Gå till innehåll

KungKroon, fyra hästgubbar och Miketimes höns


KungKroon

Recommended Posts

  • Svars 3,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tjena Kroon. Inatt drömde jag att du hjälpte mig få fast ett gäng lymlar som kört ner min bil i havet. Det hela gick bra, men du blev sen till ditt rep. Tyty

 

Jag drömde om dig också. vi hade sex!!

 

Tror fan detta är första gången jag svänger förbi här. Sjukt. Jag ber om ursäkt.

 

Hej!

 

Hej! Vill du ha sex och titta poå UFC?!? :mrgreen:

 

Nu ska vi ut till HC som e en klubb. Bulle beställd och avgår snart. Imån planerar jag en dag av helgrind och sen blir det åka bräda på tisdag. jag suger så hoppas jag lever på onsdag.

Förfesten e på topp nu!

 

15 min till bullen kommer! KOM IGEN NU pf!!!!!!!8-):mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag drömde om dig också. vi hade sex!!

 

 

 

Hej! Vill du ha sex och titta poå UFC?!? :mrgreen:

 

Nu ska vi ut till HC som e en klubb. Bulle beställd och avgår snart. Imån planerar jag en dag av helgrind och sen blir det åka bräda på tisdag. jag suger så hoppas jag lever på onsdag.

Förfesten e på topp nu!

 

15 min till bullen kommer! KOM IGEN NU pf!!!!!!!8-):mrgreen:

 

Ha sex, absolut, men inte med dig. No offence!

 

Titta på UFC gör jag gärna, även med dig ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Redan hemma! Kul fest på klubben men alla var lite för trötta eftre resan. Satt på bastun så de blir efterölande där. inget fancy.

 

Bra coverband på HC. Körde gryjt maidenmedley! Jag bestämde mig för att köra inställningen: All musik är bra och nu röjer vi!

Funkade bra! Roligt!

 

Vill bara meddela att nästan alla på PF är helt underbara! Jag har lärt känna så många härliga människor här, och PF är helt enkelt fantastiskt! Det kan inga auktionsreklamer ändra på! Nu kör vi!

Pitten i pottan, klart slut!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådärja!

 

Uppe i ottan och vinkar av ett glatt gäng som trotsar sin bakfylla för att få ut så mycket som möjligt av sina dyra liftkort. Själv är jag baller med liftkort för en vecka, men kommer antagligen åka en eller två dagar.

 

Nu sitter jag själv i stugan och är sjukt nöjd med livet. Alla Black Sabbath-låtar som finns står på kö för att glädja och tillfredsställa mig. Ska ta en dusch snart och sen förhoppningsvis grinda tills partypatrasket kommer hem runt 19.00. Ska kanske försöka fixa lite käk till deras hemkomst också. Jag bidrar i regel inte med extremt mycket på ansvarsfronten, så får göra vad jag kan. Blir nog till att ringa mamma och låta henne guida mig igenom köttbullestekningen (no joke typ).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådärja!

 

Uppe i ottan och vinkar av ett glatt gäng som trotsar sin bakfylla för att få ut så mycket som möjligt av sina dyra liftkort. Själv är jag baller med liftkort för en vecka, men kommer antagligen åka en eller två dagar.

 

Nu sitter jag själv i stugan och är sjukt nöjd med livet. Alla Black Sabbath-låtar som finns står på kö för att glädja och tillfredsställa mig. Ska ta en dusch snart och sen förhoppningsvis grinda tills partypatrasket kommer hem runt 19.00. Ska kanske försöka fixa lite käk till deras hemkomst också. Jag bidrar i regel inte med extremt mycket på ansvarsfronten, så får göra vad jag kan. Blir nog till att ringa mamma och låta henne guida mig igenom köttbullestekningen (no joke typ).

 

Ring Shahin89 annars, han har bra koll på sånt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

köttbullar går att köra micro, brukar sluta med rätt okej resultat även för den oerfarne.

 

Hade gärna gjort det om vi inte hade haft en diskussion om precis det igår. Alla var rörande överens om att microbullar gick fetbort. Själv hade jag egentligen ingen åsikt, utan tjoade med i microhatet endast för att få vara en i gänget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har tyvärr ingen lax eller kyckling :rolleyes:

Då hade han obv varit första alternativet :lol:

 

jag tar 300 amerikanska dulls per timma.

 

då lär jag ut hur man lagar bränt lax som luktar så jävla illa att lägenheten stinker i minst två veckor och kyckling som är så äcklig och så sick att man somnar efter en 30-40 minuter pga att man mår piss.

 

laga mat på shahins vis

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag tar 300 amerikanska dulls per timma.

 

då lär jag ut hur man lagar bränt lax som luktar så jävla illa att lägenheten stinker i minst två veckor och kyckling som är så äcklig och så sick att man somnar efter en 30-40 minuter pga att man mår piss.

 

laga mat på shahins vis

 

Taget!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...