Gå till innehåll

Ska du till Linköping den 13:e juni och lira Ängelturren?  

61 medlemmar har röstat

1. 1. Ska du till Linköping den 13:e juni och lira Ängelturren?

• Javisst!
    • Nej, jag är en tråkig jävel!
    • Jag är Ängeln17 och dessutom ordningsman då.

Recommended Posts

• Svars 270
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

UPPDATERING & BUMP:

Jaha, då var det dags att lista fyra sidebets. Reglerna är enkla - man kan bara spela på forumiter, man måste lira alla fyra och man kan lira flera per person. Varje har en insats på 25:- så totalt blir det 100:-/person.

Ni skriver en färdig lista som ni lämnar in till mig INNAN turrestarten där ni klart och tydligt numrerar era bets och glöm för fasen inte att skriva eget namn + pf-nick på lappen så jag vet vem som vunnit!! (Brukar vara standard på tipspromenader annars - vinnaren har glömt att skriva sitt eget namn...)

Bet 1: Vilken pf:are åker ur turren först?

Bet 2: På vilken plats kommer ärevördiga herr Ängel? (I dagsläget är det 49 anmälda. För att förenkla det hela är platserna 1 - 42 spelbara samt 42+. Tror ni han slutar sämre än 42:a man skriver ni alltså bara 42+ på lappen.)

Bet 3: Med vilka två hålkort åker MikeTime ur turren? (Färger behöver ej specificeras - dock måste ni ange om handen är suited eller inte. T.ex; om ni skriver KT måste ni skriva med o (ej i färg) eller s (suited). Om jag mot alla odds skulle råka klonka hela turren är det vinsthanden som räknas istället.)

Bet 4: Vilken forumit kommer längst i turren?

Anm: Om ingen vinnare kan utses på någon/något av betsen tillfaller insatsen på det bettet PK Engelns dryckeskassa och samtliga som varit med och spelat på sidebetsen får ta två valfria drycker. Obv går klubben plus på detta men det hoppas jag alla ställer upp på?!

Anm 2: Om någon spelat på anmäld forumit som uteblir p.g.a olika anledningar har man rätt att ändra sitt bet till annat spelbart objekt. Jag hoppas att herr Ängel meddelar detta innan turrestart isf.

Övrigt: Alla forumiter (som vill obv) träffas utanför hotell Fawlty Towers (Park Hotel) vid jvg-stn c:a 12-12:30 för gemensam promenix till lämpligt vattenhål. Torget är föreslaget men enligt väderleksprognosen ska det regna och vara runt 12-16 grader så reservhål kanske blir aktuellt. Devalanteriel kollar upp ev alternativ!

Tror det var allt. Ses på lördag!

Spelbara forumiter:

Ängeln17

devalanteriel

Crappy

Valterego

TF

Skanke

jm_j

Bentus

HerrDaniel

Millhouse4

MikeTime

Miata91

omalley

Djens

str1ke

Bobby

pimz

Nojjby

båt

vallentunamannen

peldan

badabing499

Thomas73

Juggler 79

Guldpojken

Zenta

Postad

ser fram imot ett par kall och skön poker i morgon det värkar vara ett galet sällskap så man kommer känna samhörighet jag och vallentuna mannen lämnar vallentuna 08:00 i morgon gött. mva peldan= barbapappa

Postad
ser fram imot ett par kall och skön poker i morgon det värkar vara ett galet sällskap så man kommer känna samhörighet jag och vallentuna mannen lämnar vallentuna 08:00 i morgon gött. mva peldan= barbapappa

Ah, en ny pf:are. Ditt nick läggs till i listan ovan.

Postad

08.00 :shock: :shock:. Då är ni här innan stan öppnar vid 10 om ni kör som mig. Annars är ni nog här runt 10-10.30.

Postad
Hämta gärna mig från (fylle)cellen innan hemfärd.

MVH: bombmannen

Komplimang för jävligt rolig dagbok!

Kanske står det någon rugguggla längs vägen och väntar?

Jag funderar att sätta in en blänkare på Mötesplatsen eller Knlla.nu:

"Man med hästansikte söker likasinnad!"

Va tror du?

Kan det ge napp?