Gå till innehåll

Diskutera EPT Köpenhamn 2009


Juggler

Recommended Posts

  • Svars 170
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

de tar typ 10% i cashgame + sjuk dricks till dealers. (de har en dricks lucka på bordet och dricksar man inte blir det ett jävla liv) och lägsta nivån under EPT köpenhamn förra året var 50/100 danska.

 

En rolig sak som hände förra året när jag precis blivit utslagen ur eptn var att jag satte mig på 50/100nl och på bordet satt Bengt Sonnert och härja och han dricksa dealers hela tiden. Sen så sa han till dealern att om han vann en stor pot nästföljande hand så skulle han dricksa 1000kr och han vann en pot på ca 40K och han gjorde som han sa och dricksa en tusing, 3-4 händer efter så vinner han en stor pot igen och ger "bara" 100kr i dricks och då börjar dealern gnälla om att det är för lite i "dricks" så sjukt allså. EPTn var bra men cashgamet är värdelöst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi har tyvärr inte fått fram vad "demios" heter IRL. Jag har försökt luska lite med hjälp av mailadr od, och med vilka svenska som finns kvar och som är PDqulifiers men har inte haft ngn framgång :(

Däremot har Juggler mitt fulla förtroende att han kommer finna honom idag under dag2.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Demios är ute.

 

"Blev inte så långvarit äventyr för min del, fick inga händer och när jag väl fick en bra hand förlorade jag nästan alla marker med KK på en 567 flopp där fi satt på 89 (Grämer mig fortfarande över hur dålig jag spelade den handen). Fast det var kul så länge det varade. Jag satt på samma bord som Boris Becker och bordet brevid satt Tony Rickardsson.

 

Lycka till alla svenskar som är kvar i turneringen. Håller tummarna"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Demios är ute.

 

"Blev inte så långvarit äventyr för min del, fick inga händer och när jag väl fick en bra hand förlorade jag nästan alla marker med KK på en 567 flopp där fi satt på 89 (Grämer mig fortfarande över hur dålig jag spelade den handen). Fast det var kul så länge det varade. Jag satt på samma bord som Boris Becker och bordet brevid satt Tony Rickardsson.

 

Lycka till alla svenskar som är kvar i turneringen. Håller tummarna"

GG WP UL!

 

Vore skoj med en liten rapport här på forumet av dina intryck från ditt äventyr i Köpenhamn när du kommit hem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...