Opteron Postad 25 Februari , 2013 Rapport Postad 25 Februari , 2013 Mmm, länge sen man fick uppleva något sånt pffft Citera
BruceBoa Postad 25 Februari , 2013 Rapport Postad 25 Februari , 2013 jag har nog bäst smak på pf. vad är det för möbler du behöver? pics på lägenheten? Smaken är som baken, delad... Tyvärr blir du inte bäst här heller Citera
JackVegas Postad 2 Mars , 2013 Rapport Postad 2 Mars , 2013 Opteron, jag har fått förklarat för mig att du är the guy att prata med när man ska välja inköp av kaffemaskin! Titta gärna på diskussionen i min dagbok och lägg din åsikt. Citera
Setcho Postad 3 Mars , 2013 Rapport Postad 3 Mars , 2013 Om man lite hypotetiskt tänkte hyra en lägenhet i Tokyo, säg 3 veckor, som gärna får rymma två sovrum, är allmänt trivsam och som inte ligger jättedåligt till. Råkar någon ha gto-tips om var man börjar leta och hur mycket man kan räkna med att få pröjsa? vh inte färdigt med roppongi Jag ska faktiskt dit med ett par PLO-spelare i en månad med början den 25 mars. Vi hyr en lägenhet i Roppongi genom Oakwood http://www.oakwoodasia.com/tokyo/oakwood-tokyo.php. Mina polare bodde där även förra året och dem var väldigt nöjda. Snygg lägenhet, bra läge och extremt bra service. Min 2BR kostar 10K USD i månaden vilket känns drygt men det är ju Tokyo så svårt att hitta något vettigt som är billigt. Säg till om ni kommer förbi så tar vi en öl nån dag! Citera
Opteron Postad 3 Mars , 2013 Rapport Postad 3 Mars , 2013 Jag ska faktiskt dit med ett par PLO-spelare i en månad med början den 25 mars.Vi hyr en lägenhet i Roppongi genom Oakwood http://www.oakwoodasia.com/tokyo/oakwood-tokyo.php. Mina polare bodde där även förra året och dem var väldigt nöjda. Snygg lägenhet, bra läge och extremt bra service. Min 2BR kostar 10K USD i månaden vilket känns drygt men det är ju Tokyo så svårt att hitta något vettigt som är billigt. Säg till om ni kommer förbi så tar vi en öl nån dag! Blir tokyo från gissningsvis 3e april och 2-3 veckor lite beroende på. Tar gärna en öl, du har pm (: Citera
Metaddict Postad 4 Mars , 2013 Rapport Postad 4 Mars , 2013 Jag ska faktiskt dit med ett par PLO-spelare i en månad med början den 25 mars.Vi hyr en lägenhet i Roppongi genom Oakwood http://www.oakwoodasia.com/tokyo/oakwood-tokyo.php. Mina polare bodde där även förra året och dem var väldigt nöjda. Snygg lägenhet, bra läge och extremt bra service. Min 2BR kostar 10K USD i månaden vilket känns drygt men det är ju Tokyo så svårt att hitta något vettigt som är billigt. Säg till om ni kommer förbi så tar vi en öl nån dag! Cooolt! Hade the time of my life på Oakwood i Bangkok :-D Var dock lite billigare hehe Citera
Starfitter Postad 8 Mars , 2013 Rapport Postad 8 Mars , 2013 Vet inte om det är för Opteron tar så jäkla bra bilder men han är för mig urbilden av "Världens lyckligaste hipster". GGWP Citera
padrinosftw Postad 8 Mars , 2013 Rapport Postad 8 Mars , 2013 Vet inte om det är för Opteron tar så jäkla bra bilder men han är för mig urbilden av "Världens lyckligaste hipster". GGWP Sjukt, tänkte något liknande nyss. Herr Opteron reppar ett mycket glatt liv. Citera
Opteron Postad 11 Mars , 2013 Rapport Postad 11 Mars , 2013 Vet inte om det är för Opteron tar så jäkla bra bilder men han är för mig urbilden av "Världens lyckligaste hipster". GGWP Sjukt, tänkte något liknande nyss. Herr Opteron reppar ett mycket glatt liv. har osho wololo så mår man obv bra Kul att bilderna uppskattades (: Mår ur en normalt perspektiv ofärskämt bra och känns som jag hittat nåt state där det bara kan bli ännu bättre. Vill tacka Chofritz, ekorrflickan och Osho om det blir en prisutdelning Pokern går bra också, hade 2.4k dollar i rulle när jag fick min stake avbruten och denna graf börja, har 31k nu Juste, bokade Japanbiljett nyss också, 23e-1a blir det klättring i Spanien, 5e-22a Tokyo och sen 27e gifter sig min lillasyster i Italien Citera
Nilzzon86 Postad 12 Mars , 2013 Rapport Postad 12 Mars , 2013 Fin rush på 60 k händer:-) Vilken nivå börja du på med 2.4k dollar då? Safe eller skottnng? Citera
Opteron Postad 12 Mars , 2013 Rapport Postad 12 Mars , 2013 Fin rush på 60 k händer:-) Vilken nivå börja du på med 2.4k dollar då? Safe eller skottnng? inte riktigt safe men supernoggran tableselect typ för övrigt oändligt brag-jinx idag =/ vh 20k rulle... Citera
Nilzzon86 Postad 13 Mars , 2013 Rapport Postad 13 Mars , 2013 Ojdå. får hoppas det kommer tillbaks idag då!. Skriver du en Bok "The Life of opteron" köper jag den:-D bra att veta ifall du skulle busta rullen... Själv har jag aldrig lyckats komma högre än 10k usd i rulle och sedan neråt snabbt igen... fastnat långt nere tror jag. Lycka till! Citera
Opteron Postad 19 Mars , 2013 Rapport Postad 19 Mars , 2013 Någon som har sett något sexigt fodral till 15" retina-mac? GÄrna i läder Citera
Opteron Postad 23 Mars , 2013 Rapport Postad 23 Mars , 2013 Kul när natt-skottet går hem <3 Om 12h åker jag till Spanien o klättrar med mina bästa vänner. Jag älskar mitt liv Citera
John_Keating Postad 23 Mars , 2013 Rapport Postad 23 Mars , 2013 det givna hipster-valet http://www.amazon.com/dp/B0016ALWRS?tag=hongkiatcom-20&camp=213381&creative=390973&linkCode=as4&creativeASIN=B0016ALWRS&adid=0M9RDC7HJD2VANMEYAN3& annars http://www.sandqvist.net/en/laptop-cases.html eller http://shop.papsweden.se/en/laptop-covers/ Citera
Nilzzon86 Postad 23 Mars , 2013 Rapport Postad 23 Mars , 2013 Fint skott! Då rättar rullen upp sig nu igen? Dennavdagboken e alltid läsvärd. Kör hårt! Citera
ShitSux Postad 23 Mars , 2013 Rapport Postad 23 Mars , 2013 Någon som har sett något sexigt fodral till 15" retina-mac? GÄrna i läder Har du hittat nått? Hur stor skillnad är det på retinan och den äldre versionen? http://www.macoteket.se/Categories/Datortillbehor/Datorfodral/15_tum/19twenty8_Leather_Envelope_for_MacBook_Pro_15/prd25029241.aspx Jag funderar lite kring denna. Svårt att hitta nått snyggt i Sverige i alla fall. Citera
Opteron Postad 23 Mars , 2013 Rapport Postad 23 Mars , 2013 Fint skott! Då rättar rullen upp sig nu igen? Dennavdagboken e alltid läsvärd. Kör hårt! Såg bra ut, hade 40k rulle när jag vaknade men har tappat drygt 8k nu mot en tvåtablande superfisk Tänkte nog beställa detta: http://www.etsy.com/listing/124182567/macbook-retina-leather-sleeve-case-mr?ref=exp_listing Tror för övrigt inte Sandqvist-fodralen är till retina-15 utan bara vanliga 15.. Citera
Opteron Postad 20 April , 2013 Rapport Postad 20 April , 2013 Yay, Tokyo är som väntat top 2 städer i hela världen, haft helt magiskt flyt sedan jag kom hit för 15 dagar sedan Planen för denna natt var att tillsammans med Chofritz efter en riktigt fin italiensk michelin-stjärne-måltid dogdga utgången för att istället köra ett pokerpass till 5 på morgonen o sedan besöka Tokyos fisk-marknad. Hittar såklart bästa sessionen på ca ett år och bestämmer mig för att ta skottet på 50100 innan jag stänger ner. Bustar några tusen när en helt magisk fisk sätter sig direkt ur position bredvid mig och börjar sedan springa nåt helt magiskt bra. Dodgear fiskmarknaden o sitter med en fjärdedel av rullen på bordet. Kvällen kulminerar när jag öppnar 8:h:8:s: till 300 utg, fisken slår om till 950 på bb som jag synar. Floppen kommer 4:d:5:h:9:h: Herr fisk jammar in ca 8k i 1850-potten och jag hittar synen. Fisken viker upp A:c:3:s: Turn kommer 2:h: och sen skriiiiiiiiiker jag in HJÄRTERFYRAN på river o scoopar hem 17.5k potten. Den australiensiska fisken chattade rätt mycket, tydligen ligger han på dödsbädden o grindar pga någon långt gången sjukdom i ryggraden, morfin var bra för highstakes-poker hävda han mvh skuldfri igen! Kan även meddela att jag stoppat in 900e på bitstamp som strax är omvanlade till bitcoins så är hedgad mot världens undergång också (: Citera
slowboy Postad 20 April , 2013 Rapport Postad 20 April , 2013 Yay, Tokyo är som väntat top 2 städer i hela världen, haft helt magiskt flyt sedan jag kom hit för 15 dagar sedan Planen för denna natt var att tillsammans med Chofritz efter en riktigt fin italiensk michelin-stjärne-måltid dogdga utgången för att istället köra ett pokerpass till 5 på morgonen o sedan besöka Tokyos fisk-marknad. Hittar såklart bästa sessionen på ca ett år och bestämmer mig för att ta skottet på 50100 innan jag stänger ner. Bustar några inköp när en helt magisk fisk sätter sig direkt ur position bredvid mig och börjar sedan springa nåt helt magiskt bra. Dodgear fiskmarknaden o sitter med en fjärdedel av rullen på bordet. Kvällen kulminerar när jag öppnar 8:h:8:s: till 300 utg, fisken slår om till 950 på bb som jag synar. Floppen kommer 4:d:5:h:9:h: Herr fisk jammar in ca 8k i 1850-potten och jag hittar synen. Fisken viker upp A:c:3:s: Turn kommer 2:h: och sen skriiiiiiiiiker jag in HJÄRTERFYRAN på river o scoopar hem 17.5k potten. Den australiensiska fisken chattade rätt mycket, tydligen ligger han på dödsbädden o grindar pga någon långt gången sjukdom i ryggraden, morfin var bra för highstakes-poker hävda han :-( Får ta och säga nej där Fin session Citera
Nilzzon86 Postad 20 April , 2013 Rapport Postad 20 April , 2013 Håller med föregående mkt fin session! Citera
Opteron Postad 22 April , 2013 Rapport Postad 22 April , 2013 Hemma från Japan nu, kanske lägger upp lite bilder när jag kommer på hur jag kommer in i min döda OS X-partition. Datorn startar, äpplet kommer upp och en sån där "väntamedansnågotinstalleras"-stapel dyker upp, den står still i tre sekunder o sen stängs datorn av. Finns det någon motsvarighet till Windows "felsäkert läge" eller måste jag gå till en macbutik? Windows-partitionen funkar prima.. För övrigt genomfört min första bitcointransaktion nu, 125.00 dollar fick jag betala per stycket Citera
Opteron Postad 28 April , 2013 Rapport Postad 28 April , 2013 Ska sova en natt i Rom, någon som råkar sitta inne på ett superduper hotell-tips? Blir "iQ hotel" annars. Citera
Recommended Posts