Rooney Postad 4 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2010 Set, AQ, kanske AT tom, men jag kanske har fel? Det är ju alldeles för starka händer för att inte gå för värde och ge honom chansen till en gratisgata när det är så dragigt, men antar att man kan ta o cra de sämsta tvåparshänderna typ T9 QT och Q9. Rätta mig om jag har fel nån med facit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
syre_ Postad 4 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2010 Det är ju alldeles för starka händer för att inte gå för värde och ge honom chansen till en gratisgata när det är så dragigt, men antar att man kan ta o cra de sämsta tvåparshänderna typ T9 QT och Q9. Rätta mig om jag har fel nån med facit Det har du nog helt rätt i Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 4 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2010 Egentligen vann vi ju serien igår då, men förbundet har ju ändrat den vid skrivbordet så enligt tabellen slutade vi tvåa. Beslutet är dock överklagat och jag tror det är stor chans att de river upp det gamla beslutet... Det är så att man skäms för att bo i Uddevalla... Dessa äckliga vidrigheter Oddevoll håller på med, hur fan kan man sova om nätterna när man vet med sig att man "vann" serien på ett sådant sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 4 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2010 Det är så att man skäms för att bo i Uddevalla... Dessa äckliga vidrigheter Oddevoll håller på med, hur fan kan man sova om nätterna när man vet med sig att man "vann" serien på ett sådant sätt. Ja de har ju en del i ryggsäcken också... Hört lite roligheter om nån styrelsemedlem, verkar va ett riktigt ärkeäckel. Kan bli så att allt avgörs redan imorgon, spännande! Det blev en lugn start på grinden med bara 2h idag. Huvudet har inte varit med på hela dagen Känner jag min kropp rätt kommer jag vara helt återställd o fylld a liv imorgon, bara köra då Ser så jävla sunt på pokern atm efter att ha sett mitt stora sample händer och stabila winrate. Ska bli intressant o se om jag kan hålla en hel månad utan tilt. Small en hel del idag o jag torskade en 400bb flipp utan att reagera alls, så det ska vara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 4 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2010 Det är ju alldeles för starka händer för att inte gå för värde och ge honom chansen till en gratisgata när det är så dragigt, men antar att man kan ta o cra de sämsta tvåparshänderna typ T9 QT och Q9. Rätta mig om jag har fel nån med facithar du de händerna i rangen ens? Tror jag syna alla de händerna förutom Q9s. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 4 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2010 Synar pre, men tror att betfold blir bra som spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 5 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2010 Synar pre, men tror att betfold blir bra som spelat. + Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 5 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2010 har du de händerna i rangen ens? Tror jag syna alla de händerna förutom Q9s. Hehe nja inte T9 men dom andra två iaf. Nu betade jag iaf, fick syn, och checkfoldade K river Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 5 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2010 Tror jag vevar in en sista kula på K river som spelat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 5 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2010 Tror jag vevar in en sista kula på K river som spelat Vettefan alltså... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Knoxville_1 Postad 5 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2010 lol-z Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 5 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2010 Nåt måste vi ju bluffa med.. Ser inte hur vi kan ha nåt sämre än 98 på river =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 5 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2010 Bet turn bet river Mvh Valterkroonegofogden1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 5 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2010 tom explo-Puni skickar in stacken på K river. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 5 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2010 alright ty gubbs Springer fortsatt fint o plussade nog hyffsat bra nu över 3h Blir väl ett par timmar ikväll eller inatt också! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 5 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2010 Fick in 2h till... Gick skapligt fram tills jag la tre snabba innan stängning. Bara hänga i 4h om dan nu. Ska bli så jääävla gött o åka iväg sen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 6 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 Oktober , 2010 Synar ni här? FI 26/19 reg som trebettat 11% från sb hittils över 500 händer. River e ju inge vidare... AQo Seat 1: JUANOVICH ($430.20 in chips) Seat 4: jennifer_85 ($200 in chips) Seat 7: JageBust ($273.95 in chips) Seat 8: arrrrggghh ($386.55 in chips) Seat 10: jubileum ($362.15 in chips) ANTES/BLINDS JageBust posts small blind ($1), arrrrggghh posts big blind ($2), PRE-FLOP jubileum folds, JUANOVICH raises to $6, jennifer_85 folds, JageBust raises to $20, arrrrggghh folds, JUANOVICH calls $20. FLOP [board cards: ,, ] JageBust bets $25, JUANOVICH calls $25. TURN [board cards: ,,, ] JageBust bets $60, JUANOVICH calls $60. RIVER [board cards: ,,,, ] JageBust bets $168.95 and is all-in , JUANOVICH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 6 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2010 Jak synar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 6 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 Oktober , 2010 Måste väl va en fold detta efter att ha räknat lite. Är ju inte i närheten av toppen av rangen Hur är det man räknar ut hur stor del av rangen man måste syna för att han inte ska kunna bluffa profitabelt? Ger mig själv följande range på river punan AcAh,AcAs,AhAs ,7c7d,7c7s,7d7s ,6c6d,6c6h,6d6h, AcKc,AsKs ,7c6c,7d6d AhQhAhThAhJh 16 händer ,AcQc,,AsQs, ,AcQd,AcQh,AcQs,AhQc,AhQd,AhQs,AsQc,AsQd,AsQh, AcJd,AcJh,AcJs,AhJc,AhJd,AhJs,AsJc,AsJd,AsJh ,AcTc,,AsTs AcJc,,AsJs 24 händer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 6 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2010 Kan bara tala för mig själv men jag synar inte 3bet på cut off med 76s tror jag inte, 66/77 är väl semi-tvek det också. För sakens skull kan vi väl låtsas att vi har alla de preflop, då jammar jag nog turn med en del nävar (framför allt tvåparen) så att jag kan jamma lite händer som plockar upp fin equity på turn så det urholkar rangen en del. Jag 4betar alla AK preflop också som std. Rent explomässigt är det ett väldigt bra kort för honom att jamma eftersom du antagligen inte har så megamkt flushar eller set i hans ögon, han kan däremot ha typ alla flushar o set. Mtp på alla OESD och gutters han kan barrela turn med och jamma river så synar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 6 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 Oktober , 2010 Kan bara tala för mig själv men jag synar inte 3bet på cut off med 76s tror jag inte, 66/77 är väl semi-tvek det också. För sakens skull kan vi väl låtsas att vi har alla de preflop, då jammar jag nog turn med en del nävar (framför allt tvåparen) så att jag kan jamma lite händer som plockar upp fin equity på turn så det urholkar rangen en del. Jag 4betar alla AK preflop också som std. Rent explomässigt är det ett väldigt bra kort för honom att jamma eftersom du antagligen inte har så megamkt flushar eller set i hans ögon, han kan däremot ha typ alla flushar o set. Mtp på alla OESD och gutters han kan barrela turn med och jamma river så synar jag. Nja det gör inte jag normalt heller men iom att vi är någorlunda djupa tänkte jag att jag får stoppa in dom i rangen. Skulle tro att det blir lite varierat i praktiken. Bra poäng ang turnspelet Tänkte likadant ang andra delen av det du skrev och synade in i JThh Tack för svaret =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 6 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2010 hehe jagebust är irl-kompis, tror han är rätt aggro post också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 6 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 Oktober , 2010 Helvete vad dumt det är att spela hungrig. Failade ordentligt nu... O pisshungrig som sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 7 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 Oktober , 2010 Poker är lurigt... Springer inte bra längre o börjar bli osäker på spelet igen. Svänger snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 8 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Oktober , 2010 Aj vilken dålig session jag hade nu. Vart lite spewmode o spelade allmänt dåligt. Dags o tagga till lite, blir nog rätt mkt grind i helgen. 2½h så långt idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts