simonlofberg Postad 24 April , 2012 Rapport Share Postad 24 April , 2012 +1 noll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 24 April , 2012 Rapport Share Postad 24 April , 2012 noll 4 Håller f.ö med Antee. Även om jag inte skulle få för mig att ut på havet o fiska när jag är bakfull så att göra ngt brukar hjälpa hyfsat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 24 April , 2012 Rapport Share Postad 24 April , 2012 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaMatic Postad 24 April , 2012 Rapport Share Postad 24 April , 2012 i dom fallen är det nog bäst att ta en återställare och få i sig massa mat, vatten och vitaminer =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 24 April , 2012 Rapport Share Postad 24 April , 2012 Ja jag kan hålla med om att det ibland kan lindra lite ifall man aktiverar sig istället för att ligga och jämra sig, att äta brukar också få en att må bättre. Men här pratar jag om gångerna då man är bakfull på riktigt, gångerna där man spyr upp all mat och vatten man får i sig, gångerna där man inte kan ta bort fokus från huvudvärken hur mycket du än fiskar. Här pratar vi gångerna när du av någon konstig anledning har druckit alldeles för mycket på tom mage. Då hjälper varken det varken att fiska eller att flanera omkring på stans bakgator. Valborg <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 24 April , 2012 Rapport Share Postad 24 April , 2012 3 viktiga saker dagen efter: *Bajsa *Duscha *Äta Varvat med mkt vätska Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 24 April , 2012 Rapport Share Postad 24 April , 2012 http://abcnews.go.com/GMA/video/penguin-stolen-hangover-inspired-night-16186254 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 24 April , 2012 Rapport Share Postad 24 April , 2012 3 viktiga saker dagen efter: *Bajsa *Duscha *Äta Onanera Varvat med mkt vätska fyp och sant Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 24 April , 2012 Rapport Share Postad 24 April , 2012 När man väl kommer in i en riktig helvetesfylla vaknar man inte bakfull, man vaknar full. Då fortsätter man dricka och drar systematiskt ner på antalet öl man drar i sig under kanske en 5-10 dagars period. När man sedan får slut på öl/behöver en nykter dag eller liknande får man leva med 2 dagars avtändning där man får feberfrossa, kallsvettas, abstinens och skakar samt har oerhörda koncentrationssvårigheter, detta går ju över efter 1-2 dagar och så slipper man vara bakfull. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 24 April , 2012 Rapport Share Postad 24 April , 2012 fyp och sant true, om man inte skulle ha flyt och få HU action... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 24 April , 2012 Rapport Share Postad 24 April , 2012 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 24 April , 2012 Rapport Share Postad 24 April , 2012 Det tar nog bara 4a sek sen sitter du ut Hon lär tömma mig rätt fort ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 24 April , 2012 Rapport Share Postad 24 April , 2012 Det tar nog bara 4a sek sen sitter du ut Ironi...Limmet + 4 SEK + sitta ut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 24 April , 2012 Rapport Share Postad 24 April , 2012 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 25 April , 2012 Rapport Share Postad 25 April , 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 25 April , 2012 Rapport Share Postad 25 April , 2012 Jeklar vad han drar ut på orden! ssssssssssss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 26 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2012 Testade en ny indisk restaurang i tisdags kväll. Maten smakade helt okej. Vaknar dock 4 timmar senare och känner hur jag måste spy och sedan är festen i full gång och jag snittar väl en spya/h nästkommande dygnet. Lyckas iaf på kvällen igår få i mig lite vätskeersättning med en tesked =) Typ whine i guess Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaMatic Postad 26 April , 2012 Rapport Share Postad 26 April , 2012 vätskeersättning är bra skit. svartvinbär är god som fan dessutom. köpte det när jag åkte till thai med tjejen för ett år sen, det kom till god användning sen då jag tvingade i hunden 3dl (8kg hund) när han var riiktigt magsjuk och inte kunde stå. blev riktigt rädd =( dagen efter mådde han bra igen dock =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 27 April , 2012 Rapport Share Postad 27 April , 2012 Wohoo, min bankman ringde nyss och meddelade att han fixat så jag får 1.2M i bolån. Helt utan medlåntagare! (: blir lägenhetsköp nästa vecka, aldrig mer någon annans möbler, aldrig mer 20st femhundralappar i ett kuvert i hyra, aldrig mer bostadslös etc Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaMatic Postad 27 April , 2012 Rapport Share Postad 27 April , 2012 haha fan vad skönt grattis du har haft tur med din bankman... själv har man morsans karl som är fastighetsskötare så har kunnat stå på min sen jag fyllde arton, väldigt mkt mer bekvämt. sen är det ju så att fler hyresvärdar än folk tror verkar hyra ut trots ingen inkomst, bara man inte har några skulder. Boetten i Gävle, förmodligen i deras andra städer också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tetris Postad 27 April , 2012 Rapport Share Postad 27 April , 2012 haha fan vad skönt grattis du har haft tur med din bankman...själv har man frugans karl som är fastighetsskötare så har kunnat stå på min sen jag fyllde arton, väldigt mkt mer bekvämt. sen är det ju så att fler hyresvärdar än folk tror verkar hyra ut trots ingen inkomst, bara man inte har några skulder. Boetten i Gävle, förmodligen i deras andra städer också. Bigami? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaMatic Postad 27 April , 2012 Rapport Share Postad 27 April , 2012 Bigami? lol morsans obv... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 28 April , 2012 Rapport Share Postad 28 April , 2012 om man verkligen inte kan vinna på texas kan man alltid testa omaha istället... edit: (: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 29 April , 2012 Rapport Share Postad 29 April , 2012 gratulerar till hemtightheten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 29 April , 2012 Rapport Share Postad 29 April , 2012 gratulerar till hemtightheten! Tyty, krävdes mycket meck (: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts