PokerStars_Martin Postad 5 Maj , 2009 Rapport Postad 5 Maj , 2009 Hej! Vi är stolta över att kunna meddela att våra svensktalande spelare nu har tillgång till en mer personlig service då vi från och med maj erbjuder svensk kundtjänst dygnet runt, alla dagar. Alla svensktalande spelare är varmt välkomna att i fortsättningen skriva till oss på svenska och vara säkra på att få snabbare svar samt bästa möjliga service av en svensk kundtjänstspecialist. Om du inte redan visste det så kan du även spela och ta emot mailutskick från PokerStars på svenska. För att ändra dina språkinställningar väljer du 'Language' följt av 'Play in' respektive 'Email in' högst upp i lobbymenyn. Om du undrar över något, tveka inte att kontakta oss på support@pokerstars.eu så är vår svenska kundtjänst alltid redo att hjälpa dig. Med vänliga hälsningar, Martin K PokerStars Support Team 1 Citera
Caroline87 Postad 5 Maj , 2009 Rapport Postad 5 Maj , 2009 Vafan, vi som inte kan svenska då??? [ ] roligt Citera
Mobiero Postad 6 Maj , 2009 Rapport Postad 6 Maj , 2009 Att Pokerstars support är rutten är lite av en komplimang, men det är fortfaranade nice med den här nya grejen även om jag inte spelar där. Citera
Jeg123 Postad 6 Maj , 2009 Rapport Postad 6 Maj , 2009 Tycker ni borde satsa på en telefonsupport istället eller livesupport. Citera
fritte_n Postad 6 Maj , 2009 Rapport Postad 6 Maj , 2009 Tycker ni borde satsa på en telefonsupport istället eller livesupport. Nej tack. Citera
Blackbird Postad 6 Maj , 2009 Rapport Postad 6 Maj , 2009 Vadå jag tycker det är en urmärkt idé varför inte fritte, live support någonlunda brevid i Pokerstars client då kan man snabbt får hjälp samma som dom har i Titan Poker. Citera
fritte_n Postad 7 Maj , 2009 Rapport Postad 7 Maj , 2009 Vadå jag tycker det är en urmärkt idé varför inte fritte, live support någonlunda brevid i Pokerstars client då kan man snabbt får hjälp samma som dom har i Titan Poker. Pokerstars support funkar utmärkt i den form den är. Livesupport ser jag ingen anledning att ha när du inom ett par minuter får svar via mail. Telefonsupport skulle antingen innebära stora kostnader för pokerstars (gissa vem som får betala), eller att man får spendera dagarna med att sitta i telefonkö. Citera
DrRoland Postad 7 Maj , 2009 Rapport Postad 7 Maj , 2009 Iofs lite halv-överflödigt. Liksom, hur ofta behöver man kontakta kundtjänsten? Och hur gånger när man måste göra det behöver man ha svar inom 5min? Citera
Blackbird Postad 8 Maj , 2009 Rapport Postad 8 Maj , 2009 Jag måste nog håller mer allihopa här men jaha skit i min ide då, haha. Så ska det låter de fungera bättre nu. Jag har faktisk ingen klagomål ännu Citera
FraXioN Postad 8 Maj , 2009 Rapport Postad 8 Maj , 2009 Tycker ni borde satsa på en telefonsupport istället eller livesupport. Chatt-support is the shit Citera
Akumila Postad 8 Maj , 2009 Rapport Postad 8 Maj , 2009 Iofs lite halv-överflödigt. Liksom, hur ofta behöver man kontakta kundtjänsten?Och hur gånger när man måste göra det behöver man ha svar inom 5min? Det händer då och då. Om man till exempel vill göra en deal på ett finalbord vill man inte vänta i en halvtimme. Citera
fritte_n Postad 8 Maj , 2009 Rapport Postad 8 Maj , 2009 Det händer då och då. Om man till exempel vill göra en deal på ett finalbord vill man inte vänta i en halvtimme. Vid en ev deal är alltid support vid bordet inom 2-4 minuter om du skriver "urgent" som ämne när du mailar. Vad jag vet vill inte pokerstars uppmuntra till "deal-making" med någon slags "make a deal" knapp eller liknande i klienten. Citera
schenker Postad 8 Maj , 2009 Rapport Postad 8 Maj , 2009 ÖIS-are föds man till OT: Såg en rolig T-shirt (även om jag är Örebroare): "Alla föds till GAIS'are, allt annat är förlossningsskador" Citera
PokerStars_Karl Postad 8 Maj , 2009 Rapport Postad 8 Maj , 2009 Hej, akumila - Om du vill göra en överenskommelse (chop/deal) i en turneringen så föreslår jag att du mailar supporten. Det tar inte en halvtimme. Om du vill göra en överenskommelse e-postar du kundtjänst med ärenderaden/rubriken: ”URGENT Tournament # (infoga turneringsnummer) chop” och då kommer kundtjänst till bordet för att se till att överenskommelsen genomförs. Läs mer här under §17: http://www.pokerstars.se/poker/tournaments/rules/ Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Akumila Postad 8 Maj , 2009 Rapport Postad 8 Maj , 2009 Vid en ev deal är alltid support vid bordet inom 2-4 minuter om du skriver "urgent" som ämne när du mailar. Vad jag vet vill inte pokerstars uppmuntra till "deal-making" med någon slags "make a deal" knapp eller liknande i klienten. Hej, akumila - Om du vill göra en överenskommelse (chop/deal) i en turneringen så föreslår jag att du mailar supporten. Det tar inte en halvtimme. Läs mer här under §17: http://www.pokerstars.se/poker/tournaments/rules/ Mvh, Karl PokerStars Support Jag vet att Pokerstars support är snabba. Har jag någonsin insinuerat att det tar en halvtimme? Läs om mitt inlägg, tack. Citera
rosjon Postad 14 Juni , 2009 Rapport Postad 14 Juni , 2009 Inte så snabba idag, frösöker sätta in med visa och mastercard. Båda declined, funkar på andra sajter. Inget svar från supporten. Så blir ingen 200pkg garantee för mig ikväll . WP PS Citera
rosjon Postad 14 Juni , 2009 Rapport Postad 14 Juni , 2009 Nu vet jag varför jag inte kunde sätta in pengar. Mitt konto är under undersökning av säkerhetsavdelningen. Undrar varför? Kan man få reda på det, och vad får man för kompensation när ni undersökt klart? Citera
simon1583 Postad 14 Juni , 2009 Rapport Postad 14 Juni , 2009 Nu vet jag varför jag inte kunde sätta in pengar. Mitt konto är under undersökning av säkerhetsavdelningen. Undrar varför? Kan man få reda på det, och vad får man för kompensation när ni undersökt klart? Mitt var också det för en dryg vecka sedan. De sa att jag hade samröre med en annan spelare. En spelare vars nick jag inte kände igen och som inte hade spelat sedan hösten 08. När jag frågat vad som stod på för tredje gången fick jag till svar att skicka in scannad bild på mitt pass, sagt och gjort, sedan var kontot fritt att använda igen. Fick aldrig någon förklaring. Citera
León Postad 14 Juni , 2009 Rapport Postad 14 Juni , 2009 Nu vet jag varför jag inte kunde sätta in pengar. Mitt konto är under undersökning av säkerhetsavdelningen. Undrar varför? Kan man få reda på det, och vad får man för kompensation när ni undersökt klart? Skulle vara rätt kostsamt om Stars skulle betala ut kompensation till alla konton som varit under undersökning men sedan visat sig vara "rena".Det du får är ett tack från supporten om du är hjälpsam. Citera
rosjon Postad 20 Juni , 2009 Rapport Postad 20 Juni , 2009 Det de får av mig för att inte har telefonsupport så man kan prata med dem är feta fingret och ett nej tack till att någonsin ha med dem att göra. Mitt kort kan vara kapat och de vill bara diskutera via mejl. Eftersom de inte är villiga att hjälpa till är de lika skyldiga som de eventuella tjuvarna. Dåligt, kanske säkrast med spelmonopol iaf....... Citera
Drunken_Penguin Postad 20 Juni , 2009 Rapport Postad 20 Juni , 2009 Jag säger som jag brukar säga när folk tjötar. När ni skriver på användaravtalet så skriver ni på att Pokerstars får låsa era konton under obestämd tid (har jag för mig) för att utreda fusk eller whatever. Det står dessutom vad jag vet att de inte garanterar att du alltid kan använda deras site för att spela. Skriv inte på användaravtalen om ni inte vill rätta er efter dem. Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.