Gå till innehåll

.............


Displeased

Recommended Posts

du är ju inte direkt rungood

 

Jag hade tur ett par gånger på vägen så jag ska egentligen inte klaga, vann bl.a med A2s mot 66.

 

 

Iofs hörde rykten om att det finns mer än 1 MILJON turkar i Berlin. Stämmer det? Isåfall är det lika bra att stanna hemma för så många turkar finns det inte ens i Jönköping.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

är inte du brutalt underrullad för att ens tänka tanken ept?

 

Om man sattar in för €60 så är det inte så dyrt att spela EPT. Eller vad menar du? Dessutom har jag tagit mig upp ur min fruktansvärda svacka i början av Jan så har ca $25k i br på stars nu iaf.

 

Ledsen, men allt du skriver om invandrare får mig att rysa.

 

Du får blunda nästa gång du besöker min dagbok då. Dessutom är jag extremt vänlig mot invandrare om man jämför med många andra, jag har t.ex en kompis som är Tysk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant och rolig dagbok! :-)

 

En fråga bara, hur gör du med skatt och så på pokerstars? Blir ju en del pengar liksom..

 

undrar också. payyar / payyar inte?

 

Om man sattar in för €60 så är det inte så dyrt att spela EPT. Eller vad menar du? Dessutom har jag tagit mig upp ur min fruktansvärda svacka i början av Jan så har ca $25k i br på stars nu iaf.

 

 

 

Du får blunda nästa gång du besöker min dagbok då. Dessutom är jag extremt vänlig mot invandrare om man jämför med många andra, jag har t.ex en kompis som är Tysk.

 

e han verkligen 100% tysk?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man sattar in för €60 så är det inte så dyrt att spela EPT. Eller vad menar du? Dessutom har jag tagit mig upp ur min fruktansvärda svacka i början av Jan så har ca $25k i br på stars nu iaf.

 

 

 

Du får blunda nästa gång du besöker min dagbok då. Dessutom är jag extremt vänlig mot invandrare om man jämför med många andra, jag har t.ex en kompis som är Tysk.

 

denna posten är bara för epic. WP!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade tur ett par gånger på vägen så jag ska egentligen inte klaga, vann bl.a med A2s mot 66.

 

 

Iofs hörde rykten om att det finns mer än 1 MILJON turkar i Berlin. Stämmer det? Isåfall är det lika bra att stanna hemma för så många turkar finns det inte ens i Jönköping.

 

det är sant, minns under vm var fan fler turkar än tyskar där... när dom mötte varandra... men dom kan göra god kebab iaf:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man sattar in för €60 så är det inte så dyrt att spela EPT. Eller vad menar du? Dessutom har jag tagit mig upp ur min fruktansvärda svacka i början av Jan så har ca $25k i br på stars nu iaf.

 

 

 

Du får blunda nästa gång du besöker min dagbok då. Dessutom är jag extremt vänlig mot invandrare om man jämför med många andra, jag har t.ex en kompis som är Tysk.

 

om du hade sagt norsk eller kanske dansk kompis men tysk :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Buuust i allt, jag började dricka öl istället och orkade inte spela. Sprang på bra i hypers och +ade lite totalt sett ikväll iaf, hör ju inte till vanligheten på Söndagar.

 

Som nybliven singel känner jag att jag behöver en resa nu för att komma bort lite från verkligheten osv, rensa tankarna osv igen. Några grinders som har nåt hus på trevligt ställe med rum för en trevlig Smålänsk hårdrockare att hyra in sig i?

 

Canada-USA nu! Wohhhoohoohhhohooho

 

 

 

 

Va faaaaan.... Dönerkebab? :mrgreen:

 

 

Undrar vad jag kommer att stöta på för folk när jag ska på semester i Turkiet i sommar? Svenskar kanske? Alla turkar verkar ju vara i Sverige och Tyskland!

 

hörde dom hade fått ny huvudstad i turkiet, malmö.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om någon missade det innan så kommer den här! Ovechkin ELIMINERAR Jagr!:

 

 

 

Så klockren och dessutom blir det mål direkt efter! Ward har satt in några lika fina tacklingar i elitserien och fått matchstraff varje gång :-(

 

 

UH USA 2-1 redan! Vilken start! Håller på USA här för att Canada ska få en extra match och bli utspöade där :P

 

 

 

Ankan är ju dum i huvudet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om någon missade det innan så kommer den här! Ovechkin ELIMINERAR Jagr!:

 

 

 

Så klockren och dessutom blir det mål direkt efter! Ward har satt in några lika fina tacklingar i elitserien och fått matchstraff varje gång :-(

 

 

UH USA 2-1 redan! Vilken start! Håller på USA här för att Canada ska få en extra match och bli utspöade där :P

 

 

 

Ankan är ju dum i huvudet...

 

+1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man sattar in för €60 så är det inte så dyrt att spela EPT. Eller vad menar du? Dessutom har jag tagit mig upp ur min fruktansvärda svacka i början av Jan så har ca $25k i br på stars nu iaf.

 

 

 

Du får blunda nästa gång du besöker min dagbok då. Dessutom är jag extremt vänlig mot invandrare om man jämför med många andra, jag har t.ex en kompis som är Tysk.

 

 

hmm, jag har aldrig sett dig skriva nåt illa om invandrare ? och jag har läst hela dagboken i stort sett.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Härlig match av Sverige i morse! Men för faaaen Slovakien i kvart och segraren av Canada/Ryssland i semi är ju inte kul. Tror ändå att Sverige har bra chans mot båda tänbara semi-motståndare. Komplett lag, bra försvar, passningsspel och Sedinarnas briljans i anfallzon bådar gott för SWE! Nu ska jag dra igång en hypersession!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...