Gå till innehåll

.............


Displeased

Recommended Posts

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

 

Sånt där är ju helt orelevant för debatten om SD.

Nog kan man gräva fram idioter i varje parti.

SD som parti är inte rasister även om det är den allmänna uppfattningen som ges ut i media. Det finns såklart många rasister som röstar på partiet. Men det finns rasister som röstar på M eller S också.

 

Men jag förstår din poäng som humor. Men som argument att inte rösta på SD är det dåligt.

Här är en ung Mona som också pratar lite roligt, va.

 

Synd han inte råkar nämna att han är Socialdemokrat:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det är ett allmänt jävla gnäll på SD överallt men jag tror nog att majoriteten av Svenskar som bor/har bott i ett område med över 80% muslimsk beläggning röstar SD. Jag tycker att invandringspolitiken är helt åt helvete som den är nu, därför röstar jag SD. Sen är det klart att SD inte är optimalt som helhetsparti men det gäller ju att prioritera vad som är viktigast och SD lyfter iallafall en fråga som överhuvudtaget inte debatteras bland övriga partier. Jag bor i en liten Smålänsk håla som under 2010 (Precis som mängder av andra Smålänska orter) fått ta emot 100-tals Khat-tuggande Somalier som inte gör annat än att dagdriva och tugga khat. (Behöver väl knappast nämna att brottsligheten ökat med flera 1000%). Det ser ut som man bor i Afrika när man går utanför dörren och så vill jag inte ha det. Ni kan tycka att jag är sjuk, idiot eller whatever jag bryr mig inte ett skit faktiskt. Ni som kritiserar mig har förmodligen aldrig bott i ett "kulturberikat" område.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Displeased.

Varför lirar på du Stars hellre än FT?

Är du supernova?

Varför är dina stats på sharkscope blockade?

Vad är din ROI i SNG och hur stor del av din vinst utgörs av rakeback/FPP-bonusar?

 

Tycker allt är bättre på Stars, hela FT klieten känns seg och det händer inget när man klickar på knapparna.

 

Ja, jag har varit supernova sen dom införde VIP systemet. Kan möjligtvis bli SNE i år, bestämmer mig om det är värt det i November.

 

För att mina motspelare inte ska kunna kolla mina stats helt enkelt.

 

Spelar allt från $10-$300 SNG's så ROI varierar ju väldigt men slår de flesta nivåer över ett större sample. tror jag ligger omkring 2% ROI på ca 50 000 sng's (allt inräknat utom bonusar).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det är ett allmänt jävla gnäll på SD överallt men jag tror nog att majoriteten av Svenskar som bor/har bott i ett område med över 80% muslimsk beläggning röstar SD. Jag tycker att invandringspolitiken är helt åt helvete som den är nu, därför röstar jag SD. Sen är det klart att SD inte är optimalt som helhetsparti men det gäller ju att prioritera vad som är viktigast och SD lyfter iallafall en fråga som överhuvudtaget inte debatteras bland övriga partier. Jag bor i en liten Smålänsk håla som under 2010 (Precis som mängder av andra Smålänska orter) fått ta emot 100-tals Khat-tuggande Somalier som inte gör annat än att dagdriva och tugga khat. (Behöver väl knappast nämna att brottsligheten ökat med flera 1000%). Det ser ut som man bor i Afrika när man går utanför dörren och så vill jag inte ha det. Ni kan tycka att jag är sjuk, idiot eller whatever jag bryr mig inte ett skit faktiskt. Ni som kritiserar mig har förmodligen aldrig bott i ett "kulturberikat" område.

 

+1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag bor i en liten Smålänsk håla som under 2010 (Precis som mängder av andra Smålänska orter) fått ta emot 100-tals Khat-tuggande Somalier som inte gör annat än att dagdriva och tugga khat. (Behöver väl knappast nämna att brottsligheten ökat med flera 1000%). Det ser ut som man bor i Afrika när man går utanför dörren.

 

:lol: . sry...

 

Kan hålla med dig till viss del. Uppe i Kalix har det också kommit in fullt med invandrare som inte gör ett skit förutom att gå omkring på stan med sina skumma kläder. Jag undrar om dom ens får lära sig språket...

Dock har vi våra egna kriminella som sköter den delen.

 

Med detta sagt, ska iaf inte rösta på SD.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det är ett allmänt jävla gnäll på SD överallt men jag tror nog att majoriteten av Svenskar som bor/har bott i ett område med över 80% muslimsk beläggning röstar SD. Jag tycker att invandringspolitiken är helt åt helvete som den är nu, därför röstar jag SD. Sen är det klart att SD inte är optimalt som helhetsparti men det gäller ju att prioritera vad som är viktigast och SD lyfter iallafall en fråga som överhuvudtaget inte debatteras bland övriga partier. Jag bor i en liten Smålänsk håla som under 2010 (Precis som mängder av andra Smålänska orter) fått ta emot 100-tals Khat-tuggande Somalier som inte gör annat än att dagdriva och tugga khat. (Behöver väl knappast nämna att brottsligheten ökat med flera 1000%). Det ser ut som man bor i Afrika när man går utanför dörren och så vill jag inte ha det. Ni kan tycka att jag är sjuk, idiot eller whatever jag bryr mig inte ett skit faktiskt. Ni som kritiserar mig har förmodligen aldrig bott i ett "kulturberikat" område.

 

Inte inne i DB så ofta, men från nu kommer jag hoppas på väldigt många röda siffror i den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kommer troligtvis också rösta på sd. bor i en mini liten småländsk by där vi vad ja vet bara har haft en neger men han hängde sig själv. men man röstar la som man är uppväxt antar ja :-P

 

kan dock tillägga att ja skulle röstat på sossarna om inte mona sahlin va partiledare ogillar henne skarpt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte inne i DB så ofta, men från nu kommer jag hoppas på väldigt många röda siffror i den.

 

Ok ;-)

 

Inte snällt att önska någon olycka. :-( Till din besvikelse kan jag säga att det blivit 19 000 SEK på dagens US Open. Tackar King/Shvedova för en fenomenal insats! Nu hoppas jag (men inte ni) på Wawrinka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok ;-)

 

Inte snällt att önska någon olycka. :-( Till din besvikelse kan jag säga att det blivit 19 000 SEK på dagens US Open. Tackar King/Shvedova för en fenomenal insats! Nu hoppas jag (men inte ni) på Wawrinka.

 

 

Inte snällt att önska olycka till någon när man gör det personligt menar du? Men att önska det till en grupp är ok, för att man bor "i en liten stad i Småland" Moget, nja...

 

Jag har tidigare fått intrycket att du inte är 14, men jag kanske har fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte snällt att önska olycka till någon när man gör det personligt menar du? Men att önska det till en grupp är ok, för att man bor "i en liten stad i Småland" Moget, nja...

 

Jag har tidigare fått intrycket att du inte är 14, men jag kanske har fel.

 

 

Har jag önskat olycka till en grupp för att jag bor i en liten stad i Småland?

 

Jag vet inte vad jag gör för intryck i dina ögon men jag är hursomhelst 27.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det är ett allmänt jävla gnäll på SD överallt men jag tror nog att majoriteten av Svenskar som bor/har bott i ett område med över 80% muslimsk beläggning röstar SD. Jag tycker att invandringspolitiken är helt åt helvete som den är nu, därför röstar jag SD. Sen är det klart att SD inte är optimalt som helhetsparti men det gäller ju att prioritera vad som är viktigast och SD lyfter iallafall en fråga som överhuvudtaget inte debatteras bland övriga partier. Jag bor i en liten Smålänsk håla som under 2010 (Precis som mängder av andra Smålänska orter) fått ta emot 100-tals Khat-tuggande Somalier som inte gör annat än att dagdriva och tugga khat. (Behöver väl knappast nämna att brottsligheten ökat med flera 1000%). Det ser ut som man bor i Afrika när man går utanför dörren och så vill jag inte ha det. Ni kan tycka att jag är sjuk, idiot eller whatever jag bryr mig inte ett skit faktiskt. Ni som kritiserar mig har förmodligen aldrig bott i ett "kulturberikat" område.

 

Källa?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Källa?

 

Även om den anmälningarna har mångdubblats beror det enbart på ökad anmälningsbenägenhet och det ökade antalet domar beror enbart på strukturell rasism i rättsväsendet. Har brottsligheten mot all förmodan ökat beror det på utanförskap, huvudsakligen beroende på diskriminering och bristande stöd från samhällets sida.

 

mvh / pk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte snällt att önska olycka till någon när man gör det personligt menar du? Men att önska det till en grupp är ok, för att man bor "i en liten stad i Småland" Moget, nja...

 

Jag har tidigare fått intrycket att du inte är 14, men jag kanske har fel.

 

Moget att önska någon olycka för att någon röstar på SD.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Även om den anmälningarna har mångdubblats beror det enbart på ökad anmälningsbenägenhet och det ökade antalet domar beror enbart på strukturell rasism i rättsväsendet. Har brottsligheten mot all förmodan ökat beror det på utanförskap, huvudsakligen beroende på diskriminering och bristande stöd från samhällets sida.

 

mvh / pk

 

hahaha :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker allt är bättre på Stars, hela FT klieten känns seg och det händer inget när man klickar på knapparna.

 

Ja, jag har varit supernova sen dom införde VIP systemet. Kan möjligtvis bli SNE i år, bestämmer mig om det är värt det i November.

 

För att mina motspelare inte ska kunna kolla mina stats helt enkelt.

 

Spelar allt från $10-$300 SNG's så ROI varierar ju väldigt men slår de flesta nivåer över ett större sample. tror jag ligger omkring 2% ROI på ca 50 000 sng's (allt inräknat utom bonusar).

 

Imponerande angående supernova.

Har själv funderat över att blocka stats och ser inte poängen riktigt. Det är ju bra om motspelarna kan se att man är vinnande. Då finns det ju chans att de inte reggar sig i samma SNG.

 

Hur många bord kör du?

och är det cascaded/tile/stacked?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj vad lång text. Det hade ju bara räckt om du sagt att du är rasist.

 

Jag kan inte påstå att jag har någon större koll på sverigedemokraternas politik, men att kalla dom rasister pga deras invandringspolitik är väl lite väl överdrivet, iaf om man läser på deras hemsida. Dock har jag inte läst allt ännu.

 

Därmed inte sagt att jag kommer rösta på sd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det är ett allmänt jävla gnäll på SD överallt men jag tror nog att majoriteten av Svenskar som bor/har bott i ett område med över 80% muslimsk beläggning röstar SD. Jag tycker att invandringspolitiken är helt åt helvete som den är nu, därför röstar jag SD. Sen är det klart att SD inte är optimalt som helhetsparti men det gäller ju att prioritera vad som är viktigast och SD lyfter iallafall en fråga som överhuvudtaget inte debatteras bland övriga partier. Jag bor i en liten Smålänsk håla som under 2010 (Precis som mängder av andra Smålänska orter) fått ta emot 100-tals Khat-tuggande Somalier som inte gör annat än att dagdriva och tugga khat. (Behöver väl knappast nämna att brottsligheten ökat med flera 1000%). Det ser ut som man bor i Afrika när man går utanför dörren och så vill jag inte ha det. Ni kan tycka att jag är sjuk, idiot eller whatever jag bryr mig inte ett skit faktiskt. Ni som kritiserar mig har förmodligen aldrig bott i ett "kulturberikat" område.

 

Med det inlägget antar jag att du aldrig varit utanför din smålänska håla heller?

 

db2219-inbreeding-personafied.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle vilja inflika att jag tillhör den där lilla procenten som bor i en småländsk stad med många invandrare och inte röstar på SD.

 

Funderar lite över att SD verkar plocka en hel del väljare från Socialdemokraterna. Det säger imo en hel del om intelligensnivån hos många som röstar på de partierna. Därmed inte sagt att alla är idioter obv.

 

Edit: Vad jag menar är alltså att det inte är det mest logiska steget att ta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle vilja inflika att jag tillhör den där lilla procenten som bor i en småländsk stad med många invandrare och inte röstar på SD.

 

Funderar lite över att SD verkar plocka en hel del väljare från Socialdemokraterna. Det säger imo en hel del om intelligensnivån hos många som röstar på de partierna. Därmed inte sagt att alla är idioter obv.

 

;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...