PokerminatorTT1 Postad 16 Juni , 2009 Rapport Share Postad 16 Juni , 2009 Satte in 600$ på FTP idag och spelade upp de till 1000$, tog ut 620$. Senare under dagen försökte jag logga in på kontot igen men det gick inte, fick felmeddelande om fel lösenord/login. Har begärt engångslösenord men de fungerar inte. Efter några timmar kommer ett mail om att uttaget blivit nekad. Kan också påpekas att jag har satt in pengar på kontot och tagit ut de tidigare med exakt samma VISA kort som är kopplad till SwedBank. Jag har skrivit till deras support men inte fått något svar. Visserligen har det "bara" gått några timmar men jag börjar ändå blir orolig. Någon som varit med om något liknande? Vad blir nästa steg om de inte hör av sig? Polisanmäla? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 16 Juni , 2009 Rapport Share Postad 16 Juni , 2009 Det är inte några insättningsbonusar med i leken som du måste cleara innan du kan ta ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerminatorTT1 Postad 16 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 Juni , 2009 Det är inte några insättningsbonusar med i leken som du måste cleara innan du kan ta ut? ftp har inga sådanna vad jag vet. jag satte in 10$ lång tid sedan när jag först öppnade kontot, den är clearad för länge sen, innan jag tog ut pengar sist. Jag har inte fått något mail om att kontot är avstängt/under utredning eller något. ingeting öht från de annat än att uttaget nekats. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jutteson Postad 16 Juni , 2009 Rapport Share Postad 16 Juni , 2009 Jag kunde inte göra nån insättning idag, testade att logga in på Swedbanks hemsida men det gick inte så felet ligger nog hos Swedbank och inte FTP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerminatorTT1 Postad 16 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 Juni , 2009 Jag kunde inte göra nån insättning idag, testade att logga in på Swedbanks hemsida men det gick inte så felet ligger nog hos Swedbank och inte FTP varför kan jag inte logga in på mitt FTP-konto isf. har de blockat det pga misslyckade transaktionen mb? någon som råkat ut för det tidigare? och de borde väl maila mig på en gång ifall de har startat en utredning pga det? någon som varit med om något liknande tidigare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 16 Juni , 2009 Rapport Share Postad 16 Juni , 2009 varför kan jag inte logga in på mitt FTP-konto isf. har de blockat det pga misslyckade transaktionen mb? någon som råkat ut för det tidigare? och de borde väl maila mig på en gång ifall de har startat en utredning pga det? någon som varit med om något liknande tidigare? Not to worry, Its just A Day Late, A Dollar Short Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sunray Postad 16 Juni , 2009 Rapport Share Postad 16 Juni , 2009 Swedshitbank ligger nere.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerminatorTT1 Postad 16 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 Juni , 2009 fsb fungerade dock felfritt när uttaget nekades, men hoppasatt det är ett samband där ivf. men ingen har problem med att logga in på FTP ivf? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerminatorTT1 Postad 17 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Juni , 2009 de har tydligen stängt ner mitt konto pga ett äldre konto som de också hade stängt ner för att jag bad de om det. det var inget mygel på G, bara det att jag ville ha ett konto med rakeback. Nu orkar jag inte med allesammans, vad har jag för rättigheter med att få tillbaka pengarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 17 Juni , 2009 Rapport Share Postad 17 Juni , 2009 tyvärr räknas ju det som småmygel säg GG $1k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 17 Juni , 2009 Rapport Share Postad 17 Juni , 2009 de har tydligen stängt ner mitt konto pga ett äldre konto som de också hade stängt ner för att jag bad de om det. det var inget mygel på G, bara det att jag ville ha ett konto med rakeback. Nu orkar jag inte med allesammans, vad har jag för rättigheter med att få tillbaka pengarna? Tror de brukar sätta in pengarna på det gamla kontot utan rakeback. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerminatorTT1 Postad 17 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Juni , 2009 tyvärr räknas ju det som småmygel säg GG $1k jag bröt inte mot reglerna, jag gjorde som de sa. jag berättade om mina intentioner. allt fungerade felfritt fram till igår. så wtf? beredd att gå långt för 1k$ som lowlimit grinder, men blir nog högre kostnad iom tilten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 17 Juni , 2009 Rapport Share Postad 17 Juni , 2009 tidigare har dom gjort klart för sig att det absolut inte är tillåtet att stänga ett konto för att öppna nytt med rakeback Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerminatorTT1 Postad 17 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Juni , 2009 tidigare har dom gjort klart för sig att det absolut inte är tillåtet att stänga ett konto för att öppna nytt med rakeback och du är helt 100 på det? de har gjort undantaget mer än en gång vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 17 Juni , 2009 Rapport Share Postad 17 Juni , 2009 För mig förde dem över pengarna jag hade på rbkontot till mitt gamla konto Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 17 Juni , 2009 Rapport Share Postad 17 Juni , 2009 Är ganska säker på att det står i användaravtalet som du skriver på genom att skapa ett konto att det inte är tillåtet att skapa flera konton, även om man "stängt" det gamla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 17 Juni , 2009 Rapport Share Postad 17 Juni , 2009 Är ganska säker på att det står i användaravtalet som du skriver på genom att skapa ett konto att det inte är tillåtet att skapa flera konton, även om man "stängt" det gamla. precis. jag gjorde en sådan manöver för flera år sedan med samma mål som OP. slutade med att det nya kontot stängdes, the original account öppnades, och pengarna flyttades över till det ny/gamla lite snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerminatorTT1 Postad 17 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Juni , 2009 precis. jag gjorde en sådan manöver för flera år sedan med samma mål som OP. slutade med att det nya kontot stängdes, the original account öppnades, och pengarna flyttades över till det ny/gamla lite snyggt. jag kommer antagligen isf gå samma öde till mötes. men weird att det fungerade felfritt under någon månad för att sedan ur ingenstans ställa till det när man har alltime hight BR på siten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hume Postad 17 Juni , 2009 Rapport Share Postad 17 Juni , 2009 precis. jag gjorde en sådan manöver för flera år sedan med samma mål som OP. slutade med att det nya kontot stängdes, the original account öppnades, och pengarna flyttades över till det ny/gamla lite snyggt. hur går det ihop med: tyvärr räknas ju det som småmygel säg GG $1k ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 18 Juni , 2009 Rapport Share Postad 18 Juni , 2009 därför att jag hade flyt. fulltilt har all rätt att frysa degen och det händer ofta i just den här situationen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AA-MRPoker Postad 18 Juni , 2009 Rapport Share Postad 18 Juni , 2009 hallå har samma problem mitt konto har blivit låst och mitt uttag har blivit nekat $1800 med moneybookers men bara det att pengarna har blvit dragna på mitt konto och juste jag kan inte komma in på mitt konto också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerminatorTT1 Postad 18 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Juni , 2009 de har nu inte hört av sig på över ett dygn. samtliga konton är låsta. och pengarna har inte skickats till mitt bankkonto som jag begärde. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 18 Juni , 2009 Rapport Share Postad 18 Juni , 2009 Personligen tror jag inte att de har hög prioritet på personer som bryter mot användaravtal. Ge det lite tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 18 Juni , 2009 Rapport Share Postad 18 Juni , 2009 och du är helt 100 på det? de har gjort undantaget mer än en gång vad jag vet. De gör undantagen från sina regler. Inte du. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gsus Postad 18 Juni , 2009 Rapport Share Postad 18 Juni , 2009 de har nu inte hört av sig på över ett dygn. samtliga konton är låsta. och pengarna har inte skickats till mitt bankkonto som jag begärde. FTs support är ju ett erkänt skämt. Var glad om de hör av sig inom 1 vecka! De stänger alltid konton till höger och vänster utan att informera om/eller kolla upp fakta innan de agerar. Jag har själv råkat ut för det... Bojkotta FT imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts