Gå till innehåll

Orrarah önskar PF Gott Nytt År


Orrarah

Recommended Posts

  • Svars 4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Riktigt kul igår! Hade bara dessa två ställen: lan kwai fong, Wanchai att gå efter, som Lisa87 droppat i dbn tidigare, men det blev bra ändå. Mötte upp min tjejkompis utanför hennes hotell och medans hon var uppe och pudrade näsan osv, fick jag surra lite med hennes farsa som nämnde någon lite smutsigare bargata i närheten med strippklubbar osv...

 

Efter några öl och mat beger vi oss mot Wanchai, men tyvärr ser vi direkt att det tydligen är gatan med strippklubbar osv som de båda har snackat om, haha, så bestämmer oss för att dra vidare till lan kwai fong! Det var ett riktigt bra område, tack för tipset! Skönt att kunna dra en riktigt barrunda. Svårt att göra det här hemma. Träffade bra skönt folk och konstaterar igen att det är detta jag kommer sakna hemma i Sverige. Hur kommer man klara utgångar i Nkpg utan att få panikattacker av ångest?

 

Told you :D

 

EDIT: Snitt-åldern i Lan Kwai Fong brukar typ vara 16 och ingen är svårflirtad, om det är någons kopp thé så är det ju bra sas ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Graf

 

Snygg graf men glöm inte att allt kanske bara är varians ;)

 

Hur mycket RB/bonus utöver pengarna i grafen?

Gissar rejken äter sönder en på micro.

 

 

***

 

Btw: Har en polare på väg till Shenzhen om 2-4 veckor. Han lär sen bli kvar länge. Hur länge blir du/ni kvar? Sugen på att vara socialt behjälplig?

 

Glgl!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...