NikLasVegas Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 Jag kan omöjligt vara såhär bakis Same! Är det Sumpas som sagt din signatur? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 21 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 Same! Är det Sumpas som sagt din signatur? Helt klart något som skulle passa in på honom ja =) Är dock bara en lite mer positiv version, inte lika ofta hörd, av "hur dåligt du än springer downswing bla bla bla djupare downswing" som man ju hört åtskilliga gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 yyyyyy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 xxx Megalol. Har lirat mot han på cc en miljard ggr... Och här har vi ju självaste snyggludvvig bredvid Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Izy Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 och redbet johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 bara redbetjohan som kan locka fram ett smile hos killen riktigt sårbar pose på alla bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 och redbet johan skumt huvud på han till höger? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IbeatU Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 Sjukaste bilden på bra länge. Hade nog pallat sisådär 5-10 mins runt stureplan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Jag har som livsmål att ligga med någon som är dubbelt så gammal som mig själv (är 19 nu så får ta tag i det), samt en med halva åldern (får man väl vänta nåååågot med). De målen borde ni anamma också. 48 är inte så gammalt ändå Matten mår inte så bra va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Matten mår inte så bra va? :mrgreen: :mrgreen: :-P :-P :-P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Urk vad dåligt jag spelar, fått in 69k händer på månaden men är inte alls nöjd med spelet =( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Jag har som livsmål att ligga med någon som är dubbelt så gammal som mig själv (är 19 nu så får ta tag i det), samt en med halva åldern (får man väl vänta nåååågot med). De målen borde ni anamma också. 48 är inte så gammalt ändå Matten mår inte så bra va? om dom anammar funkyfish mål så borde de vara baserade på sina egna åldrar istället för funkyfish ålder, om dom gör det så mår matten bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FUNKYF1SH Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 matten mår jäkligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 22 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Snygg trap FUNKYF1SH Fångade självaste gdaily och allt. Hur som helst, det är ytterst få 48-åringar jag skulle vilja ligga med uppskattningsvis och halva min ålder är inte riktigt aktuellt ännu =) Vaknat upp lite småförkyld och kört grind liggande i sängen. Funderar på att ta mig till gymmet, men då måste man ut i snön. Ser iofs ut att vara en rätt fin dag utanför sängfönstret så kanske är värt det trots allt. Blev riktigt grindmotiverad när jag såg snön. Vore så underbart att komma ifrån landet bara för några veckor iaf denna vinter. Time to call mr Opteron. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 whine whine. Slösat bort hela denna dag hittils, tänkte jag skulle plugga spanska iaf så gick o satte mig på mitt favoritcafe och åt frukost, lärde mig en glosa och sen fortsatte jag slösa tid. hmmm edit: verkar fett onödigt att ligga med någon dubbelt så gammal som en själv, väldigt enkelt dock också så lågt livsmål Time for Robin Sharma! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Ser inte när man ska vilja ligga med en som är hälften så gammal heller, jag hoppas jag har stadgat mig vid den åldern. Eller alltså, inget jag kommer sträva eftersom jag hellre är stadgad vid den åldern än har som mål att ligga med en 21 åring när jag är 42. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 22 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Ser inte när man ska vilja ligga med en som är hälften så gammal heller, jag hoppas jag har stadgat mig vid den åldern. Eller alltså, inget jag kommer sträva eftersom jag hellre är stadgad vid den åldern än har som mål att ligga med en 21 åring när jag är 42. Stadga sig med en 21-åring när man är 42, bra plan! Biljard nu. Ska krossa en polare. Blir enkelt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Eller alltså, inget jag kommer sträva eftersom jag hellre är stadgad vid den åldern än har som mål att ligga med två 21åringar när jag är 42. FYP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FUNKYF1SH Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 edit: verkar fett onödigt att ligga med någon dubbelt så gammal som en själv, väldigt enkelt dock också så lågt livsmål Tell me. Jag är iaf inte gränslös, vilket innebär att målet är allt annat än enkelt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 22 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 (redigerade) . Redigerad 18 Januari , 2016 av Chofritz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 23 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Oktober , 2010 Springer ju så löjligt bra hela tiden =) Inte kollat något resultat men ett fint plus vågar jag garantera iaf. Sjukt bra värde fortfarande men man får ju sitta dygnet runt om man ska vänta på att värdet försvinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laser Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2010 Skulle bara tacka för boktipset i början av dagboken.. /me like Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 23 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Oktober , 2010 Skulle bara tacka för boktipset i början av dagboken.. /me like Kul att höra! Verkar vara många som gillat den boken =) Bokade precis en tripp till London nästa vecka. Jag flyger med ryan air till Gatwick istället för Stansted vilket jag aldrig gjort förr så det ska bli intressant. Plockar med datorn så risken finns att det blir några timmar grind också =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2010 edit: rooneys dagbok får vara hsp-dagboken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2010 Funderar ganska seriöst på att köpa ett förstahanskontrakt svart. Finns ju massa teorier men jag tror iaf verkligen inte på att bostadsrätt är vettig investering på 10-30 års sikt i dagsläget. Som läget är nu sitter jag med en rätt episk lägenhet som jag hyr i andra hand som ändå inte känns som "min" eftersom den ju inte är "min". Kostar 10k i hyra, har max 600k i pengar om jag samlar ihop allt och dåliga möjligheter att låna. känns rätt risky att belåna sig 3 miljoner för att köpa 50 centrala kvadrat, skönare att lägga 3-400k och vara skuldfri? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts