Gå till innehåll

Full Tilt Support

Officiell Sajtrepresentant
  • Innehåll Antal

    279
  • Gick med

  • Besökte senast

Anseende bland gemenskapen

0 Neutral

Om Full Tilt Support

  • Placering
    Officiell Sajtrepresentant
  1. Hej, Alla tider som anges är alltid ET (Eastern Standard Time). Detta är för att undvika olika tidszoner och missförstånd angående starttider. På grund av detta så går det inte heller att justera klockan i programvaran. Om vi skriver ut tider här på pf.nu så anger vi alltid om något är skrivet i svensk tid (CET). MVH, Full Tilt Support
  2. Hej, Det inte går att byta eller tillskriva sig en affiliate till ett existerande konto, med vissa undantag men inte till t.ex pokersavvy. Det går heller inte att betala ut bonusar retroaktivt av samma anledning. Angående ditt inköp så ska det alltid framgå av reglerna hur återköp betalas ut. I dom flesta turneringar så betalas det ut i samma valuta som du gjort inköpet om inte annat anges. Om du får ut ditt inköp i "fel" valuta så kan du givetvis kontakta supporten (så som du gjort) för att ta reda på om det är så utbetalningarna fungerar för just den satelliten eller om det måste justeras. Det är ju tråkigt om just avsaknaden av pokersavvy gör att du väljer att inte spela på vår sida, det finns säkert något vi kan erbjuda dig i bonusväg om du inte redan tagit del av ett erbjudande när du registrerade dig hos oss på Full Tilt. Mitt förslag är att du mailar in till supporten och frågar om det finns någon bonus eller liknande så kommer du att få ett klart svar i alla fall. Vi välkomnar givetvis din flickvän till Full Tilt Poker, hoppas att hon kommer att trivas hos oss. MVH, Full Tilt Support
  3. Hej, Hoppas först och främst att detta är en helt hypotetisk fråga. Om det inte är det så får du gärna ta kontakt med oss redan nu så ska vi hjälpa dig på alla sätt vi kan. Kort beskrivet så kommer det att behandlas som till exempel ett bank-konto. Anhörig bör kontakta vår support så kommer vi att be dom skicka in de detaljer och papper som krävs för att gå vidare. MVH, Full Tilt Support
  4. Hej, Du tjänar FTPs för alla inköp du gör. Det är något mer ingående förklarat på vår hemsida men i princip så är det 7 poäng per dollar i avgift för turneringen (alltså en $100+$9 turnering ger dig 63 FTPs precis som du skriver). Även rake beräknas enligt de avgifter du betalat, FTPs beräknas ju på den summan rake eller avgifter du betalat in. MVH, Full Tilt Support
  5. Hej, Local Bank Transfer är ett snabbt, men framförallt billigt, sätt att flytta pengar till och från Full Tilt Poker. Det lägger dock mer av ansvaret för betalningen på spelaren eftersom spelaren själv är ansvarig för sitt referensnummer vid insättning och sina bankdetaljer vid uttag. Du kan läsa exakt hur det går till på vår hemsida. Om du planerar dina insättningar och uttag i förväg så är detta ett av dom bästa sätten att göra dina insättningar och uttag. MVH, Full Tilt Support
  6. Hej, Det är korrekt som Lisa87 skriver ($0,05 i rake ger 0,05 FTPs) men en enklare förklaring är helt enkelt $1 i rake från potten (totalt) ger dig 1 FTP (max 3 poäng per hand). Beräkningen beror på antal spelare vid bordet, stakes och speltyp. Vad vi erbjuder i vår affär kan du se på vår hemsida. Som jag nämnt i ett par trådar så tar jag gärna emot förslag, alternativt kan du/ni skicka dom direkt till store på customerservice@fulltiltstore.com MVH, Full Tilt Support
  7. Hej, Eftersom det fortfarande är under utvärdering så kan vi tyvärr inte garantera något. Givetvis hade det varit trevligt att göra det men vi kan inte utlova något vi inte kan hålla. Angående hur lång tid det tar så varierar det från person till person, allt mellan dagar till månader. Det är alltså möjligt, i värsta fall, att du får vänta länge, och att du efter all den väntan tillslut inte får något erbjudande. Dock ska sägas att det är en bra chans att få erbjudandet om man står med på listan. MVH, Full Tilt Support
  8. Hej, Anledningen till den någon längre förklaringen i min post är att en del spelare har erbjudits rakeback på existerande konton. Men det är, som sagt, beroende av olika faktorer om man kan ta del av detta eller inte. Alltså är det INTE tillgängligt för alla spelare, men för en utvald testgrupp. Det enda man behöver göra för att ta reda på om det är möjligt är att skriva in till supporten på support-se@fulltiltpoker.com och fråga om man kan få rakeback. Inte svårare än så. Men det går som sagt på förutbestämda parametrar så det är möjligt att man får ett nej. MVH, Full Tilt Support
  9. Hej igen, Eyeism; givetvis är det ett konto per person som gäller och inte ett per e-mail. Om du har fått ett annat besked så får du gärna ta det över PM så kan vi reda ut om det är en slarvig formulering, ett missförstånd eller om en av våra medarbetare helt enkelt svarat fel. Det är till exempel inte möjligt att skapa mer än ett konto per e-mailadress (precis som många andra användarkonton). Xeroxfin; om du har fått ett svar med andemeningen som du skriver där så beklagar jag. Det är fel och är rakt emot våra riktlinjer. Givetvis läser och bedömer vi dom fall som kommer in till oss och så länge det är förenligt med våra regler så gör vi alltid vårt yttersta för att lösa dom problem som uppstår. Om du har något specifikt som du inte fått hjälp med så hjälper jag dig gärna i din kontakt med supporten. MVH, Full Tilt Support
  10. Hej, Det är en del problem med registreringen till kvällens turnering. Vi kommer att kunna göra manuella registreringar för dom som påverkas av dessa tekniska problem. Givetvis arbetar vi för att lösa det så fort vi kan, men vill med denna post göra er uppmärksamma på att det finns ett alternativ. som alltid: support-se@fulltiltpoker.com Märk gärna mailet med "Registrering till poker.se turnering" i ämnesraden för att vi snabbare ska kunna filtrera ut dom. MVH, Full Tilt Support
  11. Hej, Givetvis så ser vi till att folk som inte är önskvärda inte kan spela på vår sajt. Hur detta går till eller hur vi agerar i specifika fall är tyvärr inte något som vi diskuterar över ett öppet forum eller med parter som inte är direkt inblandade. Som du skriver så går ersättning ut till dom som eventuellt drabbas om något sånt här uppdagas. Jag är medveten om att detta gränsar till ett icke-svar, men vi diskuterar helt enkelt inte säkerhetsåtgärder eller metoder. MVH, Full Tilt Support
  12. Hej, Svårt att besvara det här utan att gå in på detaljer, men alla inbetalningar till ett konto genererar alltid ett automatiskt mail. Du kan alltid maila in till supporten om du vill veta mer om utbetalningen då dom har mer information om alla transaktioner. Som alltid; support-se@fulltiltpoker.com MVH, Full Tilt Support
  13. Hej SMS, Ska ta dina synpunkter vidare angående strukturen på kvalfinalen. Angående felmeddelandet du får, kan du vara lite mer specifik? Har du t.ex registrerat dig för tidigare deltävlingar, dagliga frirullen, andra chansen eller veckofinalen? MVH, Full Tilt Support
  14. Hej Pold & övriga; Eftersom RB avtalet står mellan spelaren & hans/hennes affiliate så blir det deras sak att informera dig om eventuella avdrag som regleras av ert avtal. Vårt avtal står mellan oss och din affiliate, och i det så framgår det tydligt att vi gör avdrag för dom utgifter som finns. Det är trots allt ett relativt blygsamt avdrag det handlar om. Sen får man ju helt enkelt bestämma sig för om $80 för en kamera värd några tusen är något man vill byta till sig eller inte. Personligen så tycker jag att det är en rätt bra affär. MVH, Full Tilt Support
  15. Hej, Drunken_Penguin har rätt i sin sista post, det är inte mycket jag kan ändra på över forumet. Vid problem med en affiliate, t.ex felaktiga utbetalningar så kan ni givetvis ta kontakt med vår affiliate support affiliates@fulltiltpoker.com I ett första steg så skulle jag dock rekommendera att du ber att få ut dina siffror från er affiliate. Dom har alla rapporter som krävs för att tala om för dig exakt hur mycket revenue du drar in. Tänk på att det nästan alltid är en del avdrag från din nettointäkt innan det betalas ut rakeback, precis som nämndes tidigare. Om din affiliate inte vill dela med sig av siffrorna och du tror att det beror på att dom behåller en större del än dom har rätt till så bör du kontakta vår affiliate support. Det blir då, om dom har handlat fel, ett ärende mellan oss och din affiliate tills felet är justerat. Men som sagt, kolla ditt avtal med din affiliate och begär ut siffrorna för ditt rakeback-konto så att du kan kontrollera dom själv. Stämmer utbetalningarna inte alls med dina beräkningar och du inte får någon förklaring till skillnaden så kontakta oss via mail. I samband med detta så får du gärna skicka ett PM till mig, så jag kan följa ärendet och eventuellt skynda på det. MVH, Full Tilt Support
×
×
  • Skapa nytt...