Gå till innehåll

SAJT: Betsson.com


Sunbird

Recommended Posts

Nu har jag tabbat mig haha. Råkade skriva fel clearingnummer tydligen när jag tog ut pengar via banköverföring. Snackat lite med supporten osv och dom säger att är det ingen som har kontot jag tog ut till så kommer pengarna komma tillbaka inom ca 3 veckor.

 

Hur stor chans är det att någon har kontonumret jag tog ut till? hade en siffra fel på clearingnumret endast. Ingen jättesumma så inte hela världen men självklart småtrist.

 

Aldrig varit så noga vid uttag, trodde bara man kunde ta ut till sitt eget konto. Borde vara lätt för hackare att bara komma in på nåns konto, sen ta ut till vilket konto dom vill isf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 535
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tyvärr har du nog get bort dina pengar då det inte brukar gå att göra en utbetalning till ett konto som inte existerar.

 

Rörde de sig om mycket pengar?

 

Men vrf skrev inte supporten det då? Borde ju ha hänt liknande saker förr.

 

Nej ingen farlig summa, men om det stämmer det du säger så lär någon bli glad :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Nu har jag tabbat mig haha. Råkade skriva fel clearingnummer tydligen när jag tog ut pengar via banköverföring. Snackat lite med supporten osv och dom säger att är det ingen som har kontot jag tog ut till så kommer pengarna komma tillbaka inom ca 3 veckor.

 

Hur stor chans är det att någon har kontonumret jag tog ut till? hade en siffra fel på clearingnumret endast. Ingen jättesumma så inte hela världen men självklart småtrist.

 

Aldrig varit så noga vid uttag, trodde bara man kunde ta ut till sitt eget konto. Borde vara lätt för hackare att bara komma in på nåns konto, sen ta ut till vilket konto dom vill isf.

 

Det borde vara väldigt låg sannolkhet att du för ing pengarna på någon annans konto. För det första så finns det kontrollsiffror som gör att kontonumret brukar upptäcka om en siffra är rätt. För det andra om du skulle lyckats få det så att kontrollsiffran ändå blir rätt, så ska någon råka ha just det kontot. Och om du skrivit fel clearingnummer borde det ju gå till en helt annan bank, med annan struktur på kontonummer, om det ens finns en sådan bank...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick ett konstigt mail från Johanna på Betsson idag där de säger sig ha satt in pengar på mitt bankkonto pga ett tekniskt fel och vill att jag ska sätta in dem på ett SEB- bankkonto.

 

Jag känner inte till att jag fått några extracash och om nu fallet vore sådant, kan de då komma och kräva in en sådan sak? Jag menar, jag har inte gjort något fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
hellu,

 

gjorde en omstart på betsson. tänkte sätta mig på en sng 1 dollars. upptäcker då till min fasa att de turneringarna som inte är trubo tar 30 cent i rake, dvs 30%!

 

har de blivit galna?

 

spela högre. Klart dem tar hög rejk på den nivån, dem vill väl inte ha en massa småfisk som slöar ner servern. Upp i nivå, där dem respekterar dina rejsar, samt håller nere rejken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick ett konstigt mail från Johanna på Betsson idag där de säger sig ha satt in pengar på mitt bankkonto pga ett tekniskt fel och vill att jag ska sätta in dem på ett SEB- bankkonto.

 

Jag känner inte till att jag fått några extracash och om nu fallet vore sådant, kan de då komma och kräva in en sådan sak? Jag menar, jag har inte gjort något fel.

 

Hihi hehe du skall då inte ge dem en enda krona..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Är det dollar eller euro man lirar med på betsson?

Hur funkar det med player points kan man växla in dom till pengar elle? Om man kan det hur mycket är tex 20 000 points värda?

Om jag skulle ta den där vip1600 bonusen får man fortfarande pengar för player pointsen?

 

1. Dollar

2. Ja, du kan växla in PP i pengar. 100pp=1 Euro, 20 000pp= 200 Euro

3. Tror du fortfarande får PP om du kör bonus. Oavsett vilket har PP nästan inget värde alls, motsvarar kanske 2-3% RB.

 

Gl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, går det att ändra sökvägen till filen där man har anteckningarna om spelarna? Detta för att kunna ha samma anteckningar på 2 st olika datorer.

 

Filen heter "PlayerNotes.irf" och finns i mappen "Resources".

Programmet kommer ju leta efter PlayerNotes.irf-filen i Resources-mappen så ändra sökväg kan du inte göra. Däremot kan du ju kopiera över filen från den ena datorn till den andra.

 

Om du vill använda samma fil med olika användarnamn måste du ändra användarnamnet i filen (öppna med anteckningar).

<PlayerNotes
<PlayerNoteSet
	UserName=[b]...[/b]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

någon annan som har problem med att överföra pengar från base account till poker kontot atm?

 

jag satte in pengar idag för att lira en tour, insättningen gick som planerat men sen när jag förde över pengarna stod det "seccussfully transfered..." eller liknande, men pengarna försvann från båda konton.

 

chattade med deras live hjälp, och de sa att de hade problem med överföring för tillfället och att de skulle lösa det snarast.. var inte så mycket pengar det rörde sig om men jag hade velat lira big deal så var lite synd..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Lånar tråden lite snabbt,,,

I dagarna har ju betsson eller ongame gjort någon uppdatering,,men e det bara jag som tycker det laggar (hackar)när pengarna och korten skall flyta överbordet inte som förr när det flöt smidigt över bordet,,,eller e det bara jag som e lite trött i ögonen???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lånar tråden lite snabbt,,,

I dagarna har ju betsson eller ongame gjort någon uppdatering,,men e det bara jag som tycker det laggar (hackar)när pengarna och korten skall flyta överbordet inte som förr när det flöt smidigt över bordet,,,eller e det bara jag som e lite trött i ögonen???

 

Nej, jag håller med. Jag spelar på Bestpoker och jag upplever exakt samma fenomen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...