Gå till innehåll

Sorkoas - LÅS PLS


Sorkoas

Recommended Posts

Mmm du har hängt för mkt med orientaliska ladyboys... du börjar bli paranoid.

Har bara varit i Thailand en gång men det var tillräckligt för att man ska bli rejält nojjig nu när någon syadasiatisk hora kommer upp till en när man är ute och yrar på fyllan och råkar hamna i ett red light district =|. Som tur är så behöver man aldrig vara orolig när det gäller japaner och dom är lätta att skilja från andra asiater.

 

Jag klarade av målet på 10K händer för dagen till slut! Ska ta och belöna mig med något fint imorgon. Kan passa på och posta en graf:

 

rejssuger.th.jpg

Började dagen på peaken typ :|. Skönt att man fick hitta en liten rusch i slutet åtminstone.

 

Enligt senaste liveupdaten ligger jag 4:a i racet! Men antagligen kommer någon att hinna ikapp mig inatt. Imorgon blir det förmodligen paus helt sedan till att nöta rejält på lördag och söndag skulle jag tro då racet är uppdelat i tre delar och man får poäng för varje som sedan läggs ihop. Placerar jag mig bra nu i första racet kan jag ta det lugnare senare. =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 742
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hur lättlegat är det i japan? Om man får ligga här hemma, får man ligga i japan då? Lite turistplus i kanten så det blir lättare? Eller är det horhusen man måste till?

Viktig info needed

Aningen tuffare (spec då dom inte fattar engelska). Men finns gaijinhunters (gaijin=utlänning), räkna dock med att 96% är psykfall :lol:. Horhusen rekas i vilket fall då dom är så otroligt sjuka och det inte finns något liknande i andra länder.

 

Macke_: Första skulle kunna vara koreansk. Svårt att säga med så kraftigt retuscherade bilder. Den andra ser japansk ut även ifall det obv är en helsjuk pose som är svår att avgöra från även den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag har jag mått riktigt dåligt efter idiotgrinden dom senaste dagarna. Kan inte förstå hur jag bara ligger 8:a efter dag 3 och se att dom dårarna som har spelat mer än mig nöter på lika hårt idag med. Sjuka monster.

 

Då jag var så sliten blev det tidig hemgång ikväll, dvs ta sista tåget som går 00.30 istället för andra alternativet som är att köra hela natten tills morgontågen efter kl 05. Klunsade med polaren om vem av oss som skulle bli tvungen att tacka ja till alla anbud om att köpa sex eller dylikt om någon kom fram till oss på gatan på vägen hem (96% sannolikhet, typ). Jag torskade klunsen men sjukt nog var det ingen som försökte lura in oss någonstans trots att vi gick förbi många skumma icke japanska snubbar. Jag är osäker på om jag turade eller inte som inte behövda ta på mig den uppgiften. Just nu känns det åtminstone skönt. Vi kom fram till att nästa gång vi går ut så blir det ny kluns och en rejäl runda i "RLD"-området. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...