Gå till innehåll

Dårar på Everest


MissPiggy

Recommended Posts

  • Svars 90
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Dårar vet jag inte...men jordens motrigg har jag just nu på Everest.

 

4 gånger igår möte mina KK, gissa vad om inte AA...lyckades jag dra ut, hell no.

AA fick jag själv 2 gånger...kan det vara så att jag möte triss bägge gångerna + att QQ och 1010 också sprang in i floppade trissar, bra dag. NOT! Lyckades ändå hålla nere förlusterna till endast 4-5 inköp...

 

whine whine whine sorry....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Everest är helt klart riggat.

 

All-in preflopp:

 

HERO Fi

 

K-Jo vs K-K loss

1-1 vs 2-2 loss

3-6o vs 9-9 loss

T-9s (min favorit hand) vs K-K loss

 

Sen blev jag grinig och syna en Tight Passive 2/3/20k killes all-in med 7-2 för jag trodde han bluffade, men han visade A-A. Floppen kom 7-7-7 så jag vann.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Everest är helt klart riggat.

 

All-in preflopp:

 

HERO Fi

 

K-Jo vs K-K loss

1-1 vs 2-2 loss

3-6o vs 9-9 loss

T-9s (min favorit hand) vs K-K loss

 

Sen blev jag grinig och syna en Tight Passive 2/3/20k killes all-in med 7-2 för jag trodde han bluffade, men han visade A-A. Floppen kom 7-7-7 så jag vann.

 

:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lägger till denna godbiten Aq vs J10

 

Båda sätter två paret Korten ligger AQ10J, chansar på att han ej har K så jag pumpar in all in (dumt kanske), men jag tänker att hand aldrig kan syna utan K. Han tänker, synar med tvåparet och sätter J på rivern.

 

Det är en total jävla komplott detta. ARRRRGGGGGGG!!!!!!

 

 

Hand efter hand, En gång lite då och då är acceptabelt, med det är ju all freaking time. Vägrar tro att jag är så dålig som förlorar dessa så jäkla konstant. Suck

The rig is alive!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Hur I Helvete Kan Man Få För Sig Att Syna 2 Spelare All In Med 44???

 

 

Och Hur I Helvete Kan Man Syna All In Med Pissfärgdrag För Att Sedan Vinna På Hålstege. När Man Sitter Med Nöttrissen?

 

Det Händer Inte Då Och Då, Det Händer VarT Och Vartannat Spel. Er Jävla Sajt är Ju Så Förbannat Skenheligt Riggad Att Det Måste Gå Att Polisanmäla!

Vinner Max Varannan AA All In Preflop. Jävla Retardsen Vinner För Fanken Varenda Förbannad Hand. HUR KAN DE ENS TILLÅTAS ATT SPELA???????? NI FÖRSTÖR JU POKERSPELET NÄR DET ÄR SÅ UPPENBART ATT NÅT INTE STÄMMER

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur I Helvete Kan Man Få För Sig Att Syna 2 Spelare All In Med 44???

 

 

Och Hur I Helvete Kan Man Syna All In Med Pissfärgdrag För Att Sedan Vinna På Hålstege. När Man Sitter Med Nöttrissen?

 

Det Händer Inte Då Och Då, Det Händer VarT Och Vartannat Spel. Er Jävla Sajt är Ju Så Förbannat Skenheligt Riggad Att Det Måste Gå Att Polisanmäla!

Vinner Max Varannan AA All In Preflop. Jävla Retardsen Vinner För Fanken Varenda Förbannad Hand. HUR KAN DE ENS TILLÅTAS ATT SPELA???????? NI FÖRSTÖR JU POKERSPELET NÄR DET ÄR SÅ UPPENBART ATT NÅT INTE STÄMMER

 

Du är så säker på att sajten är riggad så att du vill polisanmäla men ändå spelar du där. Bara en enkel fråga, hur tänker du då?

 

Du överskattar nog din egen förmåga lite, bara en idiot skulle spela där man är säker på att spelet är uppgjort till ens egen nackdel.

 

1, Du är inte så smart

2, Fisken är uppenbarligen bättre än dig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur I Helvete Kan Man Få För Sig Att Syna 2 Spelare All In Med 44???

 

 

Och Hur I Helvete Kan Man Syna All In Med Pissfärgdrag För Att Sedan Vinna På Hålstege. När Man Sitter Med Nöttrissen?

 

Det Händer Inte Då Och Då, Det Händer VarT Och Vartannat Spel. Er Jävla Sajt är Ju Så Förbannat Skenheligt Riggad Att Det Måste Gå Att Polisanmäla!

Vinner Max Varannan AA All In Preflop. Jävla Retardsen Vinner För Fanken Varenda Förbannad Hand. HUR KAN DE ENS TILLÅTAS ATT SPELA???????? NI FÖRSTÖR JU POKERSPELET NÄR DET ÄR SÅ UPPENBART ATT NÅT INTE STÄMMER

 

Att syna med färgdrag plus hålstege mot två spelare är väl inte så illa om det finns lite i potten, han får ju ett gäng outs och ni två andra tar mest troligt ut några av varrandras outs för kåk. Och om han gjorde ett ev- spel så ska du ju inte gnälla ens!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jezus: Och Hur I Helvete Kan Man Syna All In Med Pissfärgdrag För Att Sedan Vinna På Hålstege. När Man Sitter Med Nöttrissen?

 

Jag ser inga större problem med att syna om jag har träffat triss och har färgdrag samt hålstegedrag.

 

Jag vet inte riktigt men det känns som du driver med forumet eller är det verkligen att du anser du har rätt i det du skriver? I så fall tycker jag du skall börja om med ditt pokerspelande genom att läsa nybörjardelarna här i PF och köpa Glimnes pokerbok.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det franska aset synar all in med 83 off och sätter två paret. Handen efter drar man in KK 0 all in,, samma apa synar med AA

 

 

det finns ju inte för f-n inte. Hur i helv... blandar ni korten på everest egentligen??

 

 

Spelade en SnG nu med en spelare kvar att ryka. ledaren har 6000 i marker, men vägrar syna när sista gubben bettar sina sista 300 marker. detta inträffade 5 gånger. Sånt jäkla uppenbart Buddy playing. De pratade via msn och skrattade åt mig hela vägen till banken

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Nåt galet fel är det.

 

idioten synar chipleadern med A5 och vinner, han fortsätter gå all in med 10 6, J6. 10 4. Vinner alla. När väl det spelet är slut och man byter nivå i svordomar över varför denna idiot vinner trots sådana händer. Då händer det igen AK vs Aq,

 

River=Q

 

Handen efter QQ vs 88, idioten synar verkligen med 88 och givetvis sitter 8

 

VARFÖR HÄNDER DET SÅ FÖRBASKAT OFTA ATT DÅRARNA VINNER??? DET ÄR JU FÖR FARAO VARJE JÄKLA HAND!!! I)NTE VAR FEMTE ELLER VAR TIONDE; DET ÄR HELA JÄKLA TIDEN!! VAD ÄR DET FÖR SKUMRASKSAJT NI DRIVER EGENTLIGEN???? Jäkla brottslingar!

 

Jag är säker på att ni sitter med på ett hörn och tjänar en slant på dessa perversa och konstanta idiotspel som går in så ofta på denna sajt! Snacket om att man VILL möta idioter stämmer inte. Det lönar sig inte att spela bra kort mot idioter. Ni är ju så absurd kriminella att man vill spy!

 

Det finns inte en chans att det liggre inom någon statistiskt tramsmarginal. Bluffmakare! Var den senaste uppdateringen bara ett sätt att sopa igen spåren efter er verksamhet??

 

Något fuffen är det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...