Gå till innehåll

Är det tillåtet att spela samma turnering med flera konton på Stars om man är kändis


jm_j

Recommended Posts

  • Svars 493
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

ska dilba förlåtas så ska ken, f ö världens bästa expertkommentator, också förlåtas...

 

Ken bortförklarade ju inte in sig i ett hörn iallafall.

Det felet Dilba gjort här är ju att hon skäller på allt och alla för att hon brutit mot en regel.

Märkligt.

 

Men Kens kommenterande när en viss Möller spelade var nog bland det sämsta jag sett... Otroligt otrevlig ton, infantilt faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha, det bästa som finns är att reta upp rabiata feminister. När wsop.info fanns så skrev jag med glimten i ögat att hefo skulle sluta spela poker. Bättre vore att stanna hemma vid spisen. Hon flinande medan andra så kallande kvinnor blev tokiga. Jag skulle be om ursäkt till alla kvinnor..hehe f that

 

Klart man flinar. Jag kan ju inte laga mat för fem öre. Klart -EV i köket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men hej och hå. Har du två stora bröst?

 

Ja, det har jag. Har ju levt på poker allt för länge. Förstår dock inte vad min otränade kropp har med saken att göra.

 

Alla skämt är acceptabla i min bok, invandrare,kvinnor, bögar,judar,lantisar,svennar.Det är ju skämt,som sagt var.

Bara man inte skämtar om min hund :evil:

 

Håller med byling [sic].

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en släkting som spelat med HeFo nån gång, och som dessutom blivit utslagen av'na.

 

Släktningen nämnde att han först tänkte säga till henne att hon den jävla feministbiatchen kunde ta sin jävla fiskpoker och dra nånstans. Sen när han svalt den första (eller 8e biran) så insåg han att hon gärna hade fått dra raka vägen hem till honom och blu fru.....varpå han isåg att det förmodligen krockade nånstans där...

 

LOL.

 

D e grym, made a stoooopid mistake, tog skiten och nu tycker jag hon skall få lugn och ro att både underhålla oss med spewiga spel på CC och bra texter till låtar.

 

D, när kommer ditt eget nästa album damnit?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 11 months later...
Lite OT kanske, men en trängd pitbull utser ofta en och endast en fiende, biter sig fast i fiendes strupe oavsett om resten av kroppen sargas och slits i bitar av de resterande forumiterna.

 

På den tiden jag närstridsutbildades (i Algeriet fö) hade jag en närstridsinstruktör som gav mig ett mycket bra tips. Om du krossar struphuvudet på din fiende kommer han kvävas till döds, oavsett om du själv senare avlider, ergo win. Ett säkert sätt att vinna är därför alltid att fokusera på halsen, slita sönder strupen, krossa struphuvudet och publicera sig på aftonbladet.

Det här ska inte heller raderas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mmm släng in henne i samma cell som russ hamilton och ken ffs. Madoff också.

 

Cellbiten är något som är svårt att inte förstå beroende på omgivningens önskade miljöuppfattning. Dock kan man ändra åsikt om beslutstiden är under angiven tid för dylika situationer. Detta framgår klart i diverse uttryck, även om det finns en viss diskrepans gällande åsikterna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cellbiten är något som är svårt att inte förstå beroende på omgivningens önskade miljöuppfattning. Dock kan man ändra åsikt om beslutstiden är under angiven tid för dylika situationer. Detta framgår klart i diverse uttryck, även om det finns en viss diskrepans gällande åsikterna.

 

Que???:ola: :ola: :ola:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...
  • 1 year later...

(**) För tre år sedan var Johan Storåkers ensam på min avsky-lista, och nu är han inte ens med i topp fem. Och det beror inte på att jag och Johan har blivit vänner. Det är alltså en prestation att ta sig dit.

 

Orsaket till att hon tog sig upp på listan var hennes blogg om att jag inte skötte mitt jobb som moderator på pokerforum. Hon namngav mig vid för och efternamn på en blogg på Sveriges största tidning. Inte Joel, Fredrik, Göran eller någon annan moderator, utan just mig. Jag fick ingen replikrätt i hennes blogg, mina kommentarer raderades. Orsaken till att jag misskötte mitt jobb var för att hon blev utsatt för personangrepp i den tråden där hon och Lina bråkade. Jag har bett henne (och Bosse) säkert 10 gånger att peka på det inlägget där personangreppen sker. Hon kan inte visa på ett sådant inlägg. Ingen annan har heller anmält något inlägg (och vissa är väldigt politiskt korrekta och triggerhappy här). Det var snarare Lina som utsattes för personangreppen, inte Dilba. Det växlades hårda ord åt båda hållen, men inget som gick över forumets gränser. För säkerhets skull så har även jag och Joel (pk-nissen nr ett) läst igenom hela den andra mastodonttråden, .

 

Någon som vet vilken mastodonttråd det är?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...