tolli Postad 6 November , 2012 Rapport Postad 6 November , 2012 vore ju bra om dom kan svara då . började att maila för 7 timmar sen fortfarande inget svar Citera
PokerStars_Karl Postad 7 November , 2012 Rapport Postad 7 November , 2012 Hej, Du kan pm:a så kan jag se vad som händer. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
PokerStars_Karl Postad 8 November , 2012 Rapport Postad 8 November , 2012 Hello, Please pm me your user ID as I will have someone look into it asap. We apologies for any current delays and we appreciate the patience shown. Regards, Karl PokerStars Support Citera
PokerStars_Karl Postad 8 November , 2012 Rapport Postad 8 November , 2012 Hi, Problem solved. Regards, Karl PokerStars Support Citera
Fors22 Postad 8 November , 2012 Rapport Postad 8 November , 2012 Karl har skickat 7 mejl till supporten på både svenska och engelska och har inte fått något svar... Mitt ID är Fors22 hoppas du kan lösa det! Citera
Dahlfors6892 Postad 8 November , 2012 Rapport Postad 8 November , 2012 Karl om du har möjlighet att hjälpa till med full tilt så får jag inga svar från deras support... Enbart att dem har skickat det vidare till en annan avdelning sen ingenting Dahlfors6892 är mitt användarnamn Citera
PokerStars_Karl Postad 9 November , 2012 Rapport Postad 9 November , 2012 Hej, Fors22 - Fixat! Dahlfors6892 - Jag skall se om jag kan få någon på FTP att hjälpa dig. Notera att det tyvärr är längre svarstid än vad man normalt skall förvänta sig av oss. Vi ber om ursäkt för detta och uppskattar visat tålamod. Notera att det inte går fortare för att man skickar flera mail utan snarare tvärtom. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
JonixX Postad 13 November , 2012 Rapport Postad 13 November , 2012 Hej, Hur gör jag för att byta ut bankkontot som är kopplat till mitt pokerstarskonto? Jag har nämligen ny bank/nytt kontonummer men hittar ingenstans där jag kan göra detta. Hur går man tillväga för att byta ut detta så ett uttag till bankkontot är möjligt? Mvh Jonathan Citera
okocha Postad 17 November , 2012 Rapport Postad 17 November , 2012 om man redan är inköpt till live-sm på malta och vinner ett paket via era kval antar jag att det går att lösa så man får pengar tillbaka? hur är det om man vinner paket till sm via en annan sajt som erbjuder kval? mvh Citera
gibbsson Postad 28 November , 2012 Rapport Postad 28 November , 2012 Hej, Skickat 2 mail om att få ut mina player audits för 2008-2011 uppdelat för varje år. Tror det var i fredags jag skicka och har fortfarande inte fått svar. Väldigt viktigt att få detta snabbt. mvh eisenhower1 Citera
bortamedvinden Postad 28 November , 2012 Rapport Postad 28 November , 2012 Har oxå skickat samma mail som föregående talare. Dock 4 mail och över en hel veckas väntan så har jag ej fått något svar. Tyckte jag läste en intervju där ni sa att ni skulle hjälpa dom drabbade spelarna så mycket som möjligt. Citera
PokerStars_Karl Postad 28 November , 2012 Rapport Postad 28 November , 2012 Hej, Har man skickat en så här förfrågan kommer man få svar inom kort. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
bortamedvinden Postad 28 November , 2012 Rapport Postad 28 November , 2012 Jag förstår att det kan ta tid för er att få fram all info, men samtidigt så borde kanske kunden iaf få en återkoppling att ni mottagit ärendet. Citera
PokerStars_Karl Postad 28 November , 2012 Rapport Postad 28 November , 2012 Hej, Det kan jag bara hålla med om. Det har varit vår avsikt men jag är medveten om att alla inte har fått någon återkoppling. Vi ber om ursäkt för de fall detta inte har skett. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
carromalmoe Postad 18 December , 2012 Rapport Postad 18 December , 2012 En fråga..kan jag spela på mitt pokerstarskonto i italien,?? Citera
hoppla123 Postad 21 Januari , 2013 Rapport Postad 21 Januari , 2013 Vad ligger svarstiderna på egentligen i genomsnitt? Känns som att ett par timmar för världens enklaste förfrågan får de flesta telefonköer att blekna i jämförelse. Citera
PokerStars_Karl Postad 22 Januari , 2013 Rapport Postad 22 Januari , 2013 Hej, carromalmoe - Det får man inte. hoppla123 - Svarstid beror inte på vilken typ av fråga det är. Svar på mail inom 24h, men med det sagt så besvaras frågor så fort som möjligt. Mvh, Karl PokerStars Citera
Janlow Postad 22 Januari , 2013 Rapport Postad 22 Januari , 2013 När börjar sattarna till wsop? Citera
Recommended Posts