Gå till innehåll

Orrarah önskar PF Gott Nytt År


Orrarah

Recommended Posts

  • Svars 4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Den 14e feb sticker jag hem, 1 månad sas. PM'a din msn btw.. :-)

 

sweet :D

 

Haha, jag har ju dig på msn! ^^

Men du är aldrig inne, du va inne en gång i 5 min, sen skulle du kolla på tv, sen såg jag dig aldrig igen.. *snyft* :(

Skickar pm igen då just in case att du råkat ta bort mig eller något annat :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carro87 och irlaren helmer är på plats och har lyckas hooka en lägenhet på samma våning ca 15 meter från oss. Liten värld. De anlände ca 2 minuter efter att de andra hade åkt igår, så har varit fullt upp här. Blev lite bbq och biljard igår, innan det blev hemfärd relativt tidigt igår runt 2-tiden.

 

Blivit junkfood och sjukt mycket allmänt spewande senaste veckan, vilket kommer leda till något av en semi-lockdown kommande veckan. Förkrök hemma, dra ner på starbucks osv...

 

Kommer esp igång imorn, (SOM DOM HAR LOVAT), så blir det nog att sikta på 30h poker denna veckan iaf. gogo...

 

Bara facebooksvåldtäkter i Kina...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äntligen framme i Chinaland.

 

Landade i Zurich och hade 10 min på oss till anslutningen till HK, dom väntade lite och vi hann precis med vilket var jäkligt skönt. När vi kom fram till shenzhen fixade vi lgh direkt, 15m från grabbarna som sagt, jäkligt nice. Sen blev det direkt ut till biljarden, var jäkligt nice nu såhär dagen efter kan man nog dock konstatera att jag fick i mig en aning många tequila-vodka groggar som senare kom att gå under namnet "caggen" på baren.

 

Drinken slog obv direkt på den universella marknaden och var i folks händer vart man än vände sig. Idag har det mest varit chill för min del, morgonen börjades med att dra till Porto Fino, ett område här som tydligen är en kopia av en italiensk by och hursomhelst jäkligt fint. Där fanns ett klubbhus med gym, bastu, badminton, pool osv, pherlo ska köpa årskort imorrn och det lär bli några besök där från vår sida också.

 

Drinkrecept - Caggen

1 del vodka

1 del tequila

1 del pressad citron

2 paket socker

 

Skär upp citronen i klyftor, tillsätt sockret och mortla i glaset, lämna kvar klyftorna i glaset. Tillsätt alkoholen och rör om. Garnera gärna med en citronskiva på kanten av glaset.

 

Va ballt med en kopia av Portofino i Kina! Lägg gärna upp bilder, skulle vilja se hur det ser ut. Portofino är btw ingen by utan en stad och brukar räknas som en av världens vackraste städer. I prinip alla hotshots i Italien har ett fett mansion där. Riktigt vackert och svindyrt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...