Gå till innehåll

Diskutera EPT Köpenhamn 2009


Juggler

Recommended Posts

  • Svars 170
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nej, men ganska dumt att ge sig in i en disskution gällande matematik men en extremt begåvad motståndare.

 

Illa att livekommentatorerna outar slaktarn. :-)

 

Tror inte hans citat var riktat till mig m8.

 

Vidare extremt obegåvat faktiskt eftersom du faktiskt vet varför jag skrev som jag gjorde men ändå drog den slutsatsen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att dealern räknat Nevanlinnas marker en gång så är det 297 000, vilket Saxin betvivlar och får en omräkning. Denna gång blir det 287 000, Saxin tar det som en man och cashar upp och har då 50 000 kvar att spela med.

 

I samma ögonblick som det är betalat kommer Nevanlinna tillbaka från en liten tur till ringside där han snackat med Ilari Sahamies, och när han får höra att han hade 287 000 utbrister han bestört: "That can't be right! Recount!"

 

Ny räkning och denna gång blir det en bra bit över 300 000 som Saxin ska hosta upp och hans 50 000 som är kvar är inte tillräckligt.

 

Christian Saxin lämnar på 10:e plats.

 

Kan få Saxin att hålla sig till enbart onlinepoker i fortsättningen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur gick det föra Ola? Missade att kolla i live-uppdateringen och så.

Någon som vill berätta hur han åkte ut och när?

 

Saxat PS Bloggen.

Vi har redan blivit av med två spelare, Ola Brandborn är en av dessa. Han åkte mot chipleadern Anders som fortsätter samma rush som igår och fick in sin färg samtidigt som Ola fick stege.

 

Spelarna är minst garanterade att gå hem med 66 528 danska kronor vilket Ola nu får för sin prestation här i Köpenhamn.

Ingen HH tyvärr men det låter som en setup.

GG Ola.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...