Gå till innehåll

.............


Displeased

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Yaaaaaaaaaaaaaaaay!!!

 

(tennisdagboken :D)

 

 

Mahut-Isner 30-30 i avgörande set just nu... Har endast varit 1 breakboll under hela settet, hur sjukt är inte detta? Följer med spänning!

 

Serve-ess just nu:

 

Isner: 72

Mahut 63

 

LOOOOOOOL vilken match! 5:e set 210 minuter haha.

 

Trevlig midsommar alla poker och tennisfans!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ojojoj... Vad ska man säga? 59-59 i avgörande set. Helt obegriplig match. Jag är helt övertygad om att Mahut kommer att stå som segrare i slutändan men jag skulle inte bli förvånad om matchen fortsätter i ytterligare några timmar idag.

 

Nu ska jag ladda upp inför matchen med en überlång pokersession.

 

 

:shock:

 

finns matchen att se på intranätet imorn?

 

Betfair sänder förmodar jag. C+ sport visade matchen igår så jag hoppas på mer därifrån idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Funderar på att spela APPT Auckland. Mest för att jag vill till NZ så det kan ju vara trevligt att lira lite poker samtidigt. Hört att det finns feta bungee jumps där!

 

I övrigt så kammade jag hem 2:a platsen i en $109 turbo innan idag så det känns finemang!

 

 

Bara peanutz som jag trodde, lirar ju aldrig DON. Tycker det är så jävla trist!

 

Ja, det blir tungt i längden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klippte precis ett WCOOP main seat för $93 :mrgreen:

Fixade fint + denna kväll. Inte många Söndagkvällar som slutar så hehe.

 

 

Du som spelar de där 3x turbosatelliter med 90 minuters re-buy på Stars. Har du nåt råd att ge.

Tycker att jag har en bra strategi, men det vill sig inte riktigt.

 

Om du fortfarande spelar sådana turneringar, så kanske jag kan raila nån gång.

 

Nja... Bara försöka göra av med så lite $ som möjligt fram till add-on och spela väldigt aggressivt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

$88 & $220 Hyper-turbo för hela slanten nu. Slaktar på ganska bra och har gått stadigt uppåt senaste månaden. Hypers börjar bli riktigt populärt och det finns mängder av fisk med obegränsade tillgångar så det är bara att tacka å ta emot. $1410+ idag efter en ganska kort session. Nu drar jag igång en ny session.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det måste väl vara en jävla varians i hyperturbos? Typ risk för långa och tuffa downswings när fisken börjar sätta sina 30-70lägen lite för ofta och regsen har AA i blindsen x antal gånger varje session?

 

 

Ja. Sinnessjuk varians för att tala i klarspråk. Backade ju omkring $13k i Februari på hypers om jag inte minns fel, var dock en hel del bra regs som satt där då, dom är borta nu så jag hoppas att det inte blir så djupa dalar iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Körde nyss min längsta hyper session på flera månader. +$3083! Kanske ska satsa på SNE ändå? Får se hur jag ligger till i November eller så. Om det ser bra ut kanske det kan bli ett par månader med 16-timmars pass.

 

 

Kul att du blivit aktiv igen, följde din DB rätt aktivt förut när du va i farten, släng in lite HHs/grafer också :)

 

Jao, det kommer nog.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...