Gå till innehåll

Är det tillåtet att spela samma turnering med flera konton på Stars om man är kändis


jm_j

Recommended Posts

  • Svars 493
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nivån på detta forumet sjunkar fan mer och mer och det är riktigt synd. Kan man inte bara rensa ut alla jävla idioter som skriver oneliners och tror dem är roliga och tuffa. Allvarligt talat, får man bete sig hur som helst här inne?

 

edit: Attityden här inne är så jävla kass så det finns inte. Skärpning för jag tror ni hade bettet er bättre irl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ehhh va?

Kan tänka mig att de som använder Sharkscope, Poker Tracker och liknande verktyg inte vill att man ska få byta nick, då blir ju infon om motståndaren plötsligt värdelös.

 

På Party kan man byta nick en gång i halvåret om man vill skydda sig mot detta.

 

EDIT: Läste noggrannare och förstår nu vad du syftade på...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker hela saken är så absurd att min lolcats speglar min åsikt rätt bra.

Att Dilba råkad regga köper jag inte för 5öre. Att hon sen SPELADE turneringen och säger att alla vet att det inte går att vinna på latereg, varför?, är helt uppåtväggarna och det gör mig spyfärdig.

Att Dilba dessutom varit inblandad i en tidigare "skandal" här på PF gör det hela inte bättre. Den när hon och den där AB-Poker-Journalisten valde att snacka skit om varandra för att de legat med samma kille, typ

Dessutom skämmer stars ut sig, och deras förtroende är redan lågt hos mig.

Typ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nivån på detta forumet sjunkar fan mer och mer och det är riktigt synd. Kan man inte bara rensa ut alla jävla idioter som skriver oneliners och tror dem är roliga och tuffa. Allvarligt talat, får man bete sig hur som helst här inne?

 

edit: Attityden här inne är så jävla kass så det finns inte. Skärpning för jag tror ni hade bettet er bättre irl

 

lite ot: sulle. är det okej att ha två konton på "prima"?

 

 

 

Skjuta sig själv i liltån?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker hela saken är så absurd att min lolcats speglar min åsikt rätt bra.

Att Dilba råkad regga köper jag inte för 5öre. Att hon sen SPELADE turneringen och säger att alla vet att det inte går att vinna på latereg, varför?, är helt uppåtväggarna och det gör mig spyfärdig.

Att Dilba dessutom varit inblandad i en tidigare "skandal" här på PF gör det hela inte bättre. Den när hon och den där AB-Poker-Journalisten valde att snacka skit om varandra för att de legat med samma kille, typ

Dessutom skämmer stars ut sig, och deras förtroende är redan lågt hos mig.

Typ.

 

Vad var skandalen? Att dem legat med samma kille (jag vet vilka det handlar om) eller att dem snackade skit om varandra? Hur många tjejer gör inte de :P

Hur det än ligger till så borde man iaf inte spekulera och säga sig veta hur det ligger till. Pokerstars får helt enkelt reda ut saken. Det jag inte förstår är att folk har så mycket emot just Dilba? Det finns ju fortfarande dem som tycker Ken L verkar vara en skön snubbe och han har ju gjort betydligt mycket mer än att råkat regga samma turre på två konton och sedan spelat på båda och erkänt att det va dumt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

undrar hur man mår om man tror att beslutet att regga sig till en turnering på sitt andra konto när man redan har spelat turneringen med sitt första konto och har endel uppmärksamhet har en större positiv inverkan på ens liv än att låta bli.

 

Och jag undrar hur många det kan finnas på ett enda forum som inte kan läsa.

 

Hon reggade sig av MISSTAG till warmup under late reg, istället för att regga sig till million. Om man gör något av misstag så är det inte ett överlagt beslut. Got it?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har svårt att se detta som en stor grej. Vad har man för fördel av att köpa in en andra gång i en så stor turnering? Skillnaden mellan att köpa in sig en andra gång i Warm up eller att vänta tills Million kör igång känns inte jättestor rent moraliskt. Att det formellt är emot reglerna är rätt, men att vissa tycker det är ett enormt fusk och blir närmast hatiska har jag svårt att förstå.

 

Jag tycker att hon har gjort fel, men tycker fusk är ett för starkt ord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad var skandalen? Att dem legat med samma kille (jag vet vilka det handlar om) eller att dem snackade skit om varandra? Hur många tjejer gör inte de :P

Hur det än ligger till så borde man iaf inte spekulera och säga sig veta hur det ligger till. Pokerstars får helt enkelt reda ut saken. Det jag inte förstår är att folk har så mycket emot just Dilba? Det finns ju fortfarande dem som tycker Ken L verkar vara en skön snubbe och han har ju gjort betydligt mycket mer än att råkat regga samma turre på två konton och sedan spelat på båda och erkänt att det va dumt.

 

Så om jag ogillar Dilba och hennes handling i det här fallet så måste jag alltså även hata ken, eller förklara för alla andra att man ska hata ken, eller vad fan menar du egentligen?

Jag måste ju kunna tycka vad fan jag vill om Dilba utan att det speglar mina åsikter i Ken-fallet right?

Dessutom spekulerar jag väl inte?

Och det är väl klart som fan att människor måste få spekulera? Hur fan skulle det se ut om vi väntade till en predjukerande dom(ingen anning om hur fan det stavas men ni vet vad jag menar)innan man sa något om frågan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så om jag ogillar Dilba och hennes handling i det här fallet så måste jag alltså även hata ken, eller förklara för alla andra att man ska hata ken, eller vad fan menar du egentligen?

Jag måste ju kunna tycka vad fan jag vill om Dilba utan att det speglar mina åsikter i Ken-fallet right?

Dessutom spekulerar jag väl inte?

Och det är väl klart som fan att människor måste få spekulera? Hur fan skulle det se ut om vi väntade till en predjukerande dom(ingen anning om hur fan det stavas men ni vet vad jag menar)innan man sa något om frågan.

 

Det finns två riktigt sjuka saker med denna diskussion IMO:

 

1.) Att en majoritet av alla som skrivit i tråden garanterat skulle göra betydligt värre grejer MEDVETET än vad D gjorde av MISSTAG nu om de kunde tjäna minsta lilla deg på det. Dessutom HAR jäkligt mkt större grejer avslöjats men inte fått alls lika mkt uppmärksamhet...

 

(Om nån inte tror att det var ett misstag så är det som sagt bara att kolla historiken på Sharkscope eller liknande).

 

2.) Att jag orkar ägna timmar på att försvara min EX-flickvän och det dessutom i ett forum fullt av dyslektiker ;)

 

Härmed lämnar jag diskussionen, nu får ni debattera detta fruktansvärda "brott" ifred :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så om jag ogillar Dilba och hennes handling i det här fallet så måste jag alltså även hata ken, eller förklara för alla andra att man ska hata ken, eller vad fan menar du egentligen?

Jag måste ju kunna tycka vad fan jag vill om Dilba utan att det speglar mina åsikter i Ken-fallet right?

Dessutom spekulerar jag väl inte?

Och det är väl klart som fan att människor måste få spekulera? Hur fan skulle det se ut om vi väntade till en predjukerande dom(ingen anning om hur fan det stavas men ni vet vad jag menar)innan man sa något om frågan.

 

Jag tycker bara det är underligt att Dilba ska behöva ta så mycket skit för en jävla struntsak. Jag tror även mycket har med att folk här inne har någor emot henne som person (vet inte vf) eftersom folk härinne fortfarande totaldiggar Ken efter allt han gjort....

 

Det har egentligen inget med dig att göra utan jag antyder bara att det jag tror det har med personen i sig att göra och att folk inte hade brytt sig ett jävla skvatt om det var någon annan.

Det verkar som att man lätt gör en höna av en fjäder när det handlar om någon man inte tycker om?

Jag tror även det grundar sig i den svenska jantelagen från början.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att legato avslutar sit sista inlägg med att håna att jag stavar som en 7åring tyder på att han inte har mycket att komma med. Riktigt hårt mot mig som har svårt för bokstäver.

Fö skulle jag göra mycket värre för att tjäna pengar, stämmer.

Men blir förbannad bland annat för att hon blandar in OLA helt felaktigt? Och dessutom så är det skilnad på en sponsrad-sitespelare och en random spelare som fuskar, eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att legato avslutar sit sista inlägg med att håna att jag stavar som en 7åring tyder på att han inte har mycket att komma med. Riktigt hårt mot mig som har svårt för bokstäver.

Fö skulle jag göra mycket värre för att tjäna pengar, stämmer.

Men blir förbannad bland annat för att hon blandar in OLA helt felaktigt? Och dessutom så är det skilnad på en sponsrad-sitespelare och en random spelare som fuskar, eller?

 

Så du menar att håna Legatos ex genom att lägga upp en bild på henne i tråden i ironiskt syfte är så mycket bättre? :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fattar inte !?! :oops:

 

Legato och fascisten snackar om att hon gjorde ETT misstag. Men i sin egen blogg skriver hon ju

 

"Jag tror ju på det där med med och motrigg (man kan tycka vad man vill om det, men så är det). Så ibland när jag har upplevt det som att jag har motrigg på ena kontot, som oftast har varit samma konto. Så har jag gått ur och bytt till det andra kontot och spelat där i stället."

 

Medvetet, upprepat fusk, som torde ge en väldig fördel i CGs och SNGs.

 

(Fast hon kanske inte förstår vilken fördel det kan innebära?)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På Dilbas blogg så står det att hon använt sig utav två konton under peridoden efter hennes sammarbete med Pokerstars avslutades. Hon har fört över pengar mellan dessa konton beroende på "riggen". Detta är ju inte tillåtet, så hon kommer med all säkerhet få ett av hennes konton nedstängda.

Sen har Dilba efter att hon åkt ur sunday warmup loggat in på hennes andra konto för att regga till million, då hon av misstag reggade till warmup igen. Här ska ju Dilba självklart sitta ut ur turren. Vad jag förstod så struntade hon i detta och spelar vidare tills hon åker ur.

 

Det är ju inte frågan om något enstaka misstag om hon under en längre tid fört över pengar mellan två konton som båda står i hennes namn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fattar inte !?! :oops:

 

Legato och fascisten snackar om att hon gjorde ETT misstag. Men i sin egen blogg skriver hon ju

 

"Jag tror ju på det där med med och motrigg (man kan tycka vad man vill om det, men så är det). Så ibland när jag har upplevt det som att jag har motrigg på ena kontot, som oftast har varit samma konto. Så har jag gått ur och bytt till det andra kontot och spelat där i stället."

 

Medvetet, upprepat fusk, som torde ge en väldig fördel i CGs och SNGs.

 

(Fast hon kanske inte förstår vilken fördel det kan innebära?)

 

Jo det förstår hon, hon skriver ju att hon spelar på det kontot med mest medrigg? hihihih...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...