Gå till innehåll

SAJT: WorldPX.com

Illuminated

Recommended Posts

• Svars 639
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vilka hjälpprogram (typ texas calculator , PT, PAHud ) finns till den här sidan, och då menar jag i realtid. Det enda jag hittat är Poker Indicator men tycker inte att det är så bra...

Poker Tracker funkar och således Gametime+, men det är lite osmidigt eftersom HHn ej sparas på hårddisken utan måste skickas via mejl.

När jag importerar HH från WPX till PT får jag ett felmedelande. Kanske är fel tråd för frågan men är det någon som har koll på vad det är som är fel?

Har du senaste uppdateringen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilka hjälpprogram (typ texas calculator , PT, PAHud ) finns till den här sidan, och då menar jag i realtid. Det enda jag hittat är Poker Indicator men tycker inte att det är så bra...

Poker Tracker funkar och således Gametime+, men det är lite osmidigt eftersom HHn ej sparas på hårddisken utan måste skickas via mejl.

När jag importerar HH från WPX till PT får jag ett felmedelande. Kanske är fel tråd för frågan men är det någon som har koll på vad det är som är fel?

jag fick också ett felmedelande.. mitt berode på att i början av varje hand så står det penalty (none) på alla spelare i alla handhistories som wpx skickade. när jag tog bort det funkade det som det ska..

Länk till kommentar

Hon måste ju vara ute och cykla. Den som betalar raken ska väl ha tillbaka den också?

de kollar pengarna som är lagda i potten. så får man sin andel av dem tillbaka.

lägger jag $10 i en $100pott som rejkas $3 får jag $0.3 i RB.

vinner jag en pott på $20 som rejkas $1 varav jag lade $7 får jag $7*1/20 i rb.

CopyPastat från FAQ:

How is Rakeback Calculated?

The amount of rake players receive back on a weekly basis is determined by the participation in real money games (hands), the amount of rake taken during each hand, and the amount paid in tournament fees. On a per hand basis, everyone that is dealt in receives a portion of the rake collected for that hand. Players “Sitting Out” or “Waiting for Big Blind” do not take part in the rake distribution.

Heltok, var har du fått infon ifrån, mailat o frågat? Står ju nämligen inte hur stora varje "portion" är för de olika spelarna i potten..

Länk till kommentar

Hej!

Har ett par frågor till er som lirar på WPX. Det är ju onekligen ett suveränt projekt dom dragit igång här :D

Jag har tagit hem o kollat in klienten och antal bord igång mm ett par tillfällen. Dock har jag knappt aldrig sett någon aktivitet på Fullring bord nivå 1/2 och 2/4 NL Holdem. Någon som spelar på samma nivå som kan ge mig lite feedback? Har jag varit inne vid fel tidpunkt eller finns det inte några Fullring spel på nämda nivåer?

Mvh // mike

Länk till kommentar

Känner mej som en riktig nOOb nu men lär inte få veta om jag inte frågar..

Om jag sätter in pengar och spelar, så får jag tillbaka 100%rb i slutet av varje vecka till mitt konto? Tänkte ifall de va så lr om de bara skiter i att dra ngt från potten just när den spelas..

Länk till kommentar

Skulle det inte vara bättre att man gjorde om i programvaran så att ingen rake drogs?

Nu får ju fisken vänta till måndag på att raken kommer.

Problemet är att det finns andra skins i nätverket som inte har RB alls

Nja, jag skulle tro att den största anledningen är att WPX vill att folk ska omsätta sina pengar på sportsbetting och det gör de enklare om de får pengar tillbaks vid ett annat tillfälle än när de sitter och spelar poker.

Jag säger inte att ditt påstående har fel, det jag menar är att även om det inte hade funnits andra skins i nätet hade upplägget säkerligen varit på samma sätt.

Länk till kommentar

haft lite problem med uppkopplingen. Allt annat funkar med klienten lägger ner några sekunder

Bra sammanfattning. Med tillägget att det ofta betyder att din hand foldas.

Jag har spelat kanske 500-1000 händer (mail-HH-funktionen fungerar inte till 100%) över de två senaste veckorna utan att min hand autofoldades. Det händer att det laggar lite men det är allt.

Skulle det inte vara bättre att man gjorde om i programvaran så att ingen rake drogs?

Nu får ju fisken vänta till måndag på att raken kommer.

Problemet är att det finns andra skins i nätverket som inte har RB alls

Nja, jag skulle tro att den största anledningen är att WPX vill att folk ska omsätta sina pengar på sportsbetting och det gör de enklare om de får pengar tillbaks vid ett annat tillfälle än när de sitter och spelar poker.

Jag säger inte att ditt påstående har fel, det jag menar är att även om det inte hade funnits andra skins i nätet hade upplägget säkerligen varit på samma sätt.

Det handlar väl också om att man mycket lättare märker av RB:n när den kommer en gång per vecka istället för en gång per pott. Sajten ser på sätt generösare ut.

Länk till kommentar

Hur är aktiviteten och spelarklassen på FL 10/20 och uppåt?

Aktiviteten är mycket god, men jag förstår inte varför man ställa såna idiotiska frågor i det här forumet. Det är ju liksom bara att trycka på en knapp och kolla. Tar lika lång tid som att skriva frågan här.

Oj, du verkar tiltad :)

Är väl enklare att fråga om det är nån regular här som vet än att ladda hem, regga konto och sedan raila bara för att få ett stickprov på spelet.

Länk till kommentar

För mig laggar det så skjortan stod rätt ut. plus att klienten envisas med att göra mig "sit out" stup i kvarten. Smått irriterande, men än har det inte kostad mig nåt. Rejkbacken är god, har spelat 4-5 timmar och rejkat ihop $80. 3 NL100 bord.

Aktiviteten är väl någorlunda, på natten funkar det. Motståndet är klart över genomsnittet dock, men kan man spela +-0 poker så kan man ändå tjäna en slant. Som på alla andra bonusar.

Länk till kommentar

Jag har frågat livesupporten lite då och då och svaren blir iallafall trevligare och trevligare.

Från att för ett par månader sen vara: Intresting suggestion, will forward it to the programmers till att för för någon söndag sen få svaret: Not really sure but maby tomorrow :shock: och senast igår: Very soon.

Länk till kommentar