asfalten Postad 24 Januari , 2009 Rapport Postad 24 Januari , 2009 Hade problem med klienten när jag spelade en matrix häromdagen, blev disconnectad och fullkomligen förnedrad genom att se händer som TT och AQ när jag var shortstackad, ja, tillochmed AA storstackad när jag sedan blev bortkopplad och förlorade händerna. Blev sedan nedblindad och bubblade till sist matrix-potten, bubblade två bord och kom trea vid ett. Total tilt. Men min fråga berör egentligen inte detta, utan det faktum att det kom upp ett meddelande från klienten som sa att någon försökte logga in på mitt konto från en annan dator? Blev livrädd och har tagit ut nästan alla pengar, i väntan på ett svar vad som försigick. Kan jag vara lugn eller bör jag ta ut de sista korvörena från kontot? Har inte fått något svar från supporten. Citera
Nice Hand GG Postad 24 Januari , 2009 Rapport Postad 24 Januari , 2009 Logga in i klienten och gå "security->check my login history(internet)" så kan du se ifall någon annan än ditt IP försökt logga in. Det tar ju dock inte bort alla risker om att ditt konto kan utsättas för hot, utan du bör även virus scanna din dator och ifall du sitter på ett trådlöst nätverk byta lösenord eller börja använda ett. Citera
Full Tilt Support Postad 24 Januari , 2009 Rapport Postad 24 Januari , 2009 Hej, Vill inte förringa något men i många fall så handlar det helt enkelt om att någon har gjort ett misstag. T.ex om ditt Användarnamn är PFSPELARE1 och någon annan har PFSPELARE12, så kan det givetvis hända att dom glömmer skriva in sin 2:a, vilket kan leda till att systemet ger dig en varning. Om du har ett ovanligt (och väldigt unikt) användarnamn och ovan nämnda scenario är osannolikt så bör du i alla fall byta lösenord och, om du har möjlighet, mailadress. Du kan även ta kontakt med supporten om du vill ha ytterligare besked eller vill att dom ska kontrollera det åt dig. Som alltid för kontospecifika frågor; support-se@fulltiltpoker.com MVH, Full Tilt Support Citera
Ola Brandborn Postad 25 Januari , 2009 Rapport Postad 25 Januari , 2009 Men min fråga berör egentligen inte detta, utan det faktum att det kom upp ett meddelande från klienten som sa att någon försökte logga in på mitt konto från en annan datorJag har faktiskt fått det där för länge sedan just när det var connectionsproblem, liksaom att jag själv försökte logga in men jag var redan inloggad, typ. Citera
lolcatz Postad 25 Januari , 2009 Rapport Postad 25 Januari , 2009 Har för mig att Durrrrrrr hade ca 10 personer varje dag som försöker logga in på hans konto. Citera
asfalten Postad 25 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 25 Januari , 2009 Det sjuka är ju att enligt login-historiken i klienten så finns det ingenting loggat om att någon annan skulle ha försökt ta sig in på mitt konto. Likförbannat dök ju meddelandet upp från klienten. Nu har jag också fått svar från FT: Hello Hero, We have completed our investigation of your account xxxxxxxx. There has been no indication of unauthorized attempts to access your account. You can check the log in details for your account by clicking on "Security", followed by "Check my login history". This will display all successful and unsuccessful login attempts to your account. If you have any further questions, please let us know. Regards, xxxxxxx Security Full Tilt Poker Citera
Ola Brandborn Postad 25 Januari , 2009 Rapport Postad 25 Januari , 2009 Det sjuka är ju att enligt login-historiken i klienten så finns det ingenting loggat om att någon annan skulle ha försökt ta sig in på mitt konto. Likförbannat dök ju meddelandet upp från klienten. Nu har jag också fått svar från FT: Som sagt, samma sak fick jag, och det var också just när det var nätverksstrul. Misstänker att klienten får för sig att du är utloggad och gör reconnect, och upptäcker att du redan är inloggad. Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.