Gå till innehåll

Mer problem på Full Tilt (suck)


Displeased

Recommended Posts

Problemen bara fortsätter på denna skitklienten. Jag hade tänkt mig att spela några events bl.a event 5 inatt. Jag går in för att sätta in en slant och upptäcker att man bara får sätta in $600... Va fan?! Hur kan ni ha events med $1000 och $5000 buy-in om man bara får sätta in $600?? Hur fan ska det gå ihop?? Detta är dock inte största problemet för jag satte in maxbelopp för sisådär 30 minuter sen men än har inga pengar dykt upp på kontot, hur långt tid ska det ta??? När jag kollar history står det bara "processing" hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har ett passande användarnamn.

 

Mailar du support så kan de öka din deposit limit. Inte så konstigt att de har gränser. Säkerhet är bra!

 

Du kanske borde vara lite mer förutseende om du ska spela turneringar. Tex vad hindrade dig från att planera in turneringen för ett par veckor sedan?

 

Jag vill inte vara brysk i min ton, men ibland kanske man inte ska klaga på produkten när användaren inte läst manualen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Efter att ha sett dom summor du nämner så utgår jag ifrån att du satt in pengar med betalkort. Om du använder dig av en betaltjänst, t.ex NETELLER eller MoneyBookers så kan du efter en lyckad insättning höja dina gränser till en nivå som passar dig bättre. Du kan också maila supporten om du vill ha mer specifik hjälp med dom olika betalmetoderna.

 

Tyvärr kan vi inte tillåta helt obegränsade insättningar/uttag direkt eftersom det drastiskt höjer bedrägeri-risken.

 

Du kan läsa mer om våra inbetalningsmetoder på vår hemsida.

 

För ännu större insättningar så kan du använda dig av tjänsten Lokal Banköverföring, från din bank, där den största möjliga insättningen är just $5000.

 

Dessutom så måste alla köp godkännas bl.a av din bank innan dom går igenom, och det är inte alltid dom är direkta. I dom flesta fall är det klart omedelbart, men det kan vara beroende av behandlingstider. Tyvärr så är det bästa botemedlet att försöka vara ute i god tid. Med lite planering så kan du också reducera eventuella avgifter (t.ex är Lokal Banköverföring mycket billigare än överföring via betalkort).

 

Hoppas detta hjälper något.

 

MVH,

Full Tilt Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har ett passande användarnamn.

 

Mailar du support så kan de öka din deposit limit. Inte så konstigt att de har gränser. Säkerhet är bra!

 

Du kanske borde vara lite mer förutseende om du ska spela turneringar. Tex vad hindrade dig från att planera in turneringen för ett par veckor sedan?

 

Jag vill inte vara brysk i min ton, men ibland kanske man inte ska klaga på produkten när användaren inte läst manualen.

 

 

På alla andra pokersajter betraktas det som att vara ute i mycket god tid när man försöker anmäla sig 6 timmar innan turneringar startar. Jag vet dock inte hur god tid man bör vara ute i när man lever i din lilla värld. Jag fick nyss reda på att man måste ha gjort ett visst antal lyckade insättningar mer än 6 månader tillbaka så det är tydligen inte bara att maila support och få högre gräns som du säger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Efter att ha sett dom summor du nämner så utgår jag ifrån att du satt in pengar med betalkort. Om du använder dig av en betaltjänst, t.ex NETELLER eller MoneyBookers så kan du efter en lyckad insättning höja dina gränser till en nivå som passar dig bättre. Du kan också maila supporten om du vill ha mer specifik hjälp med dom olika betalmetoderna.

 

Tyvärr kan vi inte tillåta helt obegränsade insättningar/uttag direkt eftersom det drastiskt höjer bedrägeri-risken.

 

Du kan läsa mer om våra inbetalningsmetoder på vår hemsida.

 

För ännu större insättningar så kan du använda dig av tjänsten Lokal Banköverföring, från din bank, där den största möjliga insättningen är just $5000 kronor.

 

Dessutom så måste alla köp godkännas bl.a av din bank innan dom går igenom, och det är inte alltid dom är direkta. I dom flesta fall är det klart omedelbart, men det kan vara beroende av behandlingstider. Tyvärr så är det bästa botemedlet att försöka vara ute i god tid. Med lite planering så kan du också reducera eventuella avgifter (t.ex är Lokal Banköverföring mycket billigare än överföring via betalkort).

 

Hoppas detta hjälper något.

 

MVH,

Full Tilt Support

 

 

 

Ok. Tack för det utförliga svaret.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På alla andra pokersajter betraktas det som att vara ute i mycket god tid när man försöker anmäla sig 6 timmar innan turneringar startar. Jag vet dock inte hur god tid man bör vara ute i när man lever i din lilla värld. Jag fick nyss reda på att man måste ha gjort ett visst antal lyckade insättningar mer än 6 månader tillbaka så det är tydligen inte bara att maila support och få högre gräns som du säger.

 

Jag fick nyss reda på:

1. Man kan sätta in mer via neteller/moneybookers

2. Din värld är mindre än min.

3. Du klagar mer än mig.

4. Du kommer att ha sista ordet i denna tråd oavsett vad jag säger.

5. Du är ett troll om du postar igen pga punkt 4.

6. Lycka till i turren om du lyckas registrera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick nyss reda på:

1. Man kan sätta in mer via neteller/moneybookers

2. Din värld är mindre än min.

3. Du klagar mer än mig.

4. Du kommer att ha sista ordet i denna tråd oavsett vad jag säger.

5. Du är ett troll om du postar igen pga punkt 4.

6. Lycka till i turren om du lyckas registrera.

 

 

Söt lista du lyckats knåpa ihop. Du måste vara en av de första åsnor som lärt sig räkna och skriva.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick nyss reda på:

1. Man kan sätta in mer via neteller/moneybookers

2. Din värld är mindre än min.

3. Du klagar mer än mig.

4. Du kommer att ha sista ordet i denna tråd oavsett vad jag säger.

5. Du är ett troll om du postar igen pga punkt 4.

6. Lycka till i turren om du lyckas registrera.

 

Sjukt störig lista. Sjukt störig människa (tror jag)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...