl poasta min setup i tråden då. Höj- och sänkbart skrivbord från IKEA. Två st 27" 2560x1440 DELL-skärmar. Även två stycken 24" på ett bord brevid för laptopfolk att komma och grinda. Bose nånting ljudsystem och en "Malmstolen"-stol. Många som postat bild på sin TV-hörna också. Min består av en 55" Samsung LED 3D-tv samt samtliga spelbara konsoler. Har N64 i en låda men har tappat bort ström-adaptern till den. Kommer aldrig förlåta mig själv för det. Även bose-system till TVn och den enda kanalen som används är såklart Viasat Golf! Tips på vad du kan önska dig när du fyller år: Kabelkanaler Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts