Gå till innehåll

Aktiviteten på PF och lite annat jidder (ändrad rubrik)


Recommended Posts

  • Svars 66
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Roffe, rent allmänt vill jag ha poliser i Sverige som är trevliga, som aldrig går att korrumperas, som sköter sitt jobb objektivt, som ägnar sig åt brott i viktighetsordning, som håller sig i fysisk form och som fattar rationella beslut hela tiden.

 

Att det finns max fjorton sådana i hela landet är inte ett argument för vare sig att Sverige suger eller att inte anställa några poliser.

 

Jag vet vad du menar Dev, men poliser kan man diskutera i offentlig media. Man kan skicka insändare till tidningarna ifall man känner sig illa behandlad, t.ex. I forum FÅR man inte diskutera moddningen öppet.

 

Kritiken ska tas via PM. Långt ifrån resterande forummedlemmars ögon.

Hur rimmar det med er syn på ett demokratiskt och politiskt korrekt samhälle?

 

Jag var nära att ta upp din moralpanik, när du klassade mig som rasist häromdagen...

Men tar man upp en sån sak så kommer ju bannen som en krocketklubba på smalbenet, så vi skiter i det...:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kritiken ska tas via PM. Långt ifrån resterande forummedlemmars ögon.

Hur rimmar det med er syn på ett demokratiskt och politiskt korrekt samhälle?

 

Jag var nära att ta upp din moralpanik, när du klassade mig som rasist häromdagen...

Men tar man upp en sån sak så kommer ju bannen som en krocketklubba på smalbenet, så vi skiter i det...:-D

 

Humdidum.

 

1. Kritik är varmt välkommen att tas öppet. Vi förbehåller oss att stänga dublettrådar och såna som postas på helt fel ställe, men i regel flyttar vi dem rätt i stället. De gånger jag stängt den sortens trådar har det gällt sådana som spårat ur. Rent allmänt är jag positiv till att föra en debatt om det. Dock gäller samma regler som i övrigt - i klarspråk: bete er som folk, jävla idioter, annars stänger vi tråden.

 

2. Vill du ha ett demokratiskt och politiskt korrekt samhälle är inte ett nätforum rätt plats. Vi har aldrig utgett oss för att vara ett sådant, och har inga som helst ambitioner på att bli det heller.

 

3. Va, när klassade jag dig som rasist? (Det gjorde jag säkert, men jag har inget minne av att göra det.)

 

4. Jag har aldrig någonsin bannat någon för att kritisera mig, och mig veterligen har ingen annan gjort det heller. Som jag tidigare skrivit till dig tål jag det. Jag är dessutom troligen minst anonym på hela forumet efter Ola, då jag skrivit över 4 000 inlägg signerade med mitt riktiga namn.

 

Ljuger du för att argumenten tryter eller för att det är roligt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Glider runt lite bland forumen men hittar inte mycket action. Dagboksektionen har väl iofs ganska mycket aktivitet. Eller är det som det alltid har varit här? Jag är ju ganska ny så har inte mycket att jämföra med direkt, men personligen verkar det inte vara särskilt mycket liv i luckan, eller?

 

Det postas inga intressanta handanalyser i det öppna forumet längre. Det gjorde det förr, men jag gissar att de numera postas i de dolda grupperna. Personligen upplever jag det som att PF.nu slutade vara bra när de infördes.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det postas inga intressanta handanalyser i det öppna forumet längre. Det gjorde det förr, men jag gissar att de numera postas i de dolda grupperna. Personligen upplever jag det som att PF.nu slutade vara bra när de infördes.

Tyvärr postas det inget i de dolda grupperna heller, de självdör efter en månad typ.

 

Bara att inse att poker i Sverige är så 2007, typ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Juste bump.

 

Jag syftade på det här:

 

"Men tar man upp en sån sak så kommer ju bannen som en krocketklubba på smalbenet, så vi skiter i det..."

 

Sen var det det här också:

 

"I forum FÅR man inte diskutera moddningen öppet."

 

Och det här:

 

"Kritiken ska tas via PM. Långt ifrån resterande forummedlemmars ögon."

 

Ja, och det här:

 

"Jag var nära att ta upp din moralpanik, när du klassade mig som rasist häromdagen..."

 

Det enda i ditt inlägg som verkar stämma är att man kan skicka insändare till tidningar. Snyggt jobbat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Juste bump.

 

Jag syftade på det här:

 

"Men tar man upp en sån sak så kommer ju bannen som en krocketklubba på smalbenet, så vi skiter i det..."

 

Sen var det det här också:

 

"I forum FÅR man inte diskutera moddningen öppet."

 

Och det här:

 

"Kritiken ska tas via PM. Långt ifrån resterande forummedlemmars ögon."

 

Ja, och det här:

 

"Jag var nära att ta upp din moralpanik, när du klassade mig som rasist häromdagen..."

 

Det enda i ditt inlägg som verkar stämma är att man kan skicka insändare till tidningar. Snyggt jobbat.

 

Att belysa verkligheten, är i dina ögon att LJUGA?

Well played...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pluggat Planck i helgen?

 

Dev, ditt gamla grisöra...Jag älskar dig som den son jag aldrig fick.

En viss uppfostran kan jag dock ställa upp med, för betalning givetvis, men betänk att all din syn på omvärlden kommer att bli förändrad.

 

Du kommer att bli en vettig människa, helt enkelt.:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att se att de finns andra (LappRoffe) som delar min åsikt http://pokerforum.nu/forum/om-poker-se-och-pokerforum-nu/6363-pf-nu-har-foer-harda-regler.html om hur man bäst tar död på ett forum.

Själv föredrar jag ett forum av flashback-typ som är mycket mer välfungerande än pf.

 

 

Mig veterligen är Flashback fortfarande öppet och tillgängligt?

 

/Dino

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...