Gå till innehåll

Sorkoas - LÅS PLS


Sorkoas

Recommended Posts

  • Svars 742
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Usch har spelat 300 händer totalt idag. Börjar redan bli sjukt lat och har nog inte tid att spela alls mellan torsdag och söndag då massa annat är inplanerat, så borde egentligen pressa som fan nu. Illa illa..

 

Min stejkare för MTTs var inte inresserad av att fortsätta på ny stejk så det verkar inte bli så mycket MTT-grind för mig den kommande tiden då jag inte alls pallar ta swingsen där själv för tillfället. Tillbaka till att grinda satelliter för söndagsturrar då kanske, lol. Life is good.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo har kört en del 1-2 då det har gått tungt med grinden på 2-4 och 3-6 men har mest nött 12 bord för att väga upp för det timlönsmässigt. Plussar jag på bra nu så behöver jag förhoppningsvis mer aldrig röra den nivån igen haha. Hade inte satt min fot där på nästan två år innan. :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slutar dagen 10 inköp stuck :/. Tiltade av mig genom att ge mig ut och springa ett par kilometer. Kände mig oväntat fräsch och sprang den tänkta sträckan jag satt upp utan större bekymmer. Har antagligen inte sprungit så långt sen jag opererade mitt knä för fyra år sedan :lol:. Nu ska man bara fixa en stabil klocka med pulsmätare osv så ska det inte vara några problem med att fixa sig fit till beachsäsongen 2010!

 

Månadsgrafen wohooo:

 

t_FwJdbigKo.gif

 

Ska försöka fixa 4K givar imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...