Rooney Postad 2 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2010 5.5h lirade idag. Inte en blek om hur resultatet skulle kunna ligga till, fått ganska mkt av varje. Ganska nöjd med spelet ikväll och finner hela tiden detaljer att jobba med. Verkligen utvecklande att grinda såhär mycket så länge man håller tankeverksamheten igång Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 3 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2010 Det här är fan riktigt jävla överläckert http://www.e24.se/business/bank-och-finans/qviberg-tipsar-om-investeringar-mitt-i-krisen_2273001.e24 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 3 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2010 Varför yxelfoldar jag inte turn..... Seat 1: Advice Dog ($251.20 in chips) Seat 2: JUANOVICH ($197 in chips) Seat 3: Kuono-Aapo ($199.30 in chips) Seat 10: Solrc ($301.60 in chips) ANTES/BLINDS Solrc posts small blind ($1), Advice Dog posts big blind ($2), PRE-FLOP JUANOVICH raises to $6, Kuono-Aapo calls $6, Solrc folds, Advice Dog calls $6. FLOP [board cards: ,, ] Advice Dog checks, JUANOVICH bets $14, Kuono-Aapo folds, Advice Dog calls $14. TURN [board cards: ,,, ] Advice Dog checks, PLAYER_SITOUT , JUANOVICH bets $35, Advice Dog raises to $90, JUANOVICH calls $90. RIVER [board cards: ,,,, ] Advice Dog bets $125, JUANOVICH calls $87 and is all-in. SHOWDOWN Advice Dog shows [ , ] JUANOVICH mucks cards [ , ] Advice Dog wins $399. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 3 September , 2010 Rapport Share Postad 3 September , 2010 kör du windows 7 64bit? köpte ny dator för nån månad sen och istället för datorlagg vart det delay-lagg istället. Och för nån vecka sen blir jag nu disconnected minst 10ggr per session plus delay-lagg, vilket är sjukt tiltande kör de xp tidigare å hade inte alls såna problem på ongame då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 3 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2010 kör du windows 7 64bit? köpte ny dator för nån månad sen och istället för datorlagg vart det delay-lagg istället. Och för nån vecka sen blir jag nu disconnected minst 10ggr per session plus delay-lagg, vilket är sjukt tiltande kör de xp tidigare å hade inte alls såna problem på ongame då Jupp. Har massa problem jag med. Klienten har fryst en gång och borden blivit semivita och inte gått att trycka på. Fick avsluta klienten med aktivitetshanteraren. Ett problem som händer oftare är att klienten stänger av sig helt plötsligt. Processen bara försvinner. Som tur är hinner jag alltid tillbaka tack vare de 30s man har när man blir discad. Vad det beror på har jag ingen aning om... Tror jag hade samma problem när jag körde XP, men det känns ju konstigt ifall det skulle ha att göra med min dator och dess delar Inga som helst problem med lagg dock, och de disconnectsproblem jag haft tidigare har berott på min isp. Swingar vidare. Väldigt mkt upp och ner men gick på en rätt skön heater mot slutet av den här sessionen o har fått i 5h idag nu. Eventuellt nattgrind senare men jag har träning 10 imorgon. Suger. Så jävla fint att va igång som jag är nu iaf. Har skönt flyt i spelet o det känns som jag har stor edge i gamesen jag spelar. Ska bli mkt spännande att se hur detta slutar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 3 September , 2010 Rapport Share Postad 3 September , 2010 ja de är skumt som fan och att klienten bara stänger sig trodde jag va std för alla de händer mig hela tiden antar att jag har sjuukt mkt mer problem med klienten än de flesta då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 3 September , 2010 Rapport Share Postad 3 September , 2010 Tror ni det hänger ihop med hur många bord man har uppe och så? Stängt ner sig 3-4 gånger för mig när jag haft 8-10 bord uppe men aldrig när jag haft mindre. Inte gått ner någon gång sedan jag stängde av animations dock men ingen större volym på 8+ bord sen dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 3 September , 2010 Rapport Share Postad 3 September , 2010 Tror ni det hänger ihop med hur många bord man har uppe och så? Stängt ner sig 3-4 gånger för mig när jag haft 8-10 bord uppe men aldrig när jag haft mindre. Inte gått ner någon gång sedan jag stängde av animations dock men ingen större volym på 8+ bord sen dess. Jepp. Det handlar om hur mkt CPU klienten drar. Den kan inte dela upp processerna på flera kärnor så har du inte så mkt kräm i varje kärna så stänger den ner sig sådär om du har för många bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 3 September , 2010 Rapport Share Postad 3 September , 2010 kör max 6 bord och det där med att den stänger ner sig har man fått vänja sig vid. Men delay på sina klick på 2-5 sec och att man disconnectas 5-10 ggr per session är inte acceptabelt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 3 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2010 Är det någon som sitter på en dator som aldrig stänger ner klienten? Isf, vad har du för processor? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_mowmow Postad 3 September , 2010 Rapport Share Postad 3 September , 2010 kör xp istället vettja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dalton Postad 3 September , 2010 Rapport Share Postad 3 September , 2010 Grindar i sömnen några gånger per vecka lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 4 September , 2010 Rapport Share Postad 4 September , 2010 kör xp istället vettja Grindar i sömnen några gånger per vecka lätt fattar ionte överlevlar ni mig? sjukt isf, wp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 4 September , 2010 Rapport Share Postad 4 September , 2010 fattar ionte överlevlar ni mig? sjukt isf, wp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 4 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2010 Bumpar kroons tråd igen http://pokerforum.nu/forum/off-topic/62081-skaenk-1-av-din-manadsvinst-till-barncancerfonden.html Så ingen missar den när den ligger i off topic. Med en syster som varit sjuk i leukemi två gånger och lyckats överleva en benmärgstransplantion har jag och min familj varit där och har vården och forskningen att tacka för allt. Började dagen med att läsa några minnesfonder som föräldrar skapat, skulle jag inte gjort Fy fan... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 4 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2010 Finns det inget sätt att avaktivera F knapparna i ongameklienten??? Missklickade just... hora Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 4 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2010 Yxelfold med KK. Alltid minst AA hos FI. Ofta J också. 3e spelaren är största fisken på nl200 så regem kommer flatta mkt eftersom queen synar hela sin range där. Känner ju för att folda flopp egentligen men det är väl lite väöl Seat 2: dorliii ($200 in chips) Seat 3: queendesert ($273.65 in chips) Seat 4: TheBerndacle ($347.95 in chips) Seat 5: JUANOVICH ($200 in chips) Seat 8: Nina_19 ($176 in chips) ANTES/BLINDS PLAYER_SITIN , TheBerndacle posts small blind ($1), JUANOVICH posts big blind ($2), PRE-FLOP Nina_19 folds, dorliii raises to $7, queendesert calls $7, TheBerndacle folds, JUANOVICH raises to $32, dorliii calls $32, queendesert calls $32. FLOP [board cards: ,, ] JUANOVICH checks, dorliii bets $35, queendesert folds, JUANOVICH calls $35. TURN [board cards: ,,, ] JUANOVICH checks, dorliii bets $133 and is all-in, JUANOVICH folds. SHOWDOWN dorliii wins $164. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 4 September , 2010 Rapport Share Postad 4 September , 2010 Yxelfold med KK. Alltid minst AA hos FI. Ofta J också. 3e spelaren är största fisken på nl200 så regem kommer flatta mkt eftersom queen synar hela sin range där. Känner ju för att folda flopp egentligen men det är väl lite väölSeat 2: dorliii ($200 in chips) Seat 3: queendesert ($273.65 in chips) Seat 4: TheBerndacle ($347.95 in chips) Seat 5: JUANOVICH ($200 in chips) Seat 8: Nina_19 ($176 in chips) ANTES/BLINDS PLAYER_SITIN , TheBerndacle posts small blind ($1), JUANOVICH posts big blind ($2), PRE-FLOP Nina_19 folds, dorliii raises to $7, queendesert calls $7, TheBerndacle folds, JUANOVICH raises to $32, dorliii calls $32, queendesert calls $32. FLOP [board cards: ,, ] JUANOVICH checks, dorliii bets $35, queendesert folds, JUANOVICH calls $35. TURN [board cards: ,,, ] JUANOVICH checks, dorliii bets $133 and is all-in, JUANOVICH folds. SHOWDOWN dorliii wins $164. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 4 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2010 Ge mig en hand han kan ha som vi slår. Ett fd bettar han större flopp. QQ 4betar han Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 4 September , 2010 Rapport Share Postad 4 September , 2010 Alla färgdrag, qq Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 4 September , 2010 Rapport Share Postad 4 September , 2010 sick read ronkan, wp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 4 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2010 sick read ronkan, wp Trött på o syna in i nuts mot nits Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 4 September , 2010 Rapport Share Postad 4 September , 2010 men du har ju nuts Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 4 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2010 men du har ju nuts Tung överdrift Tror jag får ta tillbaka det där om fisken... Den här snubben e helt sinnessjuk. Pottar varje gång han checkas till. Rätt obv river men känns inte som de går o folda... kuk Seat 1: JUANOVICH ($466 in chips) Seat 5: arviserd1 ($405.40 in chips) Seat 8: kolten star ($486.15 in chips) Seat 10: your_granny ($436.80 in chips) ANTES/BLINDS your_granny posts small blind ($1), JUANOVICH posts big blind ($2), PRE-FLOP arviserd1 folds, kolten star calls $2, your_granny folds, JUANOVICH raises to $8, kolten star calls $8. FLOP [board cards: ,, ] JUANOVICH checks, kolten star bets $17, JUANOVICH calls $17. TURN [board cards: ,,, ] JUANOVICH checks, kolten star bets $51, JUANOVICH calls $51. RIVER [board cards: ,,,, ] JUANOVICH checks, kolten star bets $153, JUANOVICH calls $153. SHOWDOWN kolten star shows [ , ] JUANOVICH mucks cards [ , ] kolten star wins $457. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 4 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2010 Måste haft minst 10 AK mot AA nu sen senaste gången det var omvänt Helt sinnes... whine Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts