kravmärkt Postad 3 Juni , 2011 Rapport Postad 3 Juni , 2011 jag litar på ditt omdöme opteron så nu är årets rosevin inhandlat. Citera
Chofritz Postad 4 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 4 Juni , 2011 Såg precis the hangover part 2, tyckte den var riktigt nice =) Citera
Opteron Postad 6 Juni , 2011 Rapport Postad 6 Juni , 2011 Denna graf är lol, på toppen av grafen åkte jag till spanien: Uploaded with ImageShack.us nära noll pokertilt dock, har annan tilt som sätter saker i perspektiv =/ Nu ska jag köpa folköl Citera
Chofritz Postad 6 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 6 Juni , 2011 Ja den där grafen är riktigt sjuk. Verkar ju inte finnas mycket som tyder på något som helst samband mellan all in EV och winnings Citera
Opteron Postad 8 Juni , 2011 Rapport Postad 8 Juni , 2011 jag måste gå upp i nivå så jag kan tura tillbaka snabbt! =) Le rouge bar är bland de trevligaste ställen jag någonssin varit på, episk biff lyckades de servera också när all alkohol gjorde en hungrig =) Nu ska jag iväg o handla 2g 24 karat guld av en guldhandlade på östermalm ^^ Citera
padrinosftw Postad 8 Juni , 2011 Rapport Postad 8 Juni , 2011 "Det finns ingen jinx" mvh opteron, kall graf som fan Bara ätit på Le Rouge en gång men vart lite mer än småkär.. Citera
Opteron Postad 9 Juni , 2011 Rapport Postad 9 Juni , 2011 Var på sommar ikväll. Planen var att dra till f12 senare men sket sig. Fanns en/ (1) söt tjej på stället. Hon hade dreads och en piersing i underläppen. Den sötaste peirsienign jag sett för annars gillar jga inte peirsingar. Gick fram till henne o förklara att det var helt fel att hon hade dreads för att det är fult och då gillade hon mig jättemycket. Sen gillade hon mig ännu mer. sen blev det lite senare och sen ännu senare och då kom chofritz som plussat ännu en episk summa pengar. Jag sa "hej, jag är kär i en tjej med dreads". Chofrits sa: Hon gick just... Sen blev jag jättefull och sen gjorde jag en perfekt bestigning av det högsta trädet på sommar men det gillade inte vakten så han skickade hem mig så jag kunde ta taxi o facebookstalka upp tjejen som hette Oliva (85min ca). Står att hon har pojkvän på facebook men kan ju knappast vara ett stort hinder eftersom hon hade dreads. Jag är en helt solid 25åring just nu,... Citera
mr-flow Postad 9 Juni , 2011 Rapport Postad 9 Juni , 2011 Var på sommar ikväll. Planen var att dra till f12 senare men sket sig. Fanns en/ (1) söt tjej på stället. Hon hade dreads och en piersing i underläppen. Den sötaste peirsienign jag sett för annars gillar jga inte peirsingar. Gick fram till henne o förklara att det var helt fel att hon hade dreads för att det är fult och då gillade hon mig jättemycket. Sen gillade hon mig ännu mer. sen blev det lite senare och sen ännu senare och då kom chofritz som plussat ännu en episk summa pengar. Jag sa "hej, jag är kär i en tjej med dreads". Chofrits sa: Hon gick just... Sen blev jag jättefull och sen gjorde jag en perfekt bestigning av det högsta trädet på sommar men det gillade inte vakten så han skickade hem mig så jag kunde ta taxi o facebookstalka upp tjejen som hette Oliva (85min ca). Står att hon har pojkvän på facebook men kan ju knappast vara ett stort hinder eftersom hon hade dreads. Jag är en helt solid 25åring just nu,... Citera
NikLasVegas Postad 9 Juni , 2011 Rapport Postad 9 Juni , 2011 Hays Fizz på Le Rouge... Mvh, Rekordets drink Citera
Opteron Postad 9 Juni , 2011 Rapport Postad 9 Juni , 2011 Hays Fizz på Le Rouge... Mvh, Rekordets drink Är det den med hallonsocker? Citera
NikLasVegas Postad 14 Juni , 2011 Rapport Postad 14 Juni , 2011 Är det den med hallonsocker? pastis och inget annat Citera
Opteron Postad 14 Juni , 2011 Rapport Postad 14 Juni , 2011 pastis och inget annat Den ska drickas Citera
NikLasVegas Postad 15 Juni , 2011 Rapport Postad 15 Juni , 2011 Eftersom det här är nya dryckesdagboken skriver jag här. Rosévinet som postades tidigare var gott, men jag drack Bonnet häromdagen och det rekkas starkt. Köpte på mig ett par flarror på systemet nyss. Blev även en flaska grappa för matsmältningen. Visste inte att dom hade Underberg på systemet. Köpte inte men är sugen på att testa... Citera
wheelinho Postad 15 Juni , 2011 Rapport Postad 15 Juni , 2011 La Pluma, ett kravmärkt Rosé som rekas från mig Citera
UltrasMFF Postad 15 Juni , 2011 Rapport Postad 15 Juni , 2011 vinprenumeration på divinklubb, 12flaskor varannan månad med receptkort och hemkörning. Nöten. divinklubb.se Citera
Synabluffen Postad 15 Juni , 2011 Rapport Postad 15 Juni , 2011 Visste inte att dom hade Underberg på systemet. Köpte inte men är sugen på att testa... Köp! Köpte 2st 12pack miniflaskor Underberg på en resa och tog mig en hutt varje kväll innan läggdags. Hade inte problem med varken förkylningar eller halsen under denna kur, vilket jag annars har relativt ofta. Visste inte heller att det fanns på bolaget men skall givetvis köpas. Mirakelmedicin! Citera
Opteron Postad 16 Juni , 2011 Rapport Postad 16 Juni , 2011 oisdaffsdoiuisdfioiofdoip+g89åå0yu8ihokljjhawfygafsd890+8+0832uip25opiåsdfposoisoosofoifopiosdfopsdfopfdsoigklnmm,se0we0+r´+´w4pojw4tkgdsdvu9+poj4jk4roipewr0+977 ångest =( men ska inte whina kanske =) .. =( solidast iaf eller iaf plus Citera
Chofritz Postad 16 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 16 Juni , 2011 (redigerade) . Redigerad 20 Januari , 2016 av Chofritz Citera
Opteron Postad 16 Juni , 2011 Rapport Postad 16 Juni , 2011 heh, lite besviken när jag blev utslängd (den mest oprovocerade utslängningen i mitt liv) där när det var som roligast. Vakna glad o bakis för första gången på 9 månader typ iaf. Sjukt trevlig känsla =D Citera
NikLasVegas Postad 16 Juni , 2011 Rapport Postad 16 Juni , 2011 heh, lite besviken när jag blev utslängd (den mest oprovocerade utslängningen i mitt liv) där när det var som roligast. Vakna glad o bakis för första gången på 9 månader typ iaf. Sjukt trevlig känsla =D Var det på Spy Bar är det alltid oprovocerat. Där och på Solidaritet är vakterna oresonliga... Citera
Opteron Postad 16 Juni , 2011 Rapport Postad 16 Juni , 2011 Var det på Spy Bar är det alltid oprovocerat. Där och på Solidaritet är vakterna oresonliga... Sommar, skulle gå på toa o på vägen dit tar jag ett snesteg. Vakten kollar o är instaframme o säger att jag ska ut. Jag föreslår att vi åtminstånde lan dislutera saken, sure säger han, utomhus. Vi går ut o så fort hanser en annan vakt lämnar han mig till honom o säger "den här killen ska ut". 0 förhandlingsutrymme då liksom Citera
NikLasVegas Postad 16 Juni , 2011 Rapport Postad 16 Juni , 2011 La Pluma, ett kravmärkt Rosé som rekas från mig Ska testa det! Blir även underberg nästa gång man är på systemet... Var på Tudor Arms igår. Inte utslängd osv... Citera
Chofritz Postad 16 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 16 Juni , 2011 Idag mås det fint! Avslutade kvällen på spybar, redan dyngrak vid ankomsten. Inget anmärkningsvärt egentligen, blev bara fullare och dödade mig själv med oändliga mängder cigaretter. Har överlag märkt att efter mitt 2 månaders uppehåll från krökande så verkar hjärnan ha återhämtat sig en del och minnesluckorna är betydligt färre och mindre omfattande, vilket känns rätt så bra. Överväger att sluta igen då jag inte tror att jag har speciellt mycket roligare när jag är dyngrak. Jag kände mig lite gammal igår när jag stod och snackade/dansade med 3 st 93or från Lidingö på sommar. Verkligen sjukt hur de kan vara 18 år gamla. Trist att man ska bli vuxen Tog en taxi hem till tjejen som här kallats våffelflickan vid 4-snåret och när jag anlände så stod hon och lagade hon stekt ägg och halloumi som serverades med skivade tomater och två stycken mackor med cream cheese och kalkon, obeskrivligt gott i mitt tillstånd. Nu ska jag läsa the art of learning som youngprofitable rekommenderade tills jag somnar. Om någon har orkat läsa så här långt får ni gärna komma med boktips, alla genrer välkomna =) Citera
MJ Postad 16 Juni , 2011 Rapport Postad 16 Juni , 2011 Idag mås det fint! Avslutade kvällen på spybar, redan dyngrak vid ankomsten. Inget anmärkningsvärt egentligen, blev bara fullare och dödade mig själv med oändliga mängder cigaretter. Har överlag märkt att efter mitt 2 månaders uppehåll från krökande så verkar hjärnan ha återhämtat sig en del och minnesluckorna är betydligt färre och mindre omfattande, vilket känns rätt så bra. Överväger att sluta igen då jag inte tror att jag har speciellt mycket roligare när jag är dyngrak. Jag kände mig lite gammal igår när jag stod och snackade/dansade med 3 st 93or från Lidingö på sommar. Verkligen sjukt hur de kan vara 18 år gamla. Trist att man ska bli vuxen Tog en taxi hem till tjejen som här kallats våffelflickan vid 4-snåret och när jag anlände så stod hon och lagade hon stekt ägg och halloumi som serverades med skivade tomater och två stycken mackor med cream cheese och kalkon, obeskrivligt gott i mitt tillstånd. Nu ska jag läsa the art of learning som youngprofitable rekommenderade tills jag somnar. Om någon har orkat läsa så här långt får ni gärna komma med boktips, alla genrer välkomna =) Vad säger tjejen när du rasar in dyngpackad kl 04? Citera
Recommended Posts