Woarda Postad 22 Januari , 2013 Rapport Share Postad 22 Januari , 2013 Hur kan man vara säker på att Pokerstars inte är riggat? Tycker bara det händer så sjukt mycket sjukt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Andersson Postad 26 Januari , 2013 Rapport Share Postad 26 Januari , 2013 edit: det löste sig med hjälp av epostsupporten istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Woarda Postad 28 Januari , 2013 Rapport Share Postad 28 Januari , 2013 Tar Stars någon avgift vid uttag/växling till SEK? Mitt värde blev -50 SEK jämfört med vad valutavärdet sa på xe.com... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Strappa Postad 28 Januari , 2013 Rapport Share Postad 28 Januari , 2013 Tar Stars någon avgift vid uttag/växling till SEK? Mitt värde blev -50 SEK jämfört med vad valutavärdet sa på xe.com... Ja. Det är skillnad på insättnings- och uttagskurs. De måste ha det för att skydda sig mot valutaspekulationer. Det gör att "avgiften" blir procentuell. Om man ska bedöma rimligheten så måste man veta hur stor din transaktion var. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vladi Postad 28 Januari , 2013 Rapport Share Postad 28 Januari , 2013 Hur gör jag om jag har ett konto hos er som är registrerad på en emailadress som jag inte längre kommer in på? edit: och glömt anvnamn och lösen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HasseA Postad 29 Januari , 2013 Rapport Share Postad 29 Januari , 2013 Har nyss öppnat konto på er eu site och funderar: Kan man klicka i någon ruta för att "se handens värde", dvs står det som på andra sajter att man har stege, två par osv? Hur funkar första insättningsbonusen, betalas det av 10$ i taget eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Woarda Postad 29 Januari , 2013 Rapport Share Postad 29 Januari , 2013 Ja. Det är skillnad på insättnings- och uttagskurs. De måste ha det för att skydda sig mot valutaspekulationer. Det gör att "avgiften" blir procentuell. Om man ska bedöma rimligheten så måste man veta hur stor din transaktion var. Tack för svar. 2k usd var uttaget. Därför borde stars ha SEK som möjlig kontovaluta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 29 Januari , 2013 Rapport Share Postad 29 Januari , 2013 Har nyss öppnat konto på er eu site och funderar: Kan man klicka i någon ruta för att "se handens värde", dvs står det som på andra sajter att man har stege, två par osv? Bara på låtsaspengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GruGloG Postad 29 Januari , 2013 Rapport Share Postad 29 Januari , 2013 Har ett litet underligt problem då min notes.username (xml)filen, har en tendens att försvinna titt som tätt vilket ju är lite enerverande då jag nu måste ta backup på den varje gång jag avslutar klienten. Har googlat runt lite men inte hittat något vettigt, någon som har varit med om liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 30 Januari , 2013 Rapport Share Postad 30 Januari , 2013 Hej, GruGloG - Maila supporten, beskriv problemet och inkludera gärna log-filer. Referera gärna till techsupport, de skall kunna hjälpa dig med problemet. HasseA - Handvärde visas bara när man spelar med låtsaspengar. Tanken är att man skall kunna läsa handen själv då det är en del av spelet. Bonus - Precis, bonusen släpps till ditt konto i delar om 10 ($10, £10, €10 etc) allteftersom du tjänar in de VPPs du behöver. Du har sex månader på dig efter varje kvalificerande insättning för att tjäna in alla de VPPs du behöver för att få ut bonusen. simpason - Maila supporten från din nya mailadress så hjälper de dig med problemet. Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Travbana Postad 30 Januari , 2013 Rapport Share Postad 30 Januari , 2013 Skulle uppskatta om det gick att spela på fler än 4bord zoom på samma nivå , vad är egentligen anledningen till det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Janlow Postad 30 Januari , 2013 Rapport Share Postad 30 Januari , 2013 Hej, GruGloG - Maila supporten, beskriv problemet och inkludera gärna log-filer. Referera gärna till techsupport, de skall kunna hjälpa dig med problemet. HasseA - Handvärde visas bara när man spelar med låtsaspengar. Tanken är att man skall kunna läsa handen själv då det är en del av spelet. Bonus - Precis, bonusen släpps till ditt konto i delar om 10 ($10, £10, €10 etc) allteftersom du tjänar in de VPPs du behöver. Du har sex månader på dig efter varje kvalificerande insättning för att tjäna in alla de VPPs du behöver för att få ut bonusen. simpason - Maila supporten från din nya mailadress så hjälper de dig med problemet. Mvh, Karl PokerStars Support Igen då, när börjarna sattarna till wsop? Om du inte kan svara exakt så kanske på ett ungefär? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Testi Postad 2 Mars , 2013 Rapport Share Postad 2 Mars , 2013 Är det möjligt att skicka "tournament money" till andra spelare? Eller på något vis convertera till riktiga $? Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Strappa Postad 2 Mars , 2013 Rapport Share Postad 2 Mars , 2013 Är det möjligt att skicka "tournament money" till andra spelare? Det går att sälja och köpa T$. Sedan går det ju alltid att skicka tillbaka pengarna till köparen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Testi Postad 2 Mars , 2013 Rapport Share Postad 2 Mars , 2013 Tack. Hur vet man att man gör det på ett säkert sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Strappa Postad 2 Mars , 2013 Rapport Share Postad 2 Mars , 2013 Tack. Hur vet man att man gör det på ett säkert sätt? Om du bara vill GE bort T$ till någon så förutsätter jag att du känner personen och litar på vederbörande. Om du vill sälja dina T$ så letar du rätt på en person som erbjuder sig att köpa dina T$ ( obs...du lär inte få 100% av värdet men om någon bjuder dig under 99.5% så ska du tacka nej ). Ni kommer överens om ett pris och utbyter era stars-alias. Sedan går du in i menyn under "Begäran-Byt turneringspengar" om du har lobbyn på svenska och "Request-Trade Tournament money" om du har lobbyn på engelska. Fyll köparens alias och priset. Sedan meddelar du köparen att du har initerat affären. Sedan väntar du på att köparen betalar dig. Stars sköter om så att du inte blir lurad ( att du säljer till ett rimligt pris får du dock se till själv ). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Testi Postad 2 Mars , 2013 Rapport Share Postad 2 Mars , 2013 Ville främst skicka till en bekant jag litar på. Men läste någonstans också att stars kunde köpa T$ till ett nedsatt pris och det skulle nog vara det bästa. Sökt runt på PS klienten men har inte kunnat hitta den funktionen. Tack igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Strappa Postad 2 Mars , 2013 Rapport Share Postad 2 Mars , 2013 Ville främst skicka till en bekant jag litar på. Men läste någonstans också att stars kunde köpa T$ till ett nedsatt pris och det skulle nog vara det bästa. Sökt runt på PS klienten men har inte kunnat hitta den funktionen. Tack igen Det är aldrig stars som köper av dig. Däremot tillhandahåller stars en tjänst för att sköta affärer som du gör upp på annat håll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Testi Postad 2 Mars , 2013 Rapport Share Postad 2 Mars , 2013 Men jag hittar ändå inget sätt att skicka T$. Jag vill bara ge bort dem till en bekant för enkelhetens skull. Slöspelade några satelliter för att pröva på och klonkade flera.. Men tycker oftast inte om turneringar så skulle ta en faslig tid att bränna mina T$ annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Strappa Postad 2 Mars , 2013 Rapport Share Postad 2 Mars , 2013 Men jag hittar ändå inget sätt att skicka T$. Jag vill bara ge bort dem till en bekant för enkelhetens skull. Slöspelade några satelliter för att pröva på och klonkade flera.. Men tycker oftast inte om turneringar så skulle ta en faslig tid att bränna mina T$ annars. Om din vän har pengar på sitt starskonto så kan du sälja dina T$ till honom. Du får först betalt av honom....men sedan skickar du tillbaka pengarna till honom via Request - money transfer. Om han inte har pengar på sitt konto så måste du först skicka pengar till honom. Sedan får du tillbaka dem när du säljer dina T$ till honom. Om ingen av er har "real money" på era konton så går det inte. Att bara "skicka" T$ går inte...man måste använda försäljningsfunktionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Strappa Postad 2 Mars , 2013 Rapport Share Postad 2 Mars , 2013 Eller så skriver du här http://pokerforum.nu/forum/k-p-och-s-lj/23030-k-pes-s-ljes-t-och-w-p-pokerstars-18.html eller här http://forumserver.twoplustwo.com/61/mtt-community/w-t-marketplace-v9-0-buy-sell-w-t-here-291728/index1570.html för att sälja dem och få riktiga $ istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Testi Postad 2 Mars , 2013 Rapport Share Postad 2 Mars , 2013 Ok. Stort tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mahirov Postad 3 Mars , 2013 Rapport Share Postad 3 Mars , 2013 Skulle uppskatta om det gick att spela på fler än 4bord zoom på samma nivå , vad är egentligen anledningen till det ? Så du kan sitta och dumsuga fisken? Egoist. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Strappa Postad 3 Mars , 2013 Rapport Share Postad 3 Mars , 2013 Skulle uppskatta om det gick att spela på fler än 4bord zoom på samma nivå , vad är egentligen anledningen till det ? Jag skulle uppskatta om fler spelar färre bord och istället fast-foldar bättre på borden som de redan har igång. Multitablare på Zoom-borden gör att de händer man väljer att spela tar längre tid än vad de skulle behöva göra. Ni sänker alltså antal händer/timme för oss andra. Nej tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Badbollen Postad 3 Mars , 2013 Rapport Share Postad 3 Mars , 2013 Såg att satelliter till online sm har kommit upp, men ni kanske ska ta och låsa dom till bara svenska spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts