Gå till innehåll

Att stalla eller inte stalla


Plisskin

Recommended Posts

Om sajterna har en medvetet inbyggd funktion som går att exploita så är det fritt fram imo :)

 

Nej det är inte fritt fram, många siter har etiska regler så även om du bara använder "din" tid så kan du bli avstängd.

 

"We appreciate your report about slow playing at our tables. We will investigate the hand logs and according to the outcome of our research we will be taking the necessary steps to prevent these actions from happening again.

 

xxxxx.com strives to maintain a friendly and pleasant atmosphere for our players. While we are not responsible for the conduct of any player we do reserve the right to refuse use of our cardroom to anyone who violates our code of conduct."

 

Slowplay vid bubblan bryr jag mig inte om, men den killen ^^ slowplayed varje hand i över en timma och han hade en medium stack och det var flera hundra kvar till cashen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej det är inte fritt fram, många siter har etiska regler så även om du bara använder "din" tid så kan du bli avstängd.

 

"We appreciate your report about slow playing at our tables. We will investigate the hand logs and according to the outcome of our research we will be taking the necessary steps to prevent these actions from happening again.

 

xxxxx.com strives to maintain a friendly and pleasant atmosphere for our players. While we are not responsible for the conduct of any player we do reserve the right to refuse use of our cardroom to anyone who violates our code of conduct."

 

Slowplay vid bubblan bryr jag mig inte om, men den killen ^^ slowplayed varje hand i över en timma och han hade en medium stack och det var flera hundra kvar till cashen.

 

Är inte slow playing en helt annan sak?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om sajterna har en medvetet inbyggd funktion som går att exploita så är det fritt fram imo :)

 

Om sajterna/nätverkena inte stoppar det och man spelar på sådana bord och det är ok enligt reglerna så ser jag inget fel i det.

 

Nej det är inte fritt fram, många siter har etiska regler så även om du bara använder "din" tid så kan du bli avstängd.

 

"We appreciate your report about slow playing at our tables. We will investigate the hand logs and according to the outcome of our research we will be taking the necessary steps to prevent these actions from happening again.

 

xxxxx.com strives to maintain a friendly and pleasant atmosphere for our players. While we are not responsible for the conduct of any player we do reserve the right to refuse use of our cardroom to anyone who violates our code of conduct."

 

Slowplay vid bubblan bryr jag mig inte om, men den killen ^^ slowplayed varje hand i över en timma och han hade en medium stack och det var flera hundra kvar till cashen.

 

.

Slowplay är btw inte att timebanka varje beslut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är inte slow playing en helt annan sak?

VAd skulle det vara?

 

.

Slowplay är btw inte att timebanka varje beslut.

kalla det vad du vill, att drar ut på tiden du har för att calla/folda eller raisa så mycket du kan så slow playar du, vad ska det annars betyda?

Slow = långsam, Play = spel

 

det är båda jag och min pokersite överrens om men har ni något annat ord för det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

VAd skulle det vara?

 

 

kalla det vad du vill, att drar ut på tiden du har för att calla/folda eller raisa så mycket du kan så slow playar du, vad ska det annars betyda?

Slow = långsam, Play = spel

 

det är båda jag och min pokersite överrens om men har ni något annat ord för det?

 

Här kan du få en uppfattning om vad slow play betyder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här kan du få en uppfattning om vad slow play betyder.

 

Visst jag är mycket väl medveten om att det har flera betydelser, att man kan slow playa en stor hand för att lura dom andra till att betta. Men vad ska man kalla det när en person väntar till timebanken varje gång innan han tar ett beslut? Jag förklarade det väldigt tydligt för min pokersite och det ^^ var svaret som jag fick tillbaka. Och där kallar dom det slow play vilket jag tycker låter väldigt vettigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...