Gå till innehåll

Hur ser er grindhörna ut?


Chillarn7

Recommended Posts

Funderar på en ny skärm. Är inne på en Dell 27" 2560x1440 eller Dell 30" 2560x1600. Någon med erfarenheter kring dessa skärmar? Motiverar den högre upplösningen och 30" för 9k jämfört med 4k för 27an?

 

Hade en Dell 27" som du beskriver tidigare och för mig passade den inte så bra. Båda har ett antiglare filter som gör att skärmen blir lite grynig och jag tycker den blev lite jobbig att spela länge på. Sen spelar jag sällan fler än 8 bord heller. Jag har en 24" med 100hz nu och den trivs jag mycket bättre med men som sagt, det är olika från person till person.

 

Edit: Ser att det kommit nya modeller nu, jag hade u2711 från 2010. Det är möjligt att de nya modellerna är bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 378
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
officeif.th.jpg

 

Har flyttat till större och billigare lägenhet, så jag gjorde om mitt kontor.

Begagnat skrivbord 100kr på Blocket, kontorsstol 1900 kr Ikea, Sony Vaio 5000 kr (demo-ex). Annars samma prylar som gamla bilden.

 

Gör mitt till tråden och lägger upp en halvstädad bild.

2hd7l09.jpg

 

fan vi är chairbuddies frisören :D

Det är fler som har likadan stol. :-)

Är den bra? -Njae. Den duger, finns bättre.

Markus heter den på Ikea.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 10 months later...

tänkte starta en ny tråd men kan lika gärna ta det här.

 

ska köpa en höj och sänkbar skrivbord för max 7tkr. har hittat några för 4-5tkr efter att ha googlat och dom uppfyller mina behov. men lär finnas folk här som kan sin grej när det kommer till skrivbord och kanske kan reka några bra siter/märken?

 

tackar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...