Orrarah Postad 8 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 8 Februari , 2011 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Tight Postad 8 Februari , 2011 Rapport Share Postad 8 Februari , 2011 Har efter 3-4 år fortfarande inte lärt mig spela djupt. Coin eller uppe mot set/89 känns det som. Deg? Spelar som bekant inte holdém alltför ofta men stats på FI behövs nog för att uttala sig vettigt. Raise cb%? Aggr? Call 3b%? Övriga stats? Historia på bordet? Din image? Raisen framstår cp-stark i ett vacuum. HK imorn! (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 9 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 9 Februari , 2011 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 9 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 9 Februari , 2011 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 9 Februari , 2011 Rapport Share Postad 9 Februari , 2011 Har ni varit ute i HK när dom kör ladies-night? Kryllar av lättflirtade honor :> Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 9 Februari , 2011 Rapport Share Postad 9 Februari , 2011 Onsdag + Torsdag. Ibland andra dagar också. Lite överallt, lan kwai fong, Wanchai S4 av Cali är helt ok btw Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 10 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 10 Februari , 2011 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 10 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 10 Februari , 2011 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pherlo Postad 12 Februari , 2011 Rapport Share Postad 12 Februari , 2011 man vet att man missat en fest när man vaknar 04.27 och hör en b-rud i hallen säga: "are you sure you are 25? you look much younger" gg wp osv, orrarah Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 12 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2011 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
irlhelmer Postad 12 Februari , 2011 Rapport Share Postad 12 Februari , 2011 WHINE Haha fyfan, vilken helvetesnatt. Tjejen var ju stenhård med att bara vilja sova. Så riggat. Sjukt explo att hänga med en snubbe hem för att sedan vägra sexa för att man inte den "type of girl". Suck. Det sjukaste var dock i morse när hon börjar whina om att hon hör röster i sitt huvud! Att hennes liv är horrible och att hon tar massa mediciner mot det. Frågar mig då och då om jag "hörde det där", vilket jag aldrig gjorde. Medans hon vräker ur sig allt det här, så svarar jag knappt någonting, men hon fortsätter rabbla på. Tänk er en bakfull Orrarah, som fått hem en kinesbrud, som inte vill sexa... Då vill man inte komma med uppmuntran när det visar sig att hon är ett riktigt freak. WHINE Hahahahhah +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 12 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2011 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 12 Februari , 2011 Rapport Share Postad 12 Februari , 2011 WHINE Haha fyfan, vilken helvetesnatt. Tjejen var ju stenhård med att bara vilja sova. Så riggat. Sjukt explo att hänga med en snubbe hem för att sedan vägra sexa för att man inte den "type of girl". Suck. Det sjukaste var dock i morse när hon börjar whina om att hon hör röster i sitt huvud! Att hennes liv är horrible och att hon tar massa mediciner mot det. Frågar mig då och då om jag "hörde det där", vilket jag aldrig gjorde. Medans hon vräker ur sig allt det här, så svarar jag knappt någonting, men hon fortsätter rabbla på. Tänk er en bakfull Orrarah, som fått hem en kinesbrud, som inte vill sexa... Då vill man inte komma med uppmuntran när det visar sig att hon är ett riktigt freak. WHINE Jävla post! Nu måste jag ju börja följa denna dagboken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 12 Februari , 2011 Rapport Share Postad 12 Februari , 2011 being orrarah.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 12 Februari , 2011 Rapport Share Postad 12 Februari , 2011 Verkar som Orrarah har blivit "The Sexless Innkeeper" Twas the night before New Years and the weather grew mean It was three in the morning and I was stranded in HongKong! The tavern grew empty the gaslights grew dim the horse-drawn carriages were all but snowed in. Last call was approaching and my fortunes looked bleak then I turned to my left and stifled a shriek. She had a peach fuzz beard and weighed sixteen stone She gobbled up hot wings and swallowed the bones. I muffled a scream and threw up in my mouth I asked, “where do you live?” and she said, “one block south.” I swallowed my pride and six shots of whiskey and prayed to the gods that she wasn’t too frisky Back in her cave She prepared us a snack ‘neath her mighty hooves the floorboards did crack. But when she returned she found a sound sleeper and thus she became the sexless innkeeper. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Synabluffen Postad 12 Februari , 2011 Rapport Share Postad 12 Februari , 2011 Verkar som Orrarah har blivit "The Sexless Innkeeper" Riktigt sjukt... Hade på teven i bakgrunden när jag luncha nyss, och det avsnittet av how I met your mother sändes Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 13 Februari , 2011 Rapport Share Postad 13 Februari , 2011 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 13 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2011 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddyponken Postad 13 Februari , 2011 Rapport Share Postad 13 Februari , 2011 checkar turn och vbetar den rivern om han checkar, annars syn. riktigt svår hand som spelad måste jag säga faktiskt, men gillar han att syna av med alla sina oesd+par-combos funkar nog riverbet (tror typ hela hans range är par+med ytterliggare EQ). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts