Gå till innehåll

Starbreeze railtråd


Chofritz

Recommended Posts

Ute o reser i tre veckor tillsammans med mina nya Bose 25

 

Tips på tung tung bra rap/hiphop?

 

Är beginner så behöver inte vara särskilt obskyrt, gillar eminem, 50cent o outkast änsålänge :roll:

 

Sätt på shuffle så lär du hitta en hel del låtar du kommer gilla :)

 

edit: tex Wu-Tang Clan, Mobb Deep, The Notorious B.I.G. mfl

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ute o reser i tre veckor tillsammans med mina nya Bose 25

 

Tips på tung tung bra rap/hiphop?

 

Är beginner så behöver inte vara särskilt obskyrt, gillar eminem, 50cent o outkast änsålänge :roll:

 

mina favoritalbum:

 

OutKast - Aquemini

https://www.youtube.com/watch?v=8c-5_-mIazk

 

OutKast - Southernplayalisticadillacmuzik

https://www.youtube.com/watch?v=7CPW-Bzlj58

 

Nas - Illmatic

https://www.youtube.com/watch?v=M8L8F8xzQQA

 

Mobb Deep - The Infamous

 

DJ Shadow - Endtroducing

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lyssnar inte jättemycket på rap. Men gillar Wu-Tang Clan, NWA, Dr Dre, D12.

 

Angående Starbreeze, på onsdag ska anmälan om omstämpling vara inne hos Avanza. Hur resonerar folk? Har inte hängt med senaste månaden.

 

Aktier som aktier typ, ångrar jag inte sålde fler B o köpte A när det var ett pris-gap, jag sitter med 50/50 o kommer inte omvandla några iaf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående Starbreeze, på onsdag ska anmälan om omstämpling vara inne hos Avanza. Hur resonerar folk? Har inte hängt med senaste månaden.

 

Jag tänker omvandla alla jag får omvandla (jag har väldigt mycket mer A än jag fick från mina B eftersom det var reapris på A för några veckor sedan).

 

Resonemang: B>A just nu samt att B är lättare att sälja den dagen man vill sälja. Kan mycket väl bli att många säljer sina nyblivna B för att återköpa A senare vilket borde minska ut skillnaden efteråt, men tar värdet medan det finns.

 

A har antagligen mervärde vid eventuellt uppköp, men tror den högre omsättningen på B väger upp det så tror jag B>A, men det är nog marginellt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

saxat från placera.

 

DB har oTWD listad för release Q4 räkenskapsår 2016 (inte kalenderår).

 

sid. 13

 

http://www.digitalbros.com/wp-content/uploads/2015/07/Digital_Bros_CorporateOverview_25.05.2015_OKDEF_encrypted.pdf

 

:::::

 

Du har rätt! Mamma mia om det är verkligheten! Crimewave står ju Q4 2015 som var Q4 i deras brutna räkenskapsår som slutar i juni. Och det står Q4 2016 på oTWD!!!!

 

Aaaaah, jag behöver vatten, whisky, nåt....

 

Star har sagt "oTWD will totally dominate the second half of 2016 och då räknade jag med att hype skulle börja typ september 2016 med release december 2016.

 

Om detta är verkliga målsättningen.... Hahahahaha hysteri!

 

 

 

Helt jävla fantastiskt hur tror du detta påverkar kursen i närtid kommer de bli lite raket?

 

och framför allt tack för den här dagboken utan den hade jag inte köpt in mig och framför allt inte lagt mig på en för mig nosebleed nivå! men känns mycket lovande!

 

så tack som fan!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aktier som aktier typ, ångrar jag inte sålde fler B o köpte A när det var ett pris-gap, jag sitter med 50/50 o kommer inte omvandla några iaf

 

Jag tänker omvandla alla jag får omvandla (jag har väldigt mycket mer A än jag fick från mina B eftersom det var reapris på A för några veckor sedan).

 

Resonemang: B>A just nu samt att B är lättare att sälja den dagen man vill sälja. Kan mycket väl bli att många säljer sina nyblivna B för att återköpa A senare vilket borde minska ut skillnaden efteråt, men tar värdet medan det finns.

 

A har antagligen mervärde vid eventuellt uppköp, men tror den högre omsättningen på B väger upp det så tror jag B>A, men det är nog marginellt.

 

Okay, går också i tankarna att sitta still. Har inte speciellt stort innehav ändå. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
hur går de ? star osv

 

Det går fantastiskt bra skulle jag säga, har ägnat senaste veckan i Nürnberg tillsammans med resten av dagboken (inkl. hemlige Yenn). Vi har ätit gott, hängt med Alex Megos och köpt coaching av världens två bästa klättercoacher på Café Kraft (:

 

Starbreeze släppte sitt första PM idag och förväntar mig ytterligare ett par innan rapport och sedan en strålande rapport.

 

Om nån undrar så gissar jag kursen toppar nånstans mellan 17 och 22kr den 28e augusti, men uppmanar förstås alla att göra sin egen bedömning...

 

 

 

Omnivalor går också bra, är väldigt aktiv i byggandet av detta företag numera och förutom den ekonomiska aspekten i det uppskattar jag verkligen att äta strategiska luncher, bolla strategier och dricka kaffe på Stureplan etc :roll:

 

 

Haha.. nu trillade poletten ner.

Vissa ska lyckas på sina skott!

 

Än har jag inte exitat detta, men ser iaf rätt lovande ut :roffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...