Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej!

 

Vi är stolta över att kunna meddela att våra svensktalande spelare nu har tillgång till en mer personlig service då vi från och med maj erbjuder svensk kundtjänst dygnet runt, alla dagar.

 

Alla svensktalande spelare är varmt välkomna att i fortsättningen skriva till oss på svenska och vara säkra på att få snabbare svar samt bästa möjliga service av en svensk kundtjänstspecialist.

 

Om du inte redan visste det så kan du även spela och ta emot mailutskick från PokerStars på svenska. För att ändra dina språkinställningar väljer du 'Language' följt av 'Play in' respektive 'Email in' högst upp i lobbymenyn.

 

Om du undrar över något, tveka inte att kontakta oss på support@pokerstars.eu så är vår svenska kundtjänst alltid redo att hjälpa dig.

 

Med vänliga hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

  • Thanks 1
Postad
Vadå jag tycker det är en urmärkt idé varför inte fritte, live support någonlunda brevid i Pokerstars client då kan man snabbt får hjälp samma som dom har i Titan Poker. xD

 

Pokerstars support funkar utmärkt i den form den är. Livesupport ser jag ingen anledning att ha när du inom ett par minuter får svar via mail.

Telefonsupport skulle antingen innebära stora kostnader för pokerstars (gissa vem som får betala), eller att man får spendera dagarna med att sitta i telefonkö.

Postad
Iofs lite halv-överflödigt. Liksom, hur ofta behöver man kontakta kundtjänsten?

Och hur gånger när man måste göra det behöver man ha svar inom 5min?

 

Det händer då och då. Om man till exempel vill göra en deal på ett finalbord vill man inte vänta i en halvtimme.

Postad
Det händer då och då. Om man till exempel vill göra en deal på ett finalbord vill man inte vänta i en halvtimme.

 

Vid en ev deal är alltid support vid bordet inom 2-4 minuter om du skriver "urgent" som ämne när du mailar.

 

Vad jag vet vill inte pokerstars uppmuntra till "deal-making" med någon slags "make a deal" knapp eller liknande i klienten.

Postad

Hej,

 

akumila - Om du vill göra en överenskommelse (chop/deal) i en turneringen så föreslår jag att du mailar supporten. Det tar inte en halvtimme.

 

Om du vill göra en överenskommelse e-postar du kundtjänst med ärenderaden/rubriken: ”URGENT Tournament # (infoga turneringsnummer) chop” och då kommer kundtjänst till bordet för att se till att överenskommelsen genomförs.

 

Läs mer här under §17:

 

http://www.pokerstars.se/poker/tournaments/rules/

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Postad
Vid en ev deal är alltid support vid bordet inom 2-4 minuter om du skriver "urgent" som ämne när du mailar.

 

Vad jag vet vill inte pokerstars uppmuntra till "deal-making" med någon slags "make a deal" knapp eller liknande i klienten.

 

Hej,

 

akumila - Om du vill göra en överenskommelse (chop/deal) i en turneringen så föreslår jag att du mailar supporten. Det tar inte en halvtimme.

 

 

 

Läs mer här under §17:

 

http://www.pokerstars.se/poker/tournaments/rules/

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

 

Jag vet att Pokerstars support är snabba.

Har jag någonsin insinuerat att det tar en halvtimme? Läs om mitt inlägg, tack.

  • 1 month later...
Postad

Inte så snabba idag, frösöker sätta in med visa och mastercard. Båda declined, funkar på andra sajter. Inget svar från supporten. Så blir ingen 200pkg garantee för mig ikväll . WP PS

Postad

Nu vet jag varför jag inte kunde sätta in pengar. Mitt konto är under undersökning av säkerhetsavdelningen. Undrar varför? Kan man få reda på det, och vad får man för kompensation när ni undersökt klart?

Postad
Nu vet jag varför jag inte kunde sätta in pengar. Mitt konto är under undersökning av säkerhetsavdelningen. Undrar varför? Kan man få reda på det, och vad får man för kompensation när ni undersökt klart?

Mitt var också det för en dryg vecka sedan. De sa att jag hade samröre med en annan spelare. En spelare vars nick jag inte kände igen och som inte hade spelat sedan hösten 08. När jag frågat vad som stod på för tredje gången fick jag till svar att skicka in scannad bild på mitt pass, sagt och gjort, sedan var kontot fritt att använda igen. Fick aldrig någon förklaring.

Postad
Nu vet jag varför jag inte kunde sätta in pengar. Mitt konto är under undersökning av säkerhetsavdelningen. Undrar varför? Kan man få reda på det, och vad får man för kompensation när ni undersökt klart?
Skulle vara rätt kostsamt om Stars skulle betala ut kompensation till alla konton som varit under undersökning men sedan visat sig vara "rena".

Det du får är ett tack från supporten om du är hjälpsam. :-)

Postad

Det de får av mig för att inte har telefonsupport så man kan prata med dem är feta fingret och ett nej tack till att någonsin ha med dem att göra. Mitt kort kan vara kapat och de vill bara diskutera via mejl. Eftersom de inte är villiga att hjälpa till är de lika skyldiga som de eventuella tjuvarna. Dåligt, kanske säkrast med spelmonopol iaf.......

Postad

Jag säger som jag brukar säga när folk tjötar.

 

När ni skriver på användaravtalet så skriver ni på att Pokerstars får låsa era konton under obestämd tid (har jag för mig) för att utreda fusk eller whatever. Det står dessutom vad jag vet att de inte garanterar att du alltid kan använda deras site för att spela. Skriv inte på användaravtalen om ni inte vill rätta er efter dem.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...