PokerStars_Karl Postad 8 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2009 Hej, Jagville - Det kan man tyvärr inte göra. Man måste alltså åka på resan. bridge - Precis. Viss risk för mindre antal deltagande just på grund av detta så passa på. Värdet är iofs bra oavsett. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
BeroendeForever Postad 8 Mars , 2009 Rapport Postad 8 Mars , 2009 Snuskigt bra över-värde. Lider att jag inte kan spela den :(/ Citera
León Postad 8 Mars , 2009 Rapport Postad 8 Mars , 2009 Om man har turen å klonka ett paket ikväll, finns det minsta möjlighet att man kan fara på den tidigare resan istället för den senare? Dvs fara 12:e mars istället för 4:e april. Nu har jag ju inte klonkat än, men kom på att jag eventuellt befinner mig utomlands just den 4:e april... Citera
BeroendeForever Postad 8 Mars , 2009 Rapport Postad 8 Mars , 2009 Ge bort får man tydligen inte heller (sida 2) Citera
Ola Brandborn Postad 8 Mars , 2009 Rapport Postad 8 Mars , 2009 Om man har turen å klonka ett paket ikväll, finns det minsta möjlighet att man kan fara på den tidigare resan istället för den senare?Dvs fara 12:e mars istället för 4:e april. Nu har jag ju inte klonkat än, men kom på att jag eventuellt befinner mig utomlands just den 4:e april... Samma fråga här - första resan funkar fint, andra krockar med Irish Open. Citera
Ola Brandborn Postad 8 Mars , 2009 Rapport Postad 8 Mars , 2009 Å andra sidan så började den för 9 minuter sedan, så nevermind Citera
ibmachine Postad 8 Mars , 2009 Rapport Postad 8 Mars , 2009 Inte för o va nån gnällspik, men övervärde?? Priset är en resa till det enda landet på jorden som verkar tristare än Sverige och med ett lika kallt klimat. Som lök på laxen förväntas man gå o kolla på en match i en sport som nån promille av jordens befolkning ens känner till! Vuxna män åker skridskor med pinne, platt boll och hjälm! Tack, men nej tack. Citera
Akumila Postad 8 Mars , 2009 Rapport Postad 8 Mars , 2009 Ge bort får man tydligen inte heller (sida 2) Fan, dålig gamble av mig. Nu är jag anmäld och kan inte resa i början av april. Får väl hoppas att jag klonkar hem fickpengarna i alla fall. Citera
@ntonius Postad 8 Mars , 2009 Rapport Postad 8 Mars , 2009 Inte för o va nån gnällspik, men övervärde??Priset är en resa till det enda landet på jorden som verkar tristare än Sverige och med ett lika kallt klimat. Som lök på laxen förväntas man gå o kolla på en match i en sport som nån promille av jordens befolkning ens känner till! Vuxna män åker skridskor med pinne, platt boll och hjälm! Tack, men nej tack. Försökte du vara kul nu eller var det bara gnäll? Citera
ibmachine Postad 8 Mars , 2009 Rapport Postad 8 Mars , 2009 Försökte du vara kul nu eller var det bara gnäll? 50/50 Citera
dandelion169 Postad 8 Mars , 2009 Rapport Postad 8 Mars , 2009 (redigerade) . Redigerad 16 Oktober , 2015 av dandelion169 Citera
PokerStars_Karl Postad 9 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2009 Klonk Grattis! Trevlig resa! Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Mattzon Postad 9 Mars , 2009 Rapport Postad 9 Mars , 2009 Klonkade också igår:-) När får man mer info om incheckning, fickpengar mm? Citera
PokerStars_Karl Postad 9 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2009 Hej, Grattis till dig också, Mattzon. Fickpengar kommer under dagen och ni blir kontaktade i veckan. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Innkka Postad 14 Mars , 2009 Rapport Postad 14 Mars , 2009 Hej! Jag hade lyckan att vinna ett paket till Vancouver förra söndagen. Jag har inte på något sätt blivit kontaktad i veckan som gått. Vet du hur det kommer att gå till med biljetter med mera? Kanske tråkigt förstainlägg men någon gång måste ju vara den första Innkka Citera
PokerStars_Karl Postad 15 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 15 Mars , 2009 Hej Innkka, Jag skall höra mig för. Det är ett tag till resan så det det bör hända i veckan. Återkommer med mer info när jag vet. Lycka till till alla som fortfarande är kvar i kvällens final! Mvh, Karl PokerStars Support Citera
ziddax Postad 17 Mars , 2009 Rapport Postad 17 Mars , 2009 Ni som vann i första omgången får gärna ge oss lite teasers om vad som väntar oss som vann i andra omgången. Citera
SirEklund Postad 17 Mars , 2009 Rapport Postad 17 Mars , 2009 Fått mail från LA travel med info om resan dock ingen info om de 500$ i fickpengar... Hur, när, var betalas de ut? Citera
dandelion169 Postad 17 Mars , 2009 Rapport Postad 17 Mars , 2009 (redigerade) . Redigerad 16 Oktober , 2015 av dandelion169 Citera
ziddax Postad 17 Mars , 2009 Rapport Postad 17 Mars , 2009 Fått mail från LA travel med info om resan dock ingen info om de 500$ i fickpengar... Hur, när, var betalas de ut? jag har inte heller fått mina $500, men det kommer väl Citera
Displeased Postad 18 Mars , 2009 Rapport Postad 18 Mars , 2009 Ni som vann i första omgången får gärna ge oss lite teasers om vad som väntar oss som vann i andra omgången. Kom hem igårkväll. Har haft en underbart rolig resa med 2 bra NHL-matcher! Jag är jävligt avis på er som får se derby mot Calgary! Kommer nog att bli sjukt kul! Det är ganska dyrt att leva i Vancouver känns det som... Jag brännde mer pengar på 3 dagar där än vad jag gör på 1 månad hemma Se till att bjuda kanadickerna på snus, det är roligt! Akta er för gängkrigen som pågår på gatorna. Citera
ziddax Postad 19 Mars , 2009 Rapport Postad 19 Mars , 2009 Kom hem igårkväll. Har haft en underbart rolig resa med 2 bra NHL-matcher! Jag är jävligt avis på er som får se derby mot Calgary! Kommer nog att bli sjukt kul! Det är ganska dyrt att leva i Vancouver känns det som... Jag brännde mer pengar på 3 dagar där än vad jag gör på 1 månad hemma Se till att bjuda kanadickerna på snus, det är roligt! Akta er för gängkrigen som pågår på gatorna. Tungt att kalla det derby när det är 100 mil mellan städerna. Men ja, så är den nordamerikanska sporten antar jag.... Citera
Recommended Posts