GTOBåten Postad 27 November , 2018 Rapport Postad 27 November , 2018 Opterons pump'n'dump på PF är i riktig shitcoin-klass! 2 Citera
Elitloppet Postad 30 November , 2018 Rapport Postad 30 November , 2018 Det svänger snabbt i hockey 2 Citera
jimmie86 Postad 3 December , 2018 Rapport Postad 3 December , 2018 Den 2018-11-30 kl 13:23, säger Elitloppet : Det svänger snabbt i hockey Aj, aj, aj. Ansökte om rekonstruktion idag. -68% i skrivandets stund. Alla hans vänner som inte gick ur 26 Nov fick en major burn idag. 2 Citera
GTOBåten Postad 3 December , 2018 Rapport Postad 3 December , 2018 För folk som letar efter nya investeringsmöjligheter! 1 1 Citera
GTOBåten Postad 3 December , 2018 Rapport Postad 3 December , 2018 Själv är jag 200% belånad och all-in 1 Citera
jimmie86 Postad 3 December , 2018 Rapport Postad 3 December , 2018 4 timmar sedan, säger GTOBåten : För folk som letar efter nya investeringsmöjligheter! Detta gjorde så ont att titta på. 1 Citera
boman Postad 4 December , 2018 Rapport Postad 4 December , 2018 Det jag tycker vi ska komma ihåg är att mobbning också alltid bottnar i dumhet 3 Citera
HasseA Postad 4 December , 2018 Rapport Postad 4 December , 2018 16 timmar sedan, säger jimmie86 : Detta gjorde så ont att titta på. Å Herregud skjut mig! Finns det normala människor som satsar pengar på sånt här? Värdering 38 mkr baserat på hur mkt kapital vi behöver....sålt sju klockor. Kan man göra vad som helst för pengar...….. Citera
GTOBåten Postad 4 December , 2018 Rapport Postad 4 December , 2018 (redigerade) 1 timme sedan, säger boman : Det jag tycker vi ska komma ihåg är att mobbning också alltid bottnar i dumhet Utgår ifrån att detta är riktat till mig. Uppenbarligen är inte mitt uppsåt att mobba Opteron. Däremot var min poäng att kritisera (genom ironi) att: a) Posta att man går ur ett företag och be om ursäkt på en plattform, samtidigt som man har ett inlägg pinnat på en annan palttform där man uppmanar folk att köpa aktier i ett krisdrabbat bolag som med största sannolikhet kommer konka är en rejält oskön sak att göra. b) Samtidigt som detta sker starta ett nytt bolag som för mig (det är möjligt att intervjun inte är en bra reflektion av verksamheten) framstår som en oseriös money-grab. Men det är möjligt att jag har fel och bara är dum som du säger. Edit: Vill tillägga att jag själv inte förlorat några pengar i Star och att jag tror på varje investerares egna ansvar att förstå vad de ger sig in i. Det är naturligtvis väldigt tråkigt för alla på forumet som förlorat pengar i hela denna härvan. Redigerad 4 December , 2018 av GTOBåten 4 1 Citera
muren Postad 4 December , 2018 Rapport Postad 4 December , 2018 Själv bustade jag hela min 1/2kr rulle på grund av Doug Polk. Fuck Bitcoin. Citera
brusig1 Postad 4 December , 2018 Rapport Postad 4 December , 2018 58 minuter sedan, säger GTOBåten : Utgår ifrån att detta är riktat till mig. Uppenbarligen är inte mitt uppsåt att mobba Opteron. Däremot var min poäng att kritisera (genom ironi) att: a) Posta att man går ur ett företag och be om ursäkt på en plattform, samtidigt som man har ett inlägg pinnat på en annan palttform där man uppmanar folk att köpa aktier i ett krisdrabbat bolag som med största sannolikhet kommer konka är en rejält oskön sak att göra. b) Samtidigt som detta sker starta ett nytt bolag som för mig (det är möjligt att intervjun inte är en bra reflektion av verksamheten) framstår som en oseriös money-grab. Men det är möjligt att jag har fel och bara är dum som du säger. Edit: Vill tillägga att jag själv inte förlorat några pengar i Star och att jag tror på varje investerares egna ansvar att förstå vad de ger sig in i. Det är naturligtvis väldigt tråkigt för alla på forumet som förlorat pengar i hela denna härvan. Huvudet på spiken. Citera
YummiKnullarAlla Postad 4 December , 2018 Rapport Postad 4 December , 2018 Den 2017-11-01 kl 17:11, säger YummiKnullarAlla : Konkurs inom en snar framtid 2017-11-01 2 Citera
boman Postad 5 December , 2018 Rapport Postad 5 December , 2018 Nej båten det var inte tillägnat dig utan mest bara en allmän påminnelse om att det är dumt att mobba! Jag tror det kan vara till stor nytta i dessa generiska miljöer 1 Citera
jaroiten Postad 5 December , 2018 Rapport Postad 5 December , 2018 (redigerade) Den 2018-12-03 kl 23:38, säger jimmie86 : Detta gjorde så ont att titta på. Ja den där värderingen lät minst sagt sjuk, men jag är inte direkt insatt i vad bolaget håller på med. Gör de något annat än att säljer exklusiva klockor på en rätt så generisk hemsida? Skulle vara intressant att få en lite utförligare förklaring till värderingen. EDIT: hittade följande klipp: Redigerad 5 December , 2018 av jaroiten Citera
Luddeman Postad 9 December , 2018 Rapport Postad 9 December , 2018 (redigerade) Tack för tipset mannen! ? Redigerad 9 December , 2018 av Luddeman Citera
jaroiten Postad 12 December , 2018 Rapport Postad 12 December , 2018 STAR A upp otroliga 70% idag! Och B aktien inte mycket sämre med 50% plus för dagen!! ?? Citera
Lundin89 Postad 12 December , 2018 Rapport Postad 12 December , 2018 1 timme sedan, säger jaroiten : STAR A upp otroliga 70% idag! Och B aktien inte mycket sämre med 50% plus för dagen!! ?? Vad fan hände där? Citera
FRAEEN Postad 12 December , 2018 Rapport Postad 12 December , 2018 Förstår verkligen inte uppgången. Allt i PM:et som kom idag var väl känt sedan tidigare? Dvs. att Starbreeze skulle fokusera på "kärnverksamheten". StarVR (projekt i samarbete med Acer) skrotades ju för ca två veckor sen vilket var en tydlig indikator på det. Citera
killerwolf2 Postad 12 December , 2018 Rapport Postad 12 December , 2018 När alla skriker köp så säljer man. När alla skriker sälj så köper man. Det är sen gammalt! Citera
Namehere Postad 13 December , 2018 Rapport Postad 13 December , 2018 Inte min egen skapelse (tyvärr). Tyckte den passade in här 2 Citera
Recommended Posts