Gå till innehåll

Sorkoas - LÅS PLS


Sorkoas

Recommended Posts

  • Svars 742
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Måste du ta om det är en karl?

obv!

 

Asiatiska tjejer är grymt oheta.

ban!

 

Och jag håller även med mr-flow angånde köp av horor. Tycker de känns rätt tattigt.

Äh det hela var mest en sjuk fyllegrej vi kom på efter att ha kommit in på hur jävla mycket sånt som dom försöker dra in en på under natten här. Men måste nog vilja påstå att det är skillnad på att köpa en ful hora som man bara drar på och dom ställena dom främst försöker lura in en på här. Prostitution är inte lagligt i Japan så det finns massa bisarra grejer dom har kommit på istället (tex Soapland). Dom går runt lagarna för att kunna sälja "sex" men det längsta dom går är typ oralsex. Vart sätter du din gräns för tattigt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då jag var så sliten blev det tidig hemgång ikväll, dvs ta sista tåget som går 00.30 istället för andra alternativet som är att köra hela natten tills morgontågen efter kl 05. Klunsade med polaren om vem av oss som skulle bli tvungen att tacka ja till alla anbud om att köpa sex eller dylikt om någon kom fram till oss på gatan på vägen hem (96% sannolikhet, typ). Jag torskade klunsen men sjukt nog var det ingen som försökte lura in oss någonstans trots att vi gick förbi många skumma icke japanska snubbar. Jag är osäker på om jag turade eller inte som inte behövda ta på mig den uppgiften. Just nu känns det åtminstone skönt. Vi kom fram till att nästa gång vi går ut så blir det ny kluns och en rejäl runda i "RLD"-området. :lol:

 

sick kung :D

 

ban på alla horhatare :( jobba torsk i klunsen nästa gång ffs 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var lite det jag menade, så länge man betalar är det jävligt ig. Men nu kommer jag säkert få en massa haters av dom som åkt till baltikum och dragit över tjejer.

1+

 

obv!

 

 

ban!

 

 

Äh det hela var mest en sjuk fyllegrej vi kom på efter att ha kommit in på hur jävla mycket sånt som dom försöker dra in en på under natten här. Men måste nog vilja påstå att det är skillnad på att köpa en ful hora som man bara drar på och dom ställena dom främst försöker lura in en på här. Prostitution är inte lagligt i Japan så det finns massa bisarra grejer dom har kommit på istället (tex Soapland). Dom går runt lagarna för att kunna sälja "sex" men det längsta dom går är typ oralsex. Vart sätter du din gräns för tattigt?

 

Antar oftast att folk skämtar när dom snackar om att köpa sex osv här på forumet men obv så är det folk som tycker att det är någonting som är helt ok att göra.

Själv tycker jag att prostitution bör vara legalt men jag skulle alldrig någonsin köpa sex själv.

Förstår verkligen inte hur någon kan vilja ha sex med en person som egentligen inte vill vara med dig.

Hela grejen med sex är ju att båda parter njuter av det och eggar varandra i sin njutning, jag skulle verkligen känna mig som världens största loser om jag betalade för att någon skulle vilja vara med mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1+

 

 

 

Antar oftast att folk skämtar när dom snackar om att köpa sex osv här på forumet men obv så är det folk som tycker att det är någonting som är helt ok att göra.

Själv tycker jag att prostitution bör vara legalt men jag skulle alldrig någonsin köpa sex själv.

Förstår verkligen inte hur någon kan vilja ha sex med en person som egentligen inte vill vara med dig.

Hela grejen med sex är ju att båda parter njuter av det och eggar varandra i sin njutning, jag skulle verkligen känna mig som världens största loser om jag betalade för att någon skulle vilja vara med mig.

 

 

No offence bluwajt

 

FYP

 

 

:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja! Fan va kul att dra till Japan! Har alltid velat dra dit själv. Ska du se det supercoola templet i Kyoto eller ska göra nåt annat vettigt? Ha det!

 

så supercoolt är det inte imo. Himeji var väl aningen coolare men fortfarande rätt underväldigande jämfört med Angkor. rent allmänt tokyo>>>>>osaka>kyoto.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol åt alla moraltanter som blitt uppfostrade i det "perfekta" sosse-sverige.

Finns många olika sidor av sexköp. Svårt veta vad det handlar om när man aldrig sett skymten av det utan bara läst skräckpropaganda, bosätt er i asien ett tag så kommer ni förstå bättre

tack!

 

 

Det är sjukt vilken degen man förvandlas till på alla sätt när man börjar grinda igen rejält. Inledde dagen med att gå till 7-Eleven och köpa instanst noodles och yakitori (kyckling på pinnar). Nyss tryckte man i sig instant pasta och en smörgås. Efter nattgrinden lär det bli en currytallrik på Matsuya (snabbmatskedja). Har dessutom börjat röka i jello-mängder. :(

 

1300 händer hittills idag. Siktar in mig på 5000 totalt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol åt alla moraltanter som blitt uppfostrade i det "perfekta" sosse-sverige.

Finns många olika sidor av sexköp. Svårt veta vad det handlar om när man aldrig sett skymten av det utan bara läst skräckpropaganda, bosätt er i asien ett tag så kommer ni förstå bättre

 

Försök gärna upplysa mig. Vilka olika sidor? Det är synd om tjejen så man betalar lite? Ingeting går till halick? Jag har svårt att se att man man vaknar upp dagen efter och inte känner sig otroligt smutsig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Försök gärna upplysa mig. Vilka olika sidor? Det är synd om tjejen så man betalar lite? Ingeting går till halick? Jag har svårt att se att man man vaknar upp dagen efter och inte känner sig otroligt smutsig.

 

lol. Det krävs lite mer än så för att upplysa nån. Läs gärna på om olika kulturer och hur det ser ut i andra länder (främst asien och sydafrika).

 

Är nog omöjligt att "upplysa" nån genom några inlägg på ett forum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol. Det krävs lite mer än så för att upplysa nån. Läs gärna på om olika kulturer och hur det ser ut i andra länder (främst asien och sydafrika).

 

Är nog omöjligt att "upplysa" nån genom några inlägg på ett forum.

 

Ni har inte ens gett det ett försök? Vad inom kultren ska jag läsa in mig på? Ni förutsätter ju att jag inte kommer ändra åsikt, utan kör på att jag är insnöad rätt fegt imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni har inte ens gett det ett försök? Vad inom kultren ska jag läsa in mig på? Ni förutsätter ju att jag inte kommer ändra åsikt, utan kör på att jag är insnöad rätt fegt imo.

 

Ok, sorry men jag orkar inte skriva ett långt inlägg. Vi får hoppas att nån annan gör det.

 

Mig tog det i alla fall ca. 2-3 månader i Asien innan jag började ändra min åsikt och mina ögon öppnades upp lite.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol åt alla moraltanter som blitt uppfostrade i det "perfekta" sosse-sverige.

Finns många olika sidor av sexköp. Svårt veta vad det handlar om när man aldrig sett skymten av det utan bara läst skräckpropaganda, bosätt er i asien ett tag så kommer ni förstå bättre

 

Du har ju missat hela grejen jag skiter i om folk säljer sig och jag tycker det är helt sjukt att det är förbjudet i vissa länder.

Men jag njuter inte av att ha sex med någon som gör det av andra anledningar än att hon vill göra det.

Och jag tycker att det är sjukt att folk uppenbarligen vill ha sex med personer som inte vill ha det.

Jag har viss förståelse för människor som verkligen inte kan få sex på annat håll, men jag tror inte det är så många i den här tråden som vill dela in sig i den kategorin.

Jag vill ha sex med en person som är kåt och tänder på mig.

Och jag är verkligen ingen femenistpropp vad gäller sex snarare tvärtom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har ju missat hela grejen jag skiter i om folk säljer sig och jag tycker det är helt sjukt att det är förbjudet i vissa länder.

Men jag njuter inte av att ha sex med någon som gör det av andra anledningar än att hon vill göra det.

Och jag tycker att det är sjukt att folk uppenbarligen vill ha sex med personer som inte vill ha det.

Jag har viss förståelse för människor som verkligen inte kan få sex på annat håll, men jag tror inte det är så många i den här tråden som vill dela in sig i den kategorin.

Jag vill ha sex med en person som är kåt och tänder på mig.

Och jag är verkligen ingen femenistpropp vad gäller sex snarare tvärtom.

 

+1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...