Gå till innehåll

Hur ser er grindhörna ut?


Chillarn7

Recommended Posts

  • Svars 378
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

lolus.png

 

Hade ingen med pokerbord uppe, bara en vid inflyttning. Tillkommer en vit soffa placerad på fjuttiga två meters avstånd där grinden sker.

 

Nej, det blir inte så ofta, men den vanliga hörnan är för standard. Två rätt billiga 24 tum och en stabil stol från ikea. Och kablar. En massa, massa kablar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Är alla onlinegrindare föredetta gamers? Ser ut som att var och varannan har en gaming musmatta och en state of the art logitech mus :roll: ?

 

Tror många är det, verkar som många fortfarnade kör cs så :) Själv har man inte lirat på 5 år men har fortfarnade min fatilitypad :D måste ju ha skön mus och musmatta, även när man grindar länge behöver man det :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

härlig tråd att återblicka i :). får ta och bumpa med lite bilder från det nya(dock sämre) kontoret. Folk bustar ju hejvilt nu för tiden så kunde/hade inte råd att ha kvar office vi hade i en skön kontorsbyggnad på umestan längre :(

 

Nu har jag och kvarvarande kollegan fått trappa ned till att hyra en etta med pentry att ha som kontor :|

 

Ingen fin kaffemaskin att stå o hänga vid längre dock och småprata med lite random bizfolk, så nu har man återgått till det tråkiga mjukisbyxor var och varannan dag när man drar på jobbet.. var lite småtrevligt att känna sig lite tvingad ställa sig i duschen och fixa upp sig lite för att kontoret vårat låg i ett kontorskomplex där det huserade typ 20 andra företag och massa folk. man vill ju inte bli sedd som en lodis!

 

En tassimo eller något är inte riktigt samma grej som att gå till fiket o använda ett häftigt kort och få sig en kopp och hälsa på lite folk medan :| Blir sjukt ensamt här i jämförelse.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hm, vad tycker din respektiva om detta? :D

Att jag ockuperar köket?

Min flickvän bor inte hos mig, vi har varit ett par sedan februari.

Däremot har jag en tjej inneboende. Hon säger inget. Hon vågar inte, för hon vill inte att jag ber henne flytta. Det är MIN lägenhet, passar det inte så vet dom var dörren är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att jag ockuperar köket?

Min flickvän bor inte hos mig, vi har varit ett par sedan februari.

Däremot har jag en tjej inneboende. Hon säger inget. Hon vågar inte, för hon vill inte att jag ber henne flytta. Det är MIN lägenhet, passar det inte så vet dom var dörren är.

 

haha, förstår dig. Men har du en inneboende som är tjej? Hm, är det för testa din tjej om hon är svartsjuk eller inte? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

härlig tråd att återblicka i :). får ta och bumpa med lite bilder från det nya(dock sämre) kontoret. Folk bustar ju hejvilt nu för tiden så kunde/hade inte råd att ha kvar office vi hade i en skön kontorsbyggnad på umestan längre :(

 

Nu har jag och kvarvarande kollegan fått trappa ned till att hyra en etta med pentry att ha som kontor :|

 

Ingen fin kaffemaskin att stå o hänga vid längre dock och småprata med lite random bizfolk, så nu har man återgått till det tråkiga mjukisbyxor var och varannan dag när man drar på jobbet.. var lite småtrevligt att känna sig lite tvingad ställa sig i duschen och fixa upp sig lite för att kontoret vårat låg i ett kontorskomplex där det huserade typ 20 andra företag och massa folk. man vill ju inte bli sedd som en lodis!

 

En tassimo eller något är inte riktigt samma grej som att gå till fiket o använda ett häftigt kort och få sig en kopp och hälsa på lite folk medan :| Blir sjukt ensamt här i jämförelse.

 

Vart sitter ni någonstans?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha, förstår dig. Men har du en inneboende som är tjej? Hm, är det för testa din tjej om hon är svartsjuk eller inte? :)

Hanna = min flickvän, Charlotte = Inneboende.

Charlotte var min inneboende långt före jag träffade Hanna, så nej det är inget test. Charlotte har pojkvän, så... lite lustig situation ja.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hanna = min flickvän, Charlotte = Inneboende.

Charlotte var min inneboende långt före jag träffade Hanna, så nej det är inget test. Charlotte har pojkvän, så... lite lustig situation ja.

 

Kan du helt ärligt säga att du aldrig försökt ligga meda Charlotte före eller efter Hannas intåg i ditt liv?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan du helt ärligt säga att du aldrig försökt ligga meda Charlotte före eller efter Hannas intåg i ditt liv?
Haha Helt ärligt så har jag aldrig försökt ... men jag kan också helt ärligt erkänna att tanken nog har slagit mig FÖRE Hanna, men efter Hanna finns inget behov. Herregud, jag klarar knappt av en. Vill du ha Charlotte kan du få henne. När kan hon flytta in?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...