Amutu Postad 24 Februari , 2010 Rapport Share Postad 24 Februari , 2010 du bajsa utanför och sket i att torka upp det ? Right ? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 24 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Februari , 2010 Okej, detta hände: Skulle stänga ner allt och gå och lägga mig. När jag ska klicka ner party kommer en popup om att det är nån megajackpot på massa miljoner på en slotmaskin. Har bara spelat slots en gång (på cosmopol i malmö), så finns ingen anledning att jag skulle fästa nån större uppmärksamhet vid detta. Av någon anledning klickade jag ändå upp skiten och körde in $100. Att falla för "plötsligt händer det"-grejen sas. Satsade $5/spin och vann upp till typ $150 på kanske 10 spins utan att fatta hur. Klickar igen medans jag tittar på skidorna och helt plötsligt stod det att jag hade vunnit $5000. Blir ofc helt chockad och börjar skrika och tjoa Ringer upp LaewL för att berätta om det sjuka som nyss hände. Vi skrattar och prisar livet ett tag och jag blir skyldig honom en middag på Jensens, för att börja bygga karmapoäng igen. Sen inser vi att jag ofc måste ner från $5150 till $5k. Kör några spins och det börjar blinka igen. $1000 skepp! Då ska man ner till $6k. Spin spin och $500 till skepp... Kalaset slutar på $8k!! På slutet railade LaewL via skype (dela skärmar osv) och förstörde obv riggen. Skrev ovanstående inlägg precis efter $5k-vinsten..... Är typ i chock nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
proxi Postad 24 Februari , 2010 Rapport Share Postad 24 Februari , 2010 Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 24 Februari , 2010 Rapport Share Postad 24 Februari , 2010 Så sjukt, gratulerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 24 Februari , 2010 Rapport Share Postad 24 Februari , 2010 Snyggt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 24 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Februari , 2010 Kanske belönar mig själv med en resa till Lissabon. Fick officiell inbjudan från Pluntan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 24 Februari , 2010 Rapport Share Postad 24 Februari , 2010 grattis!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
laewl Postad 24 Februari , 2010 Rapport Share Postad 24 Februari , 2010 HAHAHAHAHHA, så sick! BTW ring mig imorgon då du vaknar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 25 Februari , 2010 Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 Har man dagbok med Sumpas så har man Grattis Kroon! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 25 Februari , 2010 Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 Grattis Kronan! Köp dig en biljett till lissabon och ett par baskaggar imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 25 Februari , 2010 Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 Sjukt, grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 25 Februari , 2010 Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 Då har man backat $800+x för att man gick in och läste här:cry: Grattis Kroon! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 25 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 Då har man backat $800+x för att man gick in och läste här:cry: Grattis Kroon! Detta var anledningen till att jag först inte ville skriva nåt. Speltorskar som tror att man kan slå slots osv. Tur att det drabbade en som kunde ta det iaf ^^ Förlåt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 25 Februari , 2010 Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 kung ju Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 25 Februari , 2010 Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 Detta var anledningen till att jag först inte ville skriva nåt. Speltorskar som tror att man kan slå slots osv. Tur att det drabbade en som kunde ta det iaf ^^ Förlåt Först BJ-sessionen på GC o sen det här. Tolererar inger mer badrun-whine från din sida i framtida skypekonvos iaf : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 25 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 Först BJ-sessionen på GC o sen det här. Tolererar inger mer badrun-whine från din sida i framtida skypekonvos iaf : ) Tänk om jag kunde spela som Puni, springa som KungKroon, Sjunga som PK och ragga som Ludvvig. Tänk... att få vara Leoo för en dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 25 Februari , 2010 Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 Först kinapoker-sessionen på GC o sen det här. Tolererar inger mer badrun-whine från din sida i framtida skypekonvos iaf : ) FYP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiago Postad 25 Februari , 2010 Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 Ni verkar ha bra koll, vilka turneringar är värda att spela. Har rulle för att multispela turrar upp till 50 euros buy in. Sida spelar inte så stro roll. Bara det är en bra turre och bra värde är aldrig fel=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 25 Februari , 2010 Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 Hallå där KungKroon, återigen grattis till ditt eviga turande, känns som att man inte får göra annat än att gratulera dig i denna db'n +1 på Kinapoker sessen också! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 25 Februari , 2010 Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 Borde kanske byta namn på boken igen till KungKroons grattisbok och Sumpas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 25 Februari , 2010 Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 Nice story kronan, gratz (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nijap Postad 25 Februari , 2010 Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 Vad är eran största vinst någonsin? Svara båda två, kron och sumpas =D Väldigt bra musik kron förresten! Absolut inget fan av rock men det här va bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 25 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 Vad är eran största vinst någonsin? Svara båda två, kron och sumpas =D Väldigt bra musik kron förresten! Absolut inget fan av rock men det här va bra! $80k är min största, men då var jag stejkad av Sumpas, så han fick halva kakan. Min största "egna" vinst är $58.5k. Tänk om man kunde hitta såna klonkar nu =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 25 Februari , 2010 Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 $80k är min största, men då var jag stejkad av Sumpas, så han fick halva kakan. Min största "egna" Black-jack vinst är $58.5k. Tänk om man kunde hitta såna klonkar nu =) fyp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nijap Postad 25 Februari , 2010 Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 Först BJ-sessionen på GC o sen det här. Tolererar inger mer badrun-whine från din sida i framtida skypekonvos iaf : ) Aha ja okej, låter bra! Du lever på pokern + musiken eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts