Kraxe Postad 14 April , 2005 Rapport Postad 14 April , 2005 Även på flashback.se finns denna diskussion, där en annan person som tänkt samma sak startat en tråd. Något som jag tänkt på då och då: Vad skulle du göra om du vaknar en morgon och alla andra människor är döda, låt säga av ett virus som bara du råkade vara immun mot? Citera
Matteprof Postad 14 April , 2005 Rapport Postad 14 April , 2005 Bryta ihop, ta den snabbaste båge man kunde hitta och köra ihjäl mig Citera
HeadLess- Postad 14 April , 2005 Rapport Postad 14 April , 2005 hade levt livet hittat på jävulskap och dylikt... ...ett tag iaf hade nog tröttnat efter en liten stundoch då vete fan är nog för feg för att ta livet av mig. eller vänta kom på att alla släktingar och vänner är borta så hade nog letat upp ett vapen och skjutit mig direkt Citera
Von oben Postad 14 April , 2005 Rapport Postad 14 April , 2005 Jag hade gjort som de gjorde i Pestens Tid av Stephen King. Gett mig ut för att leta efter flera överlevande. Att jag skulle varit absolut ensam kvar kan jag ju inte veta om. Citera
Swede Postad 14 April , 2005 Rapport Postad 14 April , 2005 Hade jag varit 100% saker pa att vara enda overlevande: egentligen ingen skillnad med mitt liv nu. Ar ratt ensam, hehe. Ne, men jag hade nog inte begatt sjalvmord. Finns ju djur kvar. Hunden ar basta vannen (NEJ, bevara mig alla snuskiga skamt har tack). Hade forsokt skapa nagot AI som man kanske kunde haft som van. Hade jag inte varit saker pa att jag ar ensam: agnat mitt liv at att hitta andra overlevande. Citera
eurythmech Postad 14 April , 2005 Rapport Postad 14 April , 2005 Jag skulle sno en massa pengar, sen skulle jag regga mig till WSOP och bli världsmästare på forfeit. Hur skulle jag ta mig dit? Flyget så klart! Skämt åsido. Jag skulle ro. Citera
bzkt Postad 14 April , 2005 Rapport Postad 14 April , 2005 Jag skulle sno en massa pengar, sen skulle jag regga mig till WSOP och bli världsmästare på forfeit. Hur skulle jag ta mig dit? Flyget så klart! Skämt åsido. Jag skulle ro. Hahahahaha Citera
Suppe Postad 14 April , 2005 Rapport Postad 14 April , 2005 Åka världen över och köra alla världens olika bilar, se hela världen utan bilköer. Lite jobbigt med lik överallt dock. Sen tänker jag lite på Cheech and Chong när dom kör stand up och simulerar att Cheech blir uppskjuten i rymden, kanske är så när man är riktigt ensam. Citera
dropbass Postad 14 April , 2005 Rapport Postad 14 April , 2005 Åka till NORAD alt Kennedy Space Center å trycka på lite knappar. Hur jag kommer dit? Liftar med eurythmech såklart. Citera
Torna Postad 14 April , 2005 Rapport Postad 14 April , 2005 Den här situationen påminner lite om när de tänder upp när krogen stänger... Tebax till ämnet: Jag skulle blir förbannad att det inte fanns nån kvinna kvar så man kunde försöka fortplanta människosläktet igen. Sen när jag insett att jag kommer vara den allra sista mäniskan över huvudet taget kommer jag nog tycka det var lite skrattretande att det var just jag. En ungkarl till speltorsk blir alltså den sista mäniskan på jorden. Intressant... Därefter skulle jag nog försöka komma på något sätt att göra meddelanden till eftervärlden utifall nån utomjording nån gång skulle hitta planeten eller om liv skulle återuppstå igen på nåt sätt. När jag gett upp det projektet ska jag ta en lång promenad Citera
freeman Postad 15 April , 2005 Rapport Postad 15 April , 2005 ensam... sätta mig bakom datorn.. hoppas att EL internet etc funkar anmäla mig till en freeroll OCH VINNA... MOAHAH.. SITTINGOUT FUCKERS seriöst... inte en anning Citera
cafka Postad 15 April , 2005 Rapport Postad 15 April , 2005 Jag skulle bygga jättelikt monument till min egen ära efter devisen "man vet ju aldrig vad som händer i framtiden". I guld! Sen skulle jag nog göra allt dumt jag kan komma på. Typ övernatta i charkdisken på ICA, förstöra saker med eld/sprängämnen/stora bilar, gjuta in Markoolio-merchandise i betong, samla på mig märkliga prylar.. Ja, allting egentligen. Citera
Svinto Postad 15 April , 2005 Rapport Postad 15 April , 2005 Jag skulle sitta och oroa mig för att få blindtarmsinflammation. Citera
Bisox Postad 15 April , 2005 Rapport Postad 15 April , 2005 Jag skulle titta på alla mina inspelade Jerry Springer avsnitt. Citera
parre Postad 15 April , 2005 Rapport Postad 15 April , 2005 Jag skulle leta upp Bisox lik och ha lite kul med det. Citera
Swede Postad 15 April , 2005 Rapport Postad 15 April , 2005 jag skulle leta upp parre och fresta honom med lite gambling Citera
zagwer Postad 16 April , 2005 Rapport Postad 16 April , 2005 Jag skulle köra bil. Fort. Jättefort. Sen skulle jag nog försöka hitta på något roligt att göra, och kommer jag inte på något så finns det nog inte så mycket annat än självmord att välja på. Citera
parre Postad 16 April , 2005 Rapport Postad 16 April , 2005 jag skulle leta upp parre och fresta honom med lite gambling Fy fan vad snabbt jag skulle göra dig till min fattiga hora. Citera
joeki Postad 16 April , 2005 Rapport Postad 16 April , 2005 Jag skulle köra bil. Fort. Jättefort. Vad surt det skulle vara om du körde på ett träd. Citera
LuckyRiver Postad 16 April , 2005 Rapport Postad 16 April , 2005 Jag skulle ställa mig och runka i det öppna och sprida mina ****** och hoppas någon jävel solkläcktes. Citera
zagwer Postad 16 April , 2005 Rapport Postad 16 April , 2005 Jag skulle köra bil. Fort. Jättefort. Vad surt det skulle vara om du körde på ett träd. Det vore ju ganska tråkigt faktiskt Speciellt om jag inte dog utav smällen, utan måste ligga där halvdöd och självdö Citera
Recommended Posts