eurythmech Postad 15 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Februari , 2009 Fan tro't. Hur går de eury, fått någon ordnig på färgen på siffrorna? Mjae, sådär. Är rätt stadigt plus sedan dagens tidiga session, men hoppas kunna klämma in en till jävel snart. Ska dammsuga innan bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 15 Februari , 2009 Rapport Share Postad 15 Februari , 2009 Känns instinktivt som att om du är den som har mest koll och den som pushar lösast så kommer du och den person som synar (för löst) ge bort massa värde till alla som inte är med i handen. Kan man kalla det att du blir passivt exploaterad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 15 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Februari , 2009 Det är inte otänkbart att det är en delsanning, eller troligtvis har det ju substans - frågan är bara hur stor åverkan det har. Men pushar lösast gör jag absolut inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 15 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Februari , 2009 Kan folk sluta regga sig i fel turneringar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 15 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Februari , 2009 Tillbaka på grönt för månaden nu, efter en top 10-dag idag. Inget spel igår som gick i dejtandets tecken. Egentligen första dejten vi haft möjligheten att ägna oss åt under det här året. Eller...dejt och dejt, hennes syster var med, men eh...ja, vi fick göra något mysigt ihop i varje fall. Sååååå 15/2: 38 spelade (25/13) $524 Angående gårdagen så hade jag tänkt recensera såväl spelning som mat, men jag är för trött. Suck-o. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 15 Februari , 2009 Rapport Share Postad 15 Februari , 2009 Eller...dejt och dejt, hennes syster var med, men eh...ja, vi fick göra något mysigt ihop i varje fall. Hoppsan, låter som en jäkligt trevlig dejt imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 15 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Februari , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 15 Februari , 2009 Rapport Share Postad 15 Februari , 2009 Hoppsan, låter som en jäkligt trevlig dejt imo. 3-manna DoN ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 15 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Februari , 2009 Lirar feedersatte till Finnkampen på Betway just nu och det går rätt bra. Fjorton startande i en $25+2 och två platser garanterade. Jag har ingen aning om vad platserna är värda - men säkert över $200. Ligger 2/4 i pausen, med Ola som CL till vänster om mig, och TotalFarsa till höger. Here I am...nej jag menar, en finne mitt emot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 15 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Februari , 2009 Jag hatar poker något olidligt jävla kukmycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 15 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Februari , 2009 Det ska fanimig inte kunna vända sådär. Jag hade hälften av markerna trehänt, två priser. Ca 25bb var det. Ola jättekort och stjäl. Jag lägger ATo först in, TT mot jättebred push osv. Inget händer. Sen är vi rätt jämna, jag något mindre än de andra, vi har alla över 15bb, inga antar, ola har börjat minhöja först in. Ca fjärde gången han gör det har han AA. FML Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 15 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Februari , 2009 Jag menar, det är klart jag haft tur som ens kommit till den punkten, med bl.a en vunnen QQ vs AKo mot TF för en miljon. Sen ska ju han dubbla ett par gånger och Nisse och kuken och den arabiska gurkfristen herre mina jävlar, krukmakare och tandemlavemang. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 15 Februari , 2009 Rapport Share Postad 15 Februari , 2009 Jag känner hur kärleken strömmar mot mig Gläds nu istället åt att jag, för första gången någonsin, har chans att få ta mig till en lajvtävling. Karma för tusan! Btw, när jag pushade för 7,5k hade jag AA. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 15 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Februari , 2009 Ah, jag var aldrig riktigt nära att syna, så klart. Hade 77. Du får gärna ta hem platsen i tävlingen - Finnkampen är asroligt! Hur många spelare går det på ett paket i finalen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 15 Februari , 2009 Rapport Share Postad 15 Februari , 2009 Vet inte ens om den är upplagd än. Men det vore kul att få komma iväg. Får väl se om turen räcker hela vägen efter att ha sattelitat sig från botten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolcatz Postad 15 Februari , 2009 Rapport Share Postad 15 Februari , 2009 pics or ban Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 15 Februari , 2009 Rapport Share Postad 15 Februari , 2009 Vet inte ens om den är upplagd än. Men det vore kul att få komma iväg. Får väl se om turen räcker hela vägen efter att ha sattelitat sig från botten. Ligger uppe, nionde mars, $210, en på sex åker tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 15 Februari , 2009 Rapport Share Postad 15 Februari , 2009 Uppfattat, bara jag som hade avgränsat betwayklientens inköps-slajder för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 15 Februari , 2009 Rapport Share Postad 15 Februari , 2009 Uppfattat, bara jag som hade avgränsat betwayklientens inköps-slajder för mycket.Använd gamla lobbyn, så hittar du fler fina turrar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 15 Februari , 2009 Rapport Share Postad 15 Februari , 2009 Ok, och hur trixar man till det för att få gamla lobbyn då? *edit* Sorry för spammandet i din db eury... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 15 Februari , 2009 Rapport Share Postad 15 Februari , 2009 Klickar några gånger på knappen "byt lobby". Vi undrade varför det var typ två finnar i varje encentstävling vi hade för dessa... Det visar sig att Prima, i all sin slughet, har satt 2 cents som minste synliga belopp i "nya lobbyn". Så tävlingarna syndes inte under frirullar (var ju inköp) och inte under "special" (var ju lägre inköp än 2 cents). Smart, prima.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 15 Februari , 2009 Rapport Share Postad 15 Februari , 2009 Jag röstar för en till FILM. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 15 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Februari , 2009 En till film vore kul, nu med dagboken och allt. Hoppas jag får tid och ork till veckan. Jag är förresten väldigt glad, då jag äntligen hittat en skitdålig reg som också faktiskt förlorar - akaginsf är back ganska exakt en dollar per turre spelad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 15 Februari , 2009 Rapport Share Postad 15 Februari , 2009 Jag behöver inte leta så länge för att hitta en förlorande regular... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blattanfejan Postad 15 Februari , 2009 Rapport Share Postad 15 Februari , 2009 Utstrålar jag fortfarande tekniker? Eller fortfarande och fortfarande...2002 skrev jag in mig på Teknis, men det blev inte så mycket med det. Särskilt teknisk har jag aldrig varit, är inte ingenjörstypen, men visst har jag en torr och matematisk sida. Jo, det är den torra matematiska sidan som definitivt får mig att tänka på tekisk fysik:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts