Gå till innehåll

Dårar på Everest


MissPiggy

Recommended Posts

  • Svars 90
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Är du vinnande är det ju just detta spel du vinner på, vinner du inte är du tyvärr inte bättre än dessa spelare. Tung verklighet i poker som inte alla vill inse.

 

Spelade nyligen en 4K€ GTD där jag på finalbordet slutade 8:a efter all in pre med AK mot AJ, well 3kungar o 3knektar finns i leken, nån kan komma, knekten blev det, tyvärr.

 

Jag sket dock i att maila supporten o fråga va faan de höll på med *LOL*

 

 

PS; Du kommer inte alltid vinna all in pre med AK det är oftast 2st överkort, inget mer!

 

GL...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagens all in skörd

 

5 st preflop idag, vann den första med KK.

 

de fyra senaste har varit:

AJ vs J10= förlust

AK vs 55 = fölust

AK vs 55 förlust

AK vs 22 förlust

 

Galenskapen på Everst tar aldrig slut. Det går inte vinna!

De måste ha riggat hela rummet för att få sig ett gott skratt...

 

Idag möttes man t om av frasen. "Having more suckouts today?" LOL

 

Så nu har man fått avreagera sig lite igen. Städa upp Everest, nåt är skumt så det ryker.

 

Spelar du sng och har bara varit all in 5 gånger på en dag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag var det en babian som synar all in med 64. Han vinner givetvis och anser att "det var ju färgchans" som motivering.

 

Beträffande mina AK förluster ovan, så visst låg jag efter, men, varför synar man eller reraisar med hander som 55 och 22? nej. klart man förlorar sådana händer de är ju 50/50 i princip, men inte hela tiden!!!!!!!!!!!!

 

AAAAAARRRGH!!!!!!!

 

:)

 

Dagens all ins preflop:

 

A7 vs 108 Förlust

AJ vs 64 förlust

KK vs QJ vinst

AJ vs A8 vinst

A8 vs 53 förlust

AJ vs 1010 förlust

QQ vs A4 förlust

 

 

Är jag så jäkla dålig?? Ja tydligen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lägger till denna godbiten Aq vs J10

 

Båda sätter två paret Korten ligger AQ10J, chansar på att han ej har K så jag pumpar in all in (dumt kanske), men jag tänker att hand aldrig kan syna utan K. Han tänker, synar med tvåparet och sätter J på rivern.

 

Det är en total jävla komplott detta. ARRRRGGGGGGG!!!!!!

 

 

Hand efter hand, En gång lite då och då är acceptabelt, med det är ju all freaking time. Vägrar tro att jag är så dålig som förlorar dessa så jäkla konstant. Suck

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag var det en babian som synar all in med 64. Han vinner givetvis och anser att "det var ju färgchans" som motivering.

 

Beträffande mina AK förluster ovan, så visst låg jag efter, men, varför synar man eller reraisar med hander som 55 och 22? nej. klart man förlorar sådana händer de är ju 50/50 i princip, men inte hela tiden!!!!!!!!!!!!

 

AAAAAARRRGH!!!!!!!

 

:)

 

Dagens all ins preflop:

 

A7 vs 108 Förlust

AJ vs 64 förlust

KK vs QJ vinst

AJ vs A8 vinst

A8 vs 53 förlust

AJ vs 1010 förlust

QQ vs A4 förlust

 

 

Är jag så jäkla dålig?? Ja tydligen!

 

:S:S:S:S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lägger till denna godbiten Aq vs J10

 

Båda sätter två paret Korten ligger AQ10J, chansar på att han ej har K så jag pumpar in all in (dumt kanske), men jag tänker att hand aldrig kan syna utan K. Han tänker, synar med tvåparet och sätter J på rivern.

 

Det är en total jävla komplott detta. ARRRRGGGGGGG!!!!!!

 

 

Hand efter hand, En gång lite då och då är acceptabelt, med det är ju all freaking time. Vägrar tro att jag är så dålig som förlorar dessa så jäkla konstant. Suck

 

AQ är en trubbelhand, den bör du limpfolda IMO.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du måste inse att variansen slår hårdare ju mer man skyfflar in i potterna och - naturligtvis - om man spelar freezeout som en SnG där varje förlorad flipp kan betyda att ens equity går ner till 0 eftersom man är ute ur turneringen. Jag redovisade lite resultat i en annan tråd som exempel på hur mycket det kan skilja om man t ex analyserar sina resultat i block om 10. När jag investerat nånstans runt dryga 80 dollar (jag mixar 5 och 10 dollars-SnG på Everest) i 10 turneringar så kan jag lika gärna stå på dryga 100 plus efteråt som -50,60 dollar. En mer genomsnittlig dag som idag (+12 dollar på 5 lirade) så upplever man en blandning av trista suckouts, favoriter som står, egna mirakelutdragninar och händer där man är underdog OCH förlorar. När man är på de båda extremändarna av turskalan så dominerar det ena eller andra. När det går skit så lider och gnäller de flesta av oss. Men man bör nog ändå försöka behålla nån slags verklighetskontakt och avvisa långsökta och tomtiga riggteorier ur sin hjärna. För dem blir man knappast en bättre pokerspelare av.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lekte dåre själv nyss på everest, fick in pengarna med sämst hand varenda gång och inte en ända gång fick man dra ut, SO SICK.

 

Varför gör ni undantag BARA för mig då everest????

 

läste här och tänkte, ok bara att köra in pengarna med vad skit som helst, kommer ju ändå att vinna liksom, NEJ NEJ backa $650 lol

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lekte dåre själv nyss på everest, fick in pengarna med sämst hand varenda gång och inte en ända gång fick man dra ut, SO SICK.

 

Varför gör ni undantag BARA för mig då everest????

 

läste här och tänkte, ok bara att köra in pengarna med vad skit som helst, kommer ju ändå att vinna liksom, NEJ NEJ backa $650 lol

 

var det sista pengarna med 6s5s eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fÖR HELVETE eVEREST, DET ÄR NÅT FEL MED ER SAJT!!!!

 

All in med:

AJ vs A3 = Förlust, AK vs A10=förlust. AQ vs A8 =förlust..

 

 

Varje gång ut som 3:e man i Sit & Go,,och inga pengar. Är det för attt jag klagar på er som dessa resultat hela tiden inträffar??

 

 

Har ni talat om för retardsen som synar att de ska syna med sån skit??

 

Det är nåt förbANNAT ¤%/&% FEL PÅ ER SAJT. Det är inte normalt att förlra sådana händer mer än var 4:e gång (eller va fanken statistiken är) Likt förbannat är det i stort sett varannan hand jag torskar som favorit all in innan floppen. Hur många all in-händer behöver jag spela för att bevisa det statistiskt? 1000?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

KK vs AQ förlust

QQ vs A 10 förlust

 

 

Vet inte hur många all ins jag gjort idag, men jag tror det var TRE som jag inte var favorit i. Kanske vunnit var fjärde all in. Det kan inte vara statisktiskt rätt att förlora så många händer när man dominerar motståndaren med Aj, vs A3, AK vs A 10, och ha sådan förluststatistik, Era ruttna myglare, någon gör något i er förbannade sajt på fel sätt, det är något som är fel!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagens all in skörd

 

5 st preflop idag, vann den första med KK.

 

de fyra senaste har varit:

AJ vs J10= förlust

AK vs 55 = fölust

AK vs 55 förlust

AK vs 22 förlust

 

Galenskapen på Everst tar aldrig slut. Det går inte vinna!

De måste ha riggat hela rummet för att få sig ett gott skratt...

 

Idag möttes man t om av frasen. "Having more suckouts today?" LOL

 

Så nu har man fått avreagera sig lite igen. Städa upp Everest, nåt är skumt så det ryker.

 

 

Ja, jag håller med.Vilka tomtar det finns på Everest.

Spelade lite idag.

 

de fyra senaste har varit:

J10 vs AJ= vinst

55 vs AK = vinst

55 vs AK =vinst

22 vs AK =vinst

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...