Gå till innehåll

Hur ser er grindhörna ut?


Chillarn7

Recommended Posts

  • Svars 378
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Std imo. Det är ju UNDER bordet, lite väl pedandiskt att ge sig på det imo![/QUOT

 

Putsar du aldrig skorna?

 

Tbh, rätt sällan men det tycker jag var en rätt dålig jämförelse. Samtidigt så är jag lite mer mån om mitt utseende än att hålla det kliniskt hemma. Rent visst men inte alltid städat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Möjligen.. Men bord/skåp i björkfanér är tio resor värre imo.

 

+1...

 

sen är de svårt med kabel dragning imo jag vet inte riktigt vad de finns för schyssta lösningar till de där??... trådlöst ofcourse men jag pallar inte de till mus osv klassiskt den dör i en pott osv..

 

Vad finns de för nötiga kabel kanaler har inte kollat? En förutsättning är att veta exakt hur man vill ha de och ställa iordning allt och sen därefter göra en plan för alla kablar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+1...

 

sen är de svårt med kabel dragning imo jag vet inte riktigt vad de finns för schyssta lösningar till de där??... trådlöst ofcourse men jag pallar inte de till mus osv klassiskt den dör i en pott osv..

 

Vad finns de för nötiga kabel kanaler har inte kollat? En förutsättning är att veta exakt hur man vill ha de och ställa iordning allt och sen därefter göra en plan för alla kablar...

 

man kan ha sladdpåsar, dvs man rullar ihop alla sladdar å stoppar in dem i en tygpåse, som man hänger på en krok från skrivbordet, typ. Det kan bli snyggt, och är nästan garanterat snyggare än att ha alla sladdar liggandes.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

man kan ha sladdpåsar, dvs man rullar ihop alla sladdar å stoppar in dem i en tygpåse, som man hänger på en krok från skrivbordet, typ. Det kan bli snyggt, och är nästan garanterat snyggare än att ha alla sladdar liggandes.

 

Ikea right? sant som du säger... ska försöka upp allt först så man vet vad man behöver fixa till.. återkommer ang sladd problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/50035115

 

Satte 2 såna under mitt skrivbord, det blev mycket lättare att dammsuga golvet 8-) och snyggt :-D

 

Mer nöt att lösa hemhjälp, så slipper man damsuga...nä då, sköja ba men hade vart najs att slippa damsuga. Kablar suger hårt, bra läge där damråttorna gottar sig. Egna gridhörnan är dock bara en laptop nu, både bra och anus...men mest bra känner jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...