Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Ikväll måste DIF slaktas! Är jävligt laddad inför kvällens final faktiskt. Lär bli en krogrunda ikväll. Måste bli SM-guld nu!!!!

+1 på allt utom krogrundan. Grind ftw. (=

• Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Kommer att vara på plats i Hovet. Lovar att heja fram HV till seger. Konstigt vore det väl annars, HV har ett extremt facit borta mot DIF de senaste åren.

Ska du se alla hemmamatcherna på plats displeased?

Postad
Väntar på inlägget om domarmissen från matchen ikv som trots allt blev rätt avgörande misstag:D

Men Displeased har ju en jävligt bra grund för gnäll på domare. ALLTID döms HV bort, och så har det ALLTID varit. Jävla pajasar i Sveriges domarkår.

Postad

Tyckte det var helt sjukt många billiga/konstiga utvisningar ikväll, åt båda hållen. Är rätt besviken atm då jag var 100% inställd på guldfest imorrn kväll, men det kan väl funka även om man får skjuta på det några dagar. (=

Postad
Tyckte det var helt sjukt många billiga/konstiga utvisningar ikväll, åt båda hållen. Är rätt besviken atm då jag var 100% inställd på guldfest imorrn kväll, men det kan väl funka även om man får skjuta på det några dagar. (=

rooolf

Postad

+1. Drar mig uppåt stockholm ikväll efter matchen för att styra upp segern på plats! Fullt pådrag baa! :mrgreen:

Postad

Är detta bästa deathmetal låten?

Är så sjukt laddad inför eftermiddagens drabbning att jag knappt kan sitta still en sekund. Ikväll vill jag ha guldfest hela natten!

Postad
Är detta bästa deathmetal låten?

Är så sjukt laddad inför eftermiddagens drabbning att jag knappt kan sitta still en sekund. Ikväll vill jag ha guldfest hela natten!

Du har tänkt timea in 1337 posten som guldpost inatt?:D

Hoppas också Hv vinner:)

• 2 weeks later...

• Skapa nytt...