Gå till innehåll

Mikes Liveturre. PICS I #366!! GRATTIS ILLVILLJA!!


MikeTime

Recommended Posts

Mike

Eftersom en hel del inte verkar kunna läsa och Cyntax skulle fixa några flak öl, så bjuder jag på ett antal groggar, tom. groggvirket fixar jag, på det viset blir ju ingen utan. ;-)

 

Pripps Blå 5,2%.

Räcker 10 flak?

Har du "skogstjärna"?

Klyka, JohnH, Cyntax, Nordkvist, Simon, Danne980...ni får alla plats om en åker i bagageutrymmet! (Volvo 855'a) :-P

 

Välkomna till raggarklubben... :shock:

På nåt sätt känns det som att jm_j och Roffe kommer att känna sig som hemma på den här turren...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 437
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ta pendeltåget till Rotebro och åk med mig (och JohnH?).Jag kör via Enköping!

Klyka, JohnH, Cyntax, Nordkvist, Simon, Danne980...ni får alla plats om en åker i bagageutrymmet! (Volvo 855'a) :-P

 

Schyst, vi kan väl samåka hur vi än gör med bilar kanske? Kan ju vara skönt att ha lite plats med tanke på att det är en bit att åka och hur det nu blir på kvällen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klyka:

Åker från Uppsala va? Ta Upptåget till Upplands Väsby och åk bil med mig istället?

 

Tack, Cyntax. Jag tror dock att resan redan är löst för min del, men kanske man skulle konferera med Danne om huruvida en uppdelning vore på sin plats. Vet inte hur många som aspirerar på en plats i Dannes bil, och att ta sig till dig skulle absolut funka för min del. Danne & CO, hur ligger landet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack, Cyntax. Jag tror dock att resan redan är löst för min del, men kanske man skulle konferera med Danne om huruvida en uppdelning vore på sin plats. Vet inte hur många som aspirerar på en plats i Dannes bil, och att ta sig till dig skulle absolut funka för min del. Danne & CO, hur ligger landet?

 

Om du tar tåget till Läggesta istället, så plockar JAG upp dig.:-D

Promise.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack, Cyntax. Jag tror dock att resan redan är löst för min del, men kanske man skulle konferera med Danne om huruvida en uppdelning vore på sin plats. Vet inte hur många som aspirerar på en plats i Dannes bil, och att ta sig till dig skulle absolut funka för min del. Danne & CO, hur ligger landet?

 

Min plan var att jag skulle plocka upp dig och 2 gävlebor i Uppsala.

Jag har en A4 kombi så det är inga problem. Eventuellt kan vi väl möta upp Cyntax runt Enköping så lunchar vi och samåker sedan. Jag är dock inte supersugen på att sitta i bagaget i 20 mil, speciellt inte hem så jag tror vi satsar på 2 bilar hur som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du tar tåget till Läggesta istället, så plockar JAG upp dig.:-D

Promise.

 

Var ligger Läggesta?

 

Min plan var att jag skulle plocka upp dig och 2 gävlebor i Uppsala.

Jag har en A4 kombi så det är inga problem. Eventuellt kan vi väl möta upp Cyntax runt Enköping så lunchar vi och samåker sedan. Jag är dock inte supersugen på att sitta i bagaget i 20 mil, speciellt inte hem så jag tror vi satsar på 2 bilar hur som helst.

 

Låter som en bra plan! Vi hörs närmare mot slutet av veckan, då.

 

Äh, jag får väl axla det ansvaret den här gången med :-D Synes på lördag.

 

Please, do! Så har jag en trevlig käft att snacka skit med när jag åker ut som andre man, runnerrunnerbadbeatad av lappen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det ska bli jättekul, jag ser vekligen fram emot lördagen! :-D

 

Ett par saker bara: Jag nämnde för dig Mike att jag kommer med och äter lunch innan, om jag behöver skriva det i den här tråden också så gör jag det nu.

 

Allt snack i den här tråden om hur god whiskey och massa öl ni ska dricka gör mig väldigt sugen... Det är inte så att det finns en plats på nåt golv nånstans där jag kan sova över så kan jag kanske också ta ett par öl?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det ska bli jättekul, jag ser vekligen fram emot lördagen! :-D

 

Ett par saker bara: Jag nämnde för dig Mike att jag kommer med och äter lunch innan, om jag behöver skriva det i den här tråden också så gör jag det nu.

 

Allt snack i den här tråden om hur god whiskey och massa öl ni ska dricka gör mig väldigt sugen... Det är inte så att det finns en plats på nåt golv nånstans där jag kan sova över så kan jag kanske också ta ett par öl?

 

Jorå, ta med liggunderlag/tältsäng och sängkläder så ordnar det sig. Vi roddar sovsal i pokerlokalen efter avslutat lir.

 

Bra, då tar du med den ;-)

 

*edit* Hygglo, nog lär det finnas gott om sovplats. Ta med prylar så ordnar det sig till 100%!

 

Öh Hygglo - du kan ju kolla kommentaren TF la på Facebook idag. Ligg långt bort från honom är mitt tips.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser verkligen fram mot att visa vad en småbarnspappa kan göra vid borden! :D

 

Just jäklars, har glömt berätta att vi kommer köra ett par sidebet innan turrestart.

Det handlar i all enkelhet om vem som går längst i turren och vem som åker ut först.

Kolla in listan nedan och välj ut en vinnare och en sucker. Insatsen på sidebettet är 2 x 20:-. Om ingen gissar rätt vinnare/sucker är det den/de som gissar närmast som vinner obv.

Jag har min vinnare klar redan... och först ut blir väl undertecknad... :-(

 

 

Hittills anmälda forumiter:

 

MikeTime

Torax

Valterego

omalley

TotalFarsa

jm_j

simonlofberg

nordkvist

Nice_Hand_GG

Illvilja

Hygglo

hogge75

Appelsf

JohnH

Lapp-Roffe

Crappy

Drunken Penguin

cDk

Danne980

Klyka

Cyntax

 

Klubbspelare från trakten / övrigt löst folk:

 

David Andersson

Doris

Mats W

Benny M

Dani B

Jonas, den lille stridsvagnen

Danne "The admin"

Richard G

Krister "Crippa" Gustavsson

J Thorsager

S Lindell

J Fredriksson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...