Gå till innehåll

FTP, uttag nekad, kan inte logga in på kontot och får inget svar


Recommended Posts

FTs support är ju ett erkänt skämt. Var glad om de hör av sig inom 1 vecka!

 

De stänger alltid konton till höger och vänster utan att informera om/eller kolla upp fakta innan de agerar. Jag har själv råkat ut för det...

 

Bojkotta FT imo.

 

Med tanke på att i alla fall 95% av de som klagar på forumet om stängda konton/kass support visar sig ha brutit mot användaravtalet så tycker inte jag att deras support kan klassas som bättre/sämre än någon annans.

 

Jag tänker så småningom skapa mig en egen uppfattning i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har själv gjort samma sak på andra sidor efter att först pratat med supporten och berätatt läget och fått ok av dem. Sen har det alltid fungerat efter det.

 

Menar ni att även om supporten säger det är ok och dem stänger ditt gamla konto så kan man ändå få kontot låst?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
puh, tänkte göra samma grej till veckan.,.. har just skapat mitt nya rb-konto och tänkte sätta in om några dagar, thanks for the headsup och hoppas att det löser sig!

 

 

Har nu efter typ 3 veckor, 20st inskaningar av diverse kvitton/dokument och 40st mail fram och tillbaka äntligen fått pengarna tillbaka. synd bara att man har hunnit tilta bort ca 40k kr nu.

 

hela grejjen var att det var de som stängde kontot, att jag öppnade nya kontot och använde det under några månader innan de stängde ner utan någon info. undertiden kontot var öppet gjorde jag flera transaktioner in och ut utan problem. just den här biten verkar många ha ignorerat i tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...