Gå till innehåll

KungKroon, fyra hästgubbar och Miketimes höns


KungKroon

Recommended Posts

  • Svars 3,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sumpas turar alltså osant på stejks också, ingen överraskning förrvisso men han prickar in kroonans ath-cash såklart.

 

Vet inte om det av nån anledning skulle finnas nån hemligstämpel på det, men han har ju inte sprungit dåligt på procentbyten i veckans liveturrar heller :mrgreen:

 

Puni lever på musiken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter och spontanshoppar på Ginza och skulle vilja ha lite boktips! Gillar riktigt tunga böcker såsom Harry Potter och Twilight-serien (Ja, på riktigt :rolleyes: ), så rekommendera gärna allt sånt även om ni tycker det är skit!

 

Tar gärna lite musiktips också, även om inte en käft på PF har nån koll på det jag är ute efter. Har de senaste veckorna lyssnat mycket på episk fantasymetal, så tänkte beställa lite skivor nu. För er som undrar vad fantasymetal är, kan jag meddela att det låter ungefär såhär:

 

 

Perfekt grindmusik för alla :-D

 

Spotifyade Fairytale och det var fan riktigt trevligt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter och lipar till curlingen och och är så glad så de int e sant! Giggade mycke bra ikväll och en fin fest slutade allt me. Fanns ingen efterfest men jag e pepp så ringde tågrånarn men han var inte pepp! Curlinglaget ska ha en stor elorgel för dettra! Å kanadas sista tjej var het!

 

Edit!!!_: En stor elorgel hette tydligen!

 

A1.jpeg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kallt att hamna två platser till höger om dig i kvalet.. gl iaf :-)

 

Edit: trisst start där, men du kommer igen :-)

Edit2: Blixt tillbaka =)

 

GLGL!

Söndagen har börjat sjukt dåligt, så har för första gången på väldigt länge slutat starta upp innan kl 21 ^^

Planerar att spela sjukt bra i de turrar som är kvar, utom kvalet där jag ska spewa upp till storstack eller fetbust :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GLGL!

Söndagen har börjat sjukt dåligt, så har för första gången på väldigt länge slutat starta upp innan kl 21 ^^

Planerar att spela sjukt bra i de turrar som är kvar, utom kvalet där jag ska spewa upp till storstack eller fetbust :D

 

Haha okej gl med det iaf, redan hunnit 3beta mig en gång :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mycket sorgligt att OS är över. För min del börjar nu en inre kamp. Om ett tag börjar paralympics och jag har alltid funderat på att det skulle vara roligt att vara en såndär riktigt elak äcklig människa som sitter och skrattar åt när världens handikappelit lämnar gruppboendet för en vecka och med stort engagemang hasar sina rullstolar över is och snö. Det skulle eventuellt kunna förgylla min vardag och få mig att glömma min abstinens efter "riktiga OS".

Tyvärr är sanningen den att jag är en alldeles för bra och snäll människa för att på ett innerligt vis kunna glädja mig åt andras olycka.

Detta, kan jag meddela, är inte första gången min genuina godhet har stått i vägen för min egen lycka. En gång fick jag idén att smeta jordnötssmör på postens alla brev och iaktta allergiker som slickar i sig livshotande substanser. Även detta avstod jag pga min förbaskade medkänsla. Tänk vad roligt jag kunde haft.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mycket sorgligt att OS är över. För min del börjar nu en inre kamp. Om ett tag börjar paralympics och jag har alltid funderat på att det skulle vara roligt att vara en såndär riktigt elak äcklig människa som sitter och skrattar åt när världens handikappelit lämnar gruppboendet för en vecka och med stort engagemang hasar sina rullstolar över is och snö. Det skulle eventuellt kunna förgylla min vardag och få mig att glömma min abstinens efter "riktiga OS".

Tyvärr är sanningen den att jag är en alldeles för bra och snäll människa för att på ett innerligt vis kunna glädja mig åt andras olycka.

Detta, kan jag meddela, är inte första gången min genuina godhet har stått i vägen för min egen lycka. En gång fick jag idén att smeta jordnötssmör på postens alla brev och iaktta allergiker som slickar i sig livshotande substanser. Även detta avstod jag pga min förbaskade medkänsla. Tänk vad roligt jag kunde haft.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter och grindar Slapshot! http://www.aftonbladet.se/sportbladet/vintersport/os2010/article6574136.ab

 

Rekordet ligger på 59. Svårslaget imo. Mycket nöjd :D

 

 

Har varit sjukligt trött sen 01:30. Men med tanke på att jag måste SLÅ dig, så har jag suttit och grindat detta horiga men samtidigt fantastiska spel! Men nu ger jag upp för inatt. Samlade på mig hela 56 pinnar som bäst, men det räcker ju inte! GG! HORA!

 

Edit: Spelade i 45 minuter till. Gick bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...