Gå till innehåll

KungKroon, fyra hästgubbar och Miketimes höns


KungKroon

Recommended Posts

  • Svars 3,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Okej, detta hände:

 

Skulle stänga ner allt och gå och lägga mig. När jag ska klicka ner party kommer en popup om att det är nån megajackpot på massa miljoner på en slotmaskin. Har bara spelat slots en gång (på cosmopol i malmö), så finns ingen anledning att jag skulle fästa nån större uppmärksamhet vid detta. Av någon anledning klickade jag ändå upp skiten och körde in $100. Att falla för "plötsligt händer det"-grejen sas. Satsade $5/spin och vann upp till typ $150 på kanske 10 spins utan att fatta hur. Klickar igen medans jag tittar på skidorna och helt plötsligt stod det att jag hade vunnit $5000. Blir ofc helt chockad och börjar skrika och tjoa :-D

 

Ringer upp LaewL för att berätta om det sjuka som nyss hände. Vi skrattar och prisar livet ett tag och jag blir skyldig honom en middag på Jensens, för att börja bygga karmapoäng igen.

Sen inser vi att jag ofc måste ner från $5150 till $5k. Kör några spins och det börjar blinka igen. $1000 skepp! Då ska man ner till $6k. Spin spin och $500 till skepp...

Kalaset slutar på $8k!! På slutet railade LaewL via skype (dela skärmar osv) och förstörde obv riggen.

 

Skrev ovanstående inlägg precis efter $5k-vinsten..... :mrgreen:

 

Är typ i chock nu! :-P:mrgreen::-D:lol::shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är eran största vinst någonsin?

 

Svara båda två, kron och sumpas =D

 

Väldigt bra musik kron förresten! Absolut inget fan av rock men det här va bra!

 

$80k är min största, men då var jag stejkad av Sumpas, så han fick halva kakan. Min största "egna" vinst är $58.5k. Tänk om man kunde hitta såna klonkar nu =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...